Pas siirto ensimmäinen,josta haluan keskustella muiden kanssa :)

Minnie_83

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Minulle tehty 3krt inseminaatio ,1:sta kemiallinen raskaus 2 muusta ,sitten kiinnitys yritys .
Joten lääkärin kanssa päätettiin ,että aloitetaan seuraava vaihe eli ivf pitkällä kaavalla.
Punkion jälkeen 4 alkiota pakastimeen ,ei siis tuoresiirtoa kuitenkaan vaikka ensin oli puhetta mutta punktiossa vahva epäily ,että olisi polypia ,joten se ensin tutkittiin ,poistettiin. Letrozoleja söin tässä kierrossa kp3-7 2tab. /yht 5mg. sitten oli väliultra ,jossa oli hyvässä kasvussa follikkelit,sekä limakalvo .
Sain digitestiin hymynaaman ,joten alkion siirto tehtiin tämän viikon ka 19.6 .
Meidän alkio oli 3päivän ikäinen. Nyt terolut lääkettä mennyt 3päivää vai olikohan tänä jo 4 päivä 3tab.päivässä 8h/välein .
Tätä siis syödään 2viikkoa.
Nyt jännittää, pelottaa tuottaako tulosta tuleekohan meille vieläkään vauvaa.
Vuosia vuosia lapsettomuutta takana.
Minulla pco,en ovuloi norm .joka kerta ,kilpirauhasenvajaatoiminta, ylipainoa vielä ,mutta on lähtenyt -20kg.
Metformenit käytössä.
Jotain koittaa kovasti tapahtua ,mutta ....Jospa se polypi oli esteenä aiemmin ettei ole tarrannutkaan kiinni .

Onko kellään muilla sama tilanne ?Kuulisin oletteko saaneet plussan, onko ollu tuntemuksia että olisi pieni kiinnittynyt,matkassa mukana?Kaikki tieto tarpeen minulle :)
 
Muokattu viimeksi:
Kannattaa tuolla tuonne ivf/icsi kokemuksia ketjuun juttelemaan. Siellä samassa vaiheessa olevia kirjoittelijoita :)
 
Takaisin
Top