Parhaat itkupotkuraivarit

BarbaMama81

Puuhakas puhuja
Huhtikuiset 2021
Tytöt, sanokaa etten mä ole ainut! Ainut, joka on saanut itsensä kyynelehtimään milloin missäkin ja milloin mistäkin!
Koomisinta on, että sitä tietää olevansa ihan hormoonihuuruissa ja seuraavalla hetkellä nauraakin jo itsensä kustannuksella vedet silmissä. Kyynelten määrä on siis vakio - itkien tai nauraen. :smiley-ashamed004

Eilen vein tytön harrastuksiin ja kun hän lähti autosta, aloin itkemään täysin spontaanisti; oli vaan niin ihanaa, kun lapsella (11v.) on harrastus. Miehen ei tarvinnut kuin vilkaista mua ja aloin jo nauramaan vedet silmissä omaa omituista tunnekuohuani. Tuntuu, että olen tällä hetkellä meidän perheen 24/7 klovni raskausoireideni kanssa. laughing6
 
Ihme kyllä, ei ole tullut itkuherkkyyttä! Tai sit mä vaan olen valmiiksi jo niin itkupilli ja silmät kostuu milloin mistäkin, ettei hormonit enää tilannetta voi pahentaa :smiley-ashamed004 Entisessä elämässä oon varmasti ollut itkiänainen tai vastaava...

Mutta muutoin on sellainen tunne herkkäolo. Eilen mies olisi halunnut aivan aiheesta purkaa työasioitaan minulle, mutta mun oli ihan pakko sanoa, että nyt en pysty kuuntelemaan. Tuli sellainen olo, etten nyt jaksa negatiivisuutta ympärilläni vaan haluan olla omassa (enemmän positiivisessa) kuplassa. Pahoittelin ja lupasin kuunnella joku toinen kerta, mutta eilen ei vain pystynyt. Tuntui, että tuli melkein fyysinen huono olo siitä tunnelatauksesta. Olihan se ikävää, kun ei voinut olla toisen tukena siinä hetkessä, mutta mieskin sen ymmärsi jopa paljon paremmin kuin odotin. Muutenkin huomaan, etten kaipaa negatiivisuutta vaan sitä hyvää oloa ja siinä oleilua. :gen053
 
Tänään ensimmäisen kerran huomasin itkuherkkyyden muuttuneen. Unohdin yhden sovitun tapaamisen päivällä ja kun tajusin sen tuli hirvee itku. Yleensä olisin vaan sopinut uuden ajan ja sillä selvä, mutta nyt tuntui jostain syystä hirveän isolta mokalta.
 
Mies oli ostanut ulkolaista kalkkunaleikettä leivän päälle. Rage valmis.
 
Mä kiukuttelin miehelle ulkomaalaisista pakasteherneistä... :rolleyes: Muuten itkeskelen vähän väliä kaikelle, kaikki on murheellista ja kamalaa,vastaavasti saatan satunnaisesti saada intoilukohtauksia. Oon myös tullut pelokkaammaksi :bag:
 
Olen myös itkuherkkä, herkkä muutenkin mutta nyt itkettää kaikki - niin ilot kuin surut. Eilen mies katseli Sykettä ja voi että miten mulla alkoivat kyyneleet vuotaa :grin Oli pakko lopettaa seuraaminen ja mennä koiran kanssa lenkille. En siis yhtään pystynyt katsoamaan :grin:grin
 
Mun itkuherkkyys on siirtynyt kiukutteluun. Minä, joka en juuri koskaan kimpaannu ja olen yltiöpositiivinen! Tuntuu, että pinna katkeaa ihan just ja oisin valmis latelemaan palautteen aika hyvällä temmolla. Olen kuitenkin saanut pidettyä mölyt mahassani. Ainakin melkein. :smiley-angelic006
 
Mulla nälkä aiheuttaa heti valtavan raivo härkä -reaktion :wideyed: Viimeksi tänä aamuna kun keittelin aamupuuroa, ärähtelin puolisolle ihan turhasta :sorry: Onneksi hän sit myöhemmin tuli sanomaan et ”sulla tais olla nälkäkiukku” :grin
 
Ai luoja nää aamut noiden kaikkitietävien esiteinien kanssa. Ei vaan kykene suodattamaan samalla tavalla kun ennen. Ei vaan voi. :smiley-angry016
 
Mies kieltäytyi yhteisestä uimahallireissusta. Pohjaton yksinäisyys ja suruhan siitä tuli :smiley-angry017
Ei auttanut, vaikka hetken päästä muutti mieltään.
 
Ei tullut raivareita mutta kattelin eilen urheilua ja alkoi itkettää kun he oli niin taitavia! :joyful: Sitten alkoi naurattaa oma reaktio ja itkin ja nauroin samaan aikaan :hilarious:
 
Tänä aamuna, ei ehkä ollu raivarit mut itku tuli kun huoltoaseman ilmahärpäke ei toiminu enkä saanu renkaaseen ilmaa ja jouduin soittamaan nyyhkien tiepalveluun. Nyt jo kylläkin naurattaa :D
 
Mitä itkin eilen katsoessani eduskunnan kyselytuntia :dead:

No välillä niitten keskustelu on kyllä hiekkalaatikko tasoa, että ihan itkettää miten ne ”johtaa ja edustaa” meidän maata [emoji23] Toki joskus tekeevät todella vaikeita päätöksiä.

On tää ihmeellistä kun itkettää ihan tosi erikoiset asiat [emoji23] [emoji85]
 
Mä olen huomannut, että olen alkanut itkemään tosi monille kappaleille. Kuuntelen aina radiota autossa ja ei tarvi olla edes mikään herkkiskappale, niin mä olen tippa linssissä.

Kokosin yksi ilta Ikean jakkaraa ja kun se ei mennyt kerralla maaliin, niin aivan kauheat itkupotkuraivarithan siitä tuli. Mies yritti siinä sitten lohdutella, kun maailma romahti hetkellisesti ihan täysin :laughing014
 
Muokattu viimeksi:
Enemmän on alkanu menee ragettamisen puolelle :grin ihan alkuraskaudesta käytiin ulkomailla jalispelissä ja siellä stadionin edessä joku mummo tuli laittaa jotain tarralappua rintaan kyselemättä. Huitaisin sen käden melko napakasti omalla kädelläni pois niin että kaikki osapuolet säikähti ja me molemmat mummon kanssa suututtiin. Hitto kukaan käy luvatta lääppii terv. tuleva tiikeriemo.

Töissä olen varmaan saanut jo bitch -leiman vaikkei kukaan tiedä tilastani, tuntuu että varsinkin sidosryhmissä on pelkkiä idiootteja ja jotkut kiltti tyttö -estot tuntuu hävinneen täysin.

Pari biisiä on kyl saaneet itkuhanat auki, viimeeksi tänään Within Temptationin Hand of Sorrow.
 
Takaisin
Top