Parhaat raskaussovellukset

Ness

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elokuiset 2026
Oletteko jo ladanneet jonkun sovelluksen raskaudenseurantaan tai oletko käyttänyt jotain aikaisemmin? Mikä on mielestäsi paras sovellus ja miksi? Maksaako sovelluksen käyttö jotain, vai onko sinulla ilmaisversio? Ensiodottajana arvostaisin vinkkejä 😄

Mulla on liberon sovellus pisteiden takia myöskin. Ekassa raskaudessa latasin jonkun tosi kivan, mut en enää muista mikä oli😩 ei ollu flo tai preglife.

Mä oon yrittänyt etsiä kivoja sovelluksia. Tällä hetkellä on vain Flo käytössä, se kun oli kivan simppeli kierron seuraamiseenkin. Raskaustilassa voi myös lisätä joka päivä oireet, painon ym. ja seurailla niiden kehittymistä.
Edellisessä raskaudessa minulla oli jokin suomenkielinen sovellus, joka kertoi joka viikko, minkä marjan, hedelmän yms. kokoinen alkio/sikiö on, mitä milläkin viikolla kehittyy sekä heti etusivulla näkyi, kuinka suuri osa (%) raskaudesta on takana ja montako päivää jäljellä. Jos joku tietää, mikä sovellus voisi olla kyseessä, saa vinkata. 😅 Latasin jo monta sovellusta, mutten löytänyt oikeaa. Toki ulkoasu voi olla ihan erilainen nykyään.

Muokkaan vielä tätä, eli aika saman tyyppinen oli kuin tuo Preglife, mutta ei kuitenkaan se. 😂

Olen käyttänyt ilmaisia preglife ja ovia pregnancy. Tässä raskaudessa otan ne käyttöön vasta vathaisultran jälkeen, jos kaikki on hyvin kun ne alun jutut olen nähnyt jo pariin kertaan tänä vuonna.

Mulla on tällä hetkellä Liberon sovellus ja sitten Preggers. Flo:sta en oo koskaan tykännyt raskauden seurannassa jostain syystä.

Mä oon yrittänyt etsiä kivoja sovelluksia. Tällä hetkellä on vain Flo käytössä, se kun oli kivan simppeli kierron seuraamiseenkin. Raskaustilassa voi myös lisätä joka päivä oireet, painon ym. ja seurailla niiden kehittymistä.
Edellisessä raskaudessa minulla oli jokin suomenkielinen sovellus, joka kertoi joka viikko, minkä marjan, hedelmän yms. kokoinen alkio/sikiö on, mitä milläkin viikolla kehittyy sekä heti etusivulla näkyi, kuinka suuri osa (%) raskaudesta on takana ja montako päivää jäljellä. Jos joku tietää, mikä sovellus voisi olla kyseessä, saa vinkata. 😅 Latasin jo monta sovellusta, mutten löytänyt oikeaa. Toki ulkoasu voi olla ihan erilainen nykyään.

Muokkaan vielä tätä, eli aika saman tyyppinen oli kuin tuo Preglife, mutta ei kuitenkaan se. 😂
Oisko Preggers! Se kertoo noi tiedot :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mä olen tykännyt Preglifestä. Mukavasti voi seurata, miten pitkällä raskaus on, löytyy hauskat hedelmä- ja kasvisvertailut ja erilaisia artikkeleita. Lapsen syntymän jälkeen sovelluksessa kerrotaan seuraavaksi odotettavissa olevista kehitysaskelista. Niistä oli kiva lukea esikoisen vauvavuonna.

Saatteko te muut vastaamaan raskausviikot oikein noissa apeissa? Latasin ton preglife:n ja se näyttää viikot vasta 4+0 vaikka oikeesti on 4+3. Pikkujuttu, mut silti ärsyttävää

Saatteko te muut vastaamaan raskausviikot oikein noissa apeissa? Latasin ton preglife:n ja se näyttää viikot vasta 4+0 vaikka oikeesti on 4+3. Pikkujuttu, mut silti ärsyttävää
Eikös ne viikot pysty sinne itse muokkaamaan kuitenkin? Mulla kans heitti päivällä noi sovellukset, mutta muokkasin itse viikot oikeiksi niin nyt on toistaiseksi ajantasalla 😁

Takaisin