Imetys vei raskauskilot parissa kuukaudessa. Vanhojakin läskejä karisi vaunulenkillä ja terveellisellä ruokavaliolla. Uiminen toimii parhaiten omalla kohdalla liikuntamuodoista. :)
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
Mulla katos ekasta kaikki raskauden aikana tulleet kilot +vielä muutama ylimääräinen kilo. Suurin syy oli varmaan se että ruokahalu oli pitkään kateissa synnytyksen jälkeen. Aika pian aloitin sitten treenaamisenkin.
Hei Lirtsi.. mä kans oon mut nykyisin alkaa oleen otsonipuhdisteista vettä halleissa ja se sopii myös minulle. Otahan selvää, millä sinun paikkakuntasi uimahallivesi putsataan. :)
Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
Mä aloin käymään salilla, kun tuntui hyvältä ja uskalsi ruveta tekemään vatsoja. Alussa oli semmonen pari kolme kertaa viikkoon ja nykyään se on semmonen kevyt neljä tai viis kertaa viikkoon. Treeniohjelma kannattaa teettää jollain osaavalla ihmisellä! Mä lisäksi myös ratsastan ja teen tallityöt, kun oma hevonen on. Siihen päälle vielä 4-5 kertaa viikossa hölkkälenkki.
Poika täyttää syyskuussa vuoden ja nyt on tippunut 15 kiloa. Tavoitepainoon 3-4 kiloa. En nyt tarkkaan osaa sanoa, kun ei ole vaakaa kotosalla. Mut sen neuvon annan, että jos alat salilla treenaamaan, niin älä tuijota sitä vaakaa! Lihas painaa, joten vaaka voi näyttää väärin. Ota ennen ja jälkeen kuvat, niin näet parhaiten tulokset.
Vaunulenkkiä voi tehostaa sillä että sen tekee aamulla tyhjin vatsoin; silloin keho käyttää varastoitunutta energiaa hyväkseen eikä sitä ruoasta tulevaa. Ja ite sain just vinkin et ennen aamupalaa pitäs juoda muutama desi vettä pohjalle, ei tuu sit syötyä liian raskasta aamupalaa.
Itellä siis kiloja on vielä (15), ja nyt vasta innostuin uudestaa lenkkeilystä, kun nuorempi täyttää kohta jo vuoden
Mä sain Raskauskilot pois herkkulakolla. Mulla jäi joku 5 kg ja ne ei meinannut kadota, mut nyt reilu viikon ollu herkkulakossa, niin tänään vaaka näytti et poissa on. Imetyskin tietty auttaa.
Kiitos hyvistä vinkeistä :) Mä ajattelin alkaa semmoselle dietille missä ei syödä muuta kuin kasviksia, lihaa/kanaa/kalaa, proteiinia esim rahkana.. Sillä sain viime treenikaudella hyvät tulokset..
Mua pelottaa että mies kaikkoaa rinnalta jos en saa kiloja pian karistettua..
Onko kenelläkään tietoa noista tukivöistä mitkä auttaa palautumisessa?
Pitäis kans ite alottaa kunnon vaunulenkkeilyt... nyt vaan käyty tyyliin joka toinen päivä joku lyhyt lenkki, ja oon vaan kävellyt rauhaksiin.
Ja ne herkutkin vois jättää pois kokonaan, tai pitäis tyyliin lauantaisin vaan herkkupäivän.... jotenkin sitä vaa illalla tulee helposti naposteltua jotain
Niin oliko jollain niistä tukivöistä / tukialushousuista tms. jotain kokemuksia?
Muistakaa sitten, että jos imetätte, ei kannata alkaa kovin tiukalle kuurille, sillä maidontulo voi vaarantua! Itsellä hyötyliikunta (vaunulenkkeily ja halkojen hakkuu) ja karkkilakko ovat tuoneet hyviä tuloksia. En dieettaa, vauva on 3kk ja minulla lähtöpainoon on 4kg matkaa. Painoa tuli 17kg.
Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app
Juu mä en ainakaan ajatellut mitään sen kummosempaan dieettiin ryhtyä. Muuta kun et ne herkut jättäis pois ja vähän ehkä kattois hiilarien määrää...
Kun toki imetyksen kannalta on tärkeää olla monipuolinen ja riittävä ruokavalio.
Tukivyöhommaan just törmäsin parissa blogissa, en viitsi tähän linkata mutta ainakin mulla oli ensimmäisten hakutulosten joukossa kun laitoin googleen belly binding blogi :)