Paras ripsiväri

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Jos käytät, niin mikä on sinusta paras ripsiväri? Mitä väristä mascaraa suositte?

Mulla on haussa vegaaninen musta, sekä sininen ripsiväri. Pitäisi olla tuuhentava ja mielellään pidentäväkin vaikutus, eikä saisi varista. Jos jollain on tuotevinkkejä, otan vastaan! Laukusta löytyy joku Essencen mascara, mutta ei ole ihan niin hyvä kuin toivoisin.
 
Aloin jo useampi vuosi sitten ostaa Tokmannilta Essenceä, kun totesin, että nämä ovat käytännössä melkein yhtä hyviä kuin kalliimmatkin (paitsi no ehkä meikkivoiteet). Aiemmin ostin esim. Joe Blascon ja Lumenen meikkejä, mutta nyt varsinkin korona-aikana kun ei käy juuri missään, niin tuntuu hullulta maksaa 30e mascarasta, jota käyttää ehkä 2 kertaa ennen kuin se menee huonoksi. Eli täältä löytyy Essenceä :Smiling Face With Open Mouth Naamarasvoissa sitten panostan laadukkaampaan, kun niitä kuitenkin laittaa joka päivä naamallensa
 
Lidlin Cien -maskara. Levittyy kauniisti, ei varise eikä ala kutittamaan. En kyllä tiedä onko vegaaninen...
Mulla myös jo pitkään ollut käytössä Lidlin Cien Waterproof maskara. Se harja ei ole mun makuun kauheen kiva, tykkäisin itse pienemmästä ja tarkemmasta, mutta ripsari itsessään on kyllä varsinkin hintaan nähden törkeen hyvä. Aika pian unohtui mulla se harjan aiheuttama harmitus!
 
Essence on paras. Juuri loppui yksi musta-pinkki putkilo, ostin kokeeksi Lumenea tilalle, niin ei näytä yhtä hyvältä ja kutittaa silmiä. Käytän aina mustaa ripsiväriä.
 
Kivoja vinkkejä! Pitää katsoa olisko toinen Essencen mascara parempi kuin tää mikä mulla oli. Muitakin hyviä bongauksia, kiitos niistä!
 
mä oon vuosia käyttäny (kanebo) sensaita. tykkään siitä, se on luonnollisen näköinen, ei varise ja lähtee lämpimällä vedellä pesemällä. tää viimeinen on mulle ihan must, en jaksa puljata erilaisten aineiden kanssa hinkaten. ja siitä huolimatta pysyy hyvin.
 
Muokattu viimeksi:
Isadoran build up waterproof (musta) on mun lemppari. Kestää hyvin ja ei tartu silmälasien linsseihin! Tämä on siis pitkäripsisenä ongelma jos haluaa maskaraa käyttää... :rolling: Hintava joo, mutta en edes käytä päivittäin.
 
Ostin nyt sitten uuden Essencen, oli niin edullinen ja nätti pakkauskin.:Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes: En tiedä milloin testaan, säilyy kuitenkin ohjeen mukaan vain kolmisen kuukautta hyvänä avaamisen jälkeen ja kotona en meikkaa. Harmi kun oli vain musta!
 
Takaisin
Top