Parhaat keksit

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Tykkäättekö kekseistä? Teettekö koskaan itse vai ostatteko kaupasta? Mitä ovat teistä parhaita keksejä?

Rakastan keksejä! :Heartpink Suklaacookiet, Oreot ja vastaavat ovat suosikkejani. Ja ainiin, ns. ylioppilaskeksit myös. Itse en juuri keksejä tee.
 
Cookiet, dominot ja ihan perus murokeksit on herkkua. :)

Lidlistä saa ihan parhaita cookieita, siitä tuoreiden leivosten tuskiltä.
 
Keksit on hyviä mutta iiiiinhoan jos paketti on ollut pari päivää avattuna ja keksi kuivuu/pehmenee. Yök! Eli heti pitää syödä pois jos niitä ei osaa säilyttää avaamisen jälkeen. :hilarious:

Lemppareita on dominot, perinteiset jaffakeksit, kotitekoiset suklaahippucookiet...
 
Meillä ei juuri koskaan osteta keksejä ( paitsi kakkupohjaksi). Itsetehdyt kaurakeksit eivät kyllä kauaa vanhene :)
 
Meille ostetaan harvoin keksejä, mutta silloin kun ostetaan niin jaffakeksit on parhaita. Mieluiten appelsiinitäytteellä. Tykkään myös digestiveistä. Itse tykkään tehdä kaurakeksejä rusinoilla (ja joskus ilmankin), tosi hyvää!
 
Kaikki suklaakeksit! Fasupalat, Jaffat, cookiet, sellaiset suorakaiteen muotoiset voikeksit, joissa reilu suklaakerros päällä (kaikilla "halpismerkeillä" on näitä, mutten tiedä nimeä), Filipinos... :hungry:
 
Meillä rajoituksena maidottomuus, joten keksivalikoima on aika suppea.
Eniten kuluu vadelma-Ballerinoja ja Kultamuro-keksejä.
 
Meillä rajoituksena maidottomuus, joten keksivalikoima on aika suppea.
Eniten kuluu vadelma-Ballerinoja ja Kultamuro-keksejä.
Oletko huomannut Dominojen uutuusmaut? Sitruuna, päärynä, mansikka ja persikka-vadelma:hungry: Edit. Ainiin, ne tuotantolinjalta mahdollisesti tulevat maitojäämät taitavat olla nounou?
 
Oletko huomannut Dominojen uutuusmaut? Sitruuna, päärynä, mansikka ja persikka-vadelma:hungry: Edit. Ainiin, ne tuotantolinjalta mahdollisesti tulevat maitojäämät taitavat olla nounou?
Kiitos! Meille jäämät ovat ok. Dominoita en ole edes katsonut, koska perusdominoissakin on maitoa, mutta näissä uusissa mauissa näköjään osassa ei ole maitoa, osassa on. Eli täytyypä kokeilla nuo, joissa ei ole. :happy:
 
sellaiset suorakaiteen muotoiset voikeksit, joissa reilu suklaakerros päällä (kaikilla "halpismerkeillä" on näitä, mutten tiedä nimeä).. :hungry:
Taulukeksit! Koko perheen suosikkeja meillä. Sopivan suklaisia ja yksinkertaisia. Ihania kahviin dipattavia.. Vielä astetta parempia ne joissa "maito" kerros välissä :hungry:. Lidlin toffeetäytteiset pyöreät vohvelikeksit myös suosikkeina, itselle ekoversiot näistä hunajatäytteellä.
Herkkulakossa hyvä muistella :grin

Itse tehdään lasten toimesta välillä ohuita kauralastuja suklaahipuilla, ja jos kerma päässyt happanemaan niin hannatädin kakkuja kardemummalla.
 
Ai niin, myös itsetehdyt suklaahippukeksit on hyviä. Ne tuppaa aina katoamaan parempiin, eli miehen, suihin ennen kuin itse saan yhtäkään.:rolleyes:
 
Uusi lemppari: Biscoff täytekeksit:hungry: Mikä siinä on kun aina pakko testata kaikki keksiuutuudet?:shy:
 
Takaisin
Top