Parisuhde ja raskaus

Meillä mies on kovin innoissaan. Meillä km joulukuussa joten hyvin huomaa ettei meistä kumpikaan oikein uskalla nauttia tästä nyt ihan täysillä. Varmasti pian minäkin uskon että vauva on tulossa kun liikkeet alkaa tuntumaan.Minulla on eteenpäin työntyvä kohtu ja voin kuulema jo ihan pian tuntea liikkeet Auton vaihtoa kovin mies on pohtinut. Pakko vaihtaa johonkin isompaan ennen kuin vauva syntyy.
 
Meitä yhdisti keskenmeno joulukuussa ja tää uusi raskaus, vaikkakin alussa pelon varjostama, on myös tuonut meitä lähemmäs toisiamme. Eli aika samoja ajatuksia kuten Disalla, mutta pikkuhiljaa uskaltaa toivoa että kaikki menisi hyvin.

Mies on ladannut samat raskaussovellukset puhelimeen jotka mulla on ja sitä kautta myös seurailee. :)
 
Meillä mies on ollu aika normaali oma itsensä. Välillä osaa yllättää kyllä, haluaa tulla yrjölle mukaan, tueksi. Silittämään päätä ja neuvomaan :D
Vois olla jees mutta kun juon koko ajan = pissahätä koko ajan = kusen alleni jos kunnolla yrjöön. On niin hehkeetä :Heartred
Halusin jakaa teillekin tämän söpön asian :D
 
Meillä mies ei "uskalla" taas juurikaan olla mukana vielä. Todella raastava keskenmeno takana. Mies näki mun kivut, tuli kaavinta yms..niin luulen et osittain pelkää siksi tulevaa....uskon kun saadaan riskiviikot ohi ja raskaus eteenpäin uskaltaa olla mukana enemmän :)
 
Perhonen, meilläkin mies ei uskaltanut iloita ennen kuin käytiin siellä ar-ultrassa. Takana mullakin keskenmeno ja kaavinta. Nyt kun np-ultrakin on ohi niin mieli on molemmilla vähän rauhoittunut. Toivottavasti sullakin mies uskaltaa iloita ja olla mukana kunhan eka kolmannes on ohi. :)
 
Mulla kkm takana ja sen komplikaatiot ja kaavinta niin ollaan molemmat oltu vähän varpaisillaan. Välillä usko on kova että syliin tämä saadaan ja taas välillä ei. Onneksi tiedän että on tukena kävi miten kävi. Esikoista odotellaan :)
 
Avopuoliso on kyllä innoissaan tulevasta esikoisesta. Ekassa ultrassa pidettiin toisiamme käsistä ja kun pikkunen pärähti isolle ruudulle, niin mieheltä tuli vaan suusta että "ää apua" ja perään kyyneleitä :Heartred
Huolehtii kovasti, että olen muistanut syödä ja juoda ja ottaa mammavitskun :grin
 
Mies on ihanan innoissaan ja osallistuva. Tekee kotitöitä enemmän ja juttelee kivasti masulle. Puhuu niin kivasti että tuli tippa melkein linssiin. :Heartred
 
Mulla kkm takana ja sen komplikaatiot ja kaavinta niin ollaan molemmat oltu vähän varpaisillaan. Välillä usko on kova että syliin tämä saadaan ja taas välillä ei. Onneksi tiedän että on tukena kävi miten kävi. Esikoista odotellaan :)

Voimia molemmille Vivulle ja muille km kokeneille! :Heartred
Meillä toinen yllätysraskaus (vaikka aikuisia ollaan niin ei näköjään järki sängyssä pakota:D). Ensimmäinen päättyi varhaiseen keskenmenoon, joka oli toki aivan kama kokemus.. :sad001 Nyt kun viikkoja on 15 pystyn pikkuhiljaa rauhoittumaan. :Heartred Poikaystävällä on ollut kokoajan positiivisilla fiiliksillä ja tahtoisi jo koko maailmalle kuuluttaa uutiset. Ehkä sitä kohta jos uskaltaa. :)
 
Kiitos :)
Käytiin ti npultrassa ja kun paniikkini keskeltä pystyin katsomaan miestä niin näytti olevan hänellä vähän tunteet pinnassa kun katteli pyörivää vauvaa :D
Otti heti ultrakuvasta kuvia ja laittoi eteenpäin.. Kunnon kilpajuoksu kuka kerkee kertoo kenellekin :D
 
Takaisin
Top