Me ollaan oltu puolison kanssa pian 14v yhdessä (alettiin seurustelemaan ysiluokalla
) ja mentiin naimisiin kesällä -23. Meillä on ollut aivan ihania vuosia takana ja toivotaan tosi kovasti, että päästäisiin pian kokemaan myös vanhemmuus yhdessä 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hienoa, mulla pari ystävääkin samassa tilanteessa, on ollut mielenkiintosta seurata sitä polkua.Olen itsellinen äiti. Lähdin hoitoihin vuonna 2020, kun pitkäaikainen parisuhde päättyi juuri lapsihaaveiden vuoksi.
Haasteita riitti, mutta lopulta IVF tuotti tuloksen. Esikoinen syntyi 2023 toukokuussa. On ollut ihanaa ja raskasta samaan aikaan, mutta olisin katunut vain sitä etten olisi lähtenyt yrittämään.
Oon koko ajan mennyt sillä mentaliteetilla, että ensin lapset ja sit parisuhde. En halua enää ketään vaarantamaan mun lapsihaaveita.![]()
Wau, tuplasti onnea!Hei, itsellinen esikois(t)en odottaja ja uusi foorumilainen täällä :) Varhaisultrassa vajaa viikko sitten selvisi että yhden alkion siirrosta olikin tuloksena kaksi sikiötä, joten hyvin jännän äärellä ollaan. Onneksi tulevat isovanhemmat ja muu tukiverkko ovat lähellä.
Ps. tosi mukavaa että tällainen ketju on täällä. Kahden vanhemman perhe on aika vahva oletusarvo, mikä tekee oman olon joskus vähän näkymättömäksi.
Hei, itsellinen esikois(t)en odottaja ja uusi foorumilainen täällä :) Varhaisultrassa vajaa viikko sitten selvisi että yhden alkion siirrosta olikin tuloksena kaksi sikiötä, joten hyvin jännän äärellä ollaan. Onneksi tulevat isovanhemmat ja muu tukiverkko ovat lähellä.
Ps. tosi mukavaa että tällainen ketju on täällä. Kahden vanhemman perhe on aika vahva oletusarvo, mikä tekee oman olon joskus vähän näkymättömäksi.
Mä aina ajattelin että kaksi lasta ois hyvä määrä näin itsellisenä, lapsista on sitten seuraa toisilleen eikä mun tarvitse olla aina se ensisijainen seuranpitäjä (olen aika erakkoluonne enkä vieläkään ihan käsitä miksi keksin ryhtyä itsekseni lapsenhankintaanVau! Mun ikuinen haave ois kaksosraskaus - tai vaikka kolmosUpeaa, että sellainen onni on suotu kohdallesi. Varmasti todella jännittävää, mutta kun tukiverkot kerran ovat lähellä, niin hyvältä kuulostaa
![]()
Hei!Hei, itsellinen esikois(t)en odottaja ja uusi foorumilainen täällä :) Varhaisultrassa vajaa viikko sitten selvisi että yhden alkion siirrosta olikin tuloksena kaksi sikiötä, joten hyvin jännän äärellä ollaan. Onneksi tulevat isovanhemmat ja muu tukiverkko ovat lähellä.