Pelkääkö joku raskausmyrkytystä?

fashionhunny

Puuhakas puhuja
Huhtikuunmammat 2015
Minulla toisessa raskaudessa raskausmyrkytys ja nyt kolmannessa olen jo alusta alkanut pelätä sitä. Onko muilla kokemusta, onko raskausmyrkytys uusinut? Lääkäri sanoi, että tosi epätodennäköistä, koska yleensä se riski muutenkin on suurin ihan ensimmäisessä raskaudessa, mutta googlaamallahan sitä saa itsensä ihna sekaisin. :-/
 
En usko että kannattaa raskausaikaa käyttää stressaamiseen, oli se sitten todennäköistä tai ei. Tutulla, jolla on kolme lasta, oli raskausmyrkytys tokassa raskaudessa ja muissa ei mitään. Ainahan se riski on olemassa, mutta niin on paljon muitakin riskejä raskaukssissa yleensäkin. Etukäteen pelkääminen stressaa vain turhaan sekä itseä että vauvaa.
 
Mulla kans oli myrkytys edellisessä ja toki sitä kuulostelee oireita mutta tulee jos tulee ei sitä kannata etukäteen pelätä !
 
No mulla nyt 2,5 kg vähemmän painoa ( mikä siis suhteessa ihan sikana eroa, kun kokonaispainokin oli turvotuksineen 15kg) kun edellisessä vastaavalla viikolla ja yläpainekin 98, joten turvotus oli silloin jo alkanut. Hieno fiilis nyt!!! Ei yhtän turvotusta eikä paineet oo alkanu karkailemaan!
 
Takaisin
Top