Parhaat teet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitä teetä te tykkäätte juoda?

Itse oon tykästynyt English Teashop merkkisiin teihin. Niistä suosikki on calming blend, jota ei kyllä tunnu löytyvän nykyisin mistään. :sad001
 
English Tea Shopin joulukalenterista bongasin uudet suosikit, vihreä granaattiomenatee ja valkonen mustikkatee. Nordqvistin Green 4 You on taas ollut suosikki jo jonkun aikaa :)
 
Ah teetä :joyful: Oon tosi kova juomaan teetä. Juon enimmäkseen rooibos- ja piparminttuteitä. Ei kai kovin suositeltavia raskausaikana? Myös mustaa teetä maustettuna tai siltäänsä, mutta kofeiinin takia koitan välttää.. Myös vihreää. Montaa eri merkkiä. Juotteko muuten maidon kanssa? Ite juon aina, vaikka moni ihmettelee :happy: Täysmaitoa tai kauramaitoa.. Kermaakin :grin
 
Muokattu viimeksi:
Pienenä join maidolla, mutta nykyisin vaan hunajan tai sokerin kanssa tai paljaaltaan.
 
Nordqvistin Karibian aurinko tai Keisarin morsian on olleet kestosuosikkeja. Valkoisesta ja vihreästä teestä en tykkää.
 
Clipperin teet on suosikkeja, mutta myös ihan perus markettiteetkin menee. Teeni juon yleensä kerman kera. Joihinkin lisää vain hunajaa.
 
Tykkään monesta yrttiteestä, kuten kamomillasta, piparmintusta ja joistain missä on useita sekaisin. Yogi Tean Relax on yksi parhaita.
 
Ilman mitään extraa juon teeni. Sillon kun vielä join kahvia, joskus laitoin barista-kaurajuomaa teehenkin.
 
Maustetut vihreät teet on parhaimpia. Joskus laitan hunajaa joukkoon. Musta ja valkoinen tee kelpaa myös, mutta varsinkin musta tee kaipaa ripauksen maitoa joukkoon.
 
En ole kovin innokas teenjuoja, mutta pidän kyllä Twiningsin Lady Gray -teestä aika paljon, sitä ostan kotiin, jos teetä ostan. Muumiteetä olen suunnitellut kyllä ostavani kokeiluun ensi kerralla. Äidillä on aina jotain Nordqvistin teelaatuja, Tiikerin päiväuni ja Keisarin morsian ovat olleet ihan hyviä.
Pienellä maitotilkalla höystettynä tee on parasta.
 
En välitä kuumista juomista ylipäänsä, kylässä otan kahvia jos tarjotaan ja kaupungilla erikoiskahvin. Tee jää kyllä niihin hetkiin kun jonkun seuraksi otan sekä töissä kahvitauolla kun siellä keitetään varsinaista tervaa :wtf:

Olen myös makuvammainen etten juuri osaa erottaa teen makuja. Joo, on marjaisaa ja hedelmäistä ja kaikenlaista, mustaa, valkoista ja vihreää, mutta pääosin samaa kamaa ne mielestäni on eri vivahteilla. Näin ollen kaikki menee, jos pitää valita ne vihreää käytän terveys(?)syistä. :p
 
Nyt tarttui pitkästä aikaa kaupasta mukaan Liptonin Pleasure collection-teepakkaus. Lemon Macaroon on paras, mutta muutkin hurjan hyviä!
 
Takaisin
Top