Pelaako muisti :) ?

Eetuha

Piirimestaruustason postaaja
Marraskuunmammat 2014
eli olen itse huomannut että mä en enään muista... eli samaa tahtia kun maha kasvaa dementtia iskee... olenko ainoa?!

Esim. unohdin kesken puhelun mitä olin selittämässä... kauheen kiva juttu :p:p
 
Muokattu viimeksi:
Kyllä, ihan sama juttu! Mulla on muutenkin huono muisti, mutta nyt en muista enää mitään en välttämättä edes jokapäiväisiä työjuttuihin liittyviä :think005
Ja olen tullut muutenkin hajamielisemmäksi, perjantaina mm. yritin mennä väärään autoon parkkiksella mutta onneksi havahduin siihen kun painoin auton vieressä kaukosäätimestä ovet auki, niin kuulin kun oman autoni ovet avautuivat vähän kauempana :smiley-ashamed008 Ja parkkiksella ei ollut muita kuin se auto omani lisäksi eikä se ollut edes samanlainen, mutta olihan se sentään tumman värinen ja farmari Opel, kun itsellä musta farkku sitikka :p
 
Hep! Mä kuljen jossai raskauspilvessä, vauvaan liittymättömät asiat ei nyt vaan kauheen hyvin pysy mun päässä tällä hetkellä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä myös.. muisti ei pelaa, häviän johonkin raskaushumuun enkä tajua ympärillä tapahtuvasta maailmasta mitään :grin Väsymys tuntuu vielä pahentavan asiaa.. Itsellä on yleensä ihan teräsmuisti ja kieltämättä ihmiset ympärillä on vähän ihmeissään, kun oon aika usein aivan pihalla :grin
 
Miulla on normaalistikin huono muisti ja se on kyllä oikkein korostunu nyt. Saatan olkkarista keittiöön mennessä unohttaa mitä olin menossa tekemmään. Sit pittää käyvä hakemassa uuesttaan vauhttii, että muisttuu mielleen. Oon ihan lahopää :-D
 
Täälläkin viitataan! :hello

Miullakin siis aina vähän hatara pää, mutta nyt tuntuu korostuvan entisestään. En muista bussivuoroja joita käytän päivittäin, en sovittuja menoja jne. Myös kesken lauseen voin alkaa haparoimaan mitä olinkaan sanomassa, aika kiusallista etenkin asiakaspalvelutilanteissa... :p
 
Unohdin jo illalla et poika on menny yökylään anopille. Laitoin kellon soimaan et ehitää ajois päiväkodille. Aamulla sitte menin herättää poikaa ja sänky oli tietysti tyhjä. Eihä mies sitä oo voinu viedä, ku se on jo viideltä lähteny töihin! Täs kohtaa normaali ihminen viimeistään muistais, et poika on mummulassa, mut mullapa onkin raskausaivot :D Mä aloin huutaa Juliusta ja kurkin peiton alta. Sit juoksin alakertaan ja tajusin ettei oo sielläkää! Soittamaan paniikis miehelle, et Julius on kadonnu. Puhelin tuuttas jo korvalla ku vihdoin hiffasin :D Se siitä vapaapäivästä sitte, kello ollu ees seittemää ja ton paniikkiherätyksen takia en saanu untakaan sitte enää :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä kans yks lahopää :D
Unohdan kans kesken lauseen mitä piti sanoa, tavaroita unohtelen sinne ja tänne. Välillä mieti että mitähän oon menossa tekemään tai et oonko jonkun asian hoitanu :D nytkin kotiavaimet jossain hyvässä jemmassa, mitä en muista...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ellishattara ei oo totta, tääl kans kotiavaimet hukassa ja en vaan tajua, mihin ne laittanu. Johonkin oon ne nyt unohtanu.. Ei löydy mistään :grin Kohta kai pakko lähtee teettämään uusi :smiley-ashamed005:laughing002
 
Mä hukkasin työavaimet kun ne oli vahingossa tipahtaneet kaulanauhasta... Mutta onneksi löytyivät!! Olisi muuten ollut aika kallis paukku työpaikalle. Mutta se nyt olisi voinut käydä oli raskaana tahi ei. Mutta kyllä muisti tökkii täälläkin, ihmettelen myös että mitä olinkaan tekemässä, sanomassa, ottamassa, mihin oon menossa, minne pitää mennä kohta... :happy6 On kyllä sellaista edestakaisin sohaamista välillä!
 
Mulla käy usein niin, että kesken matkan meen paniikkiin, että minne mä oon menossa :D Eilen olin junassa ja mietin, että millähän asemalla mun nyt kuuluu jäädä, ku ei hajuakaan minne piti mennä... onneks muistin. Oisivat voineet ihmetellä, kun olin hakemassa tuttavaperheen lasta päiväkodista, kun vanhemmilla oli iltavuorot molemmilla.

Neuvolassa kanssa sai hävetä, ku kaikki lomakkeet puoliks täytetty ja osassa en ollu hoksannu, et on kakspuoleiset :oops: Mitähän sielläki ajattelevat...
 
Paratiisitar, ei oo kans vieläkää löytyny :D meil on onneks vara-avain. Eilen ku olin lähdössä kotoa, ni en löytäny enää sitäkään mistään, soitin jo miehelle et pidä sitte avainta mukana ku hukkasin jo vara-avaimenki. Se löytyi sit takin taskusta, mikä oli mun päällä :D heh heh.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ocean, kun menin kuopuksen synnytyksen jälkee jälkitarkastukseen, ni unohdin neuvolakortin ottaa mukaan ja sit tulin vähän jämptisti ja totesin terkalle "meinas tulla kiire, mut kerkesin viel vessassaki käymää" terkka siihen et nii pissanäyte ois pitäny antaa. Vähän nolotti :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top