Paras aurinkovoide? Suosittele!

Lavinia

Sanavalmis juttuseppä
Pitäisi ostaa kolme purkkia:
- yksi akneiholle sopiva (kasvoille)
- yksi vedenkestävä, nopeasti imeytyvä ja mahdollisimman vähän tahraava lapsille
-yksi samanlainen aikuisille :D Ellei se lasten voide ole niin hyvin imeytyvä ja huomaamaton että sopisi aikuisillekin.

Mitkä on teidän luottotuotteet? Mulla on toistaiseksi vain huonoja kokemuksia, tosi tahraavia ja huonosti imeytyviä. Merkkiä en muista, etiketin vain tunnistan. Enää en osta :D Joskus kiireessä jostain kaupasta napannut vahingossa samaa merkkiä useampana vuotena ja aiempia merkkejä en muista mitä kokeiltu, mutta ei ole mikään ollut kovin hyvä.
 
Itse olen käyttänyt LV:n kasvovoidetta, sitä UV-versiota. (Ei tosin vastaa ihan aurinkovoidetta.)

Nyt en yhtään muista mitä aurinkovoidetta on käytetty, kun löydettiin viime kesänä tosi hyvä voide, 50 kertoimella ja ainakin meidän lapsella pysyi uudessakin hyvin... pitää etsiä purkin mukaan, ellei sitäkin ole taas muutettu :shifty:
 
Otan kanssa vastaan suosituksia aurinkovoiteista. Meille tärkein kriteeri on se että olisi fysikaalinen suoja. Edes vähän vähemmän kemikaaleja. Ikinä ei tunnu löytyvän sitä mitä viime vuonna ostettiin.
 
Mä olen etsinyt pitkään täydellistä aurinkovoidetta. Käytössä on ennen ollut laveran fysikaaliset voiteet, mutta ne sotkee aika paljon. Nyt löytyi ehkä se täydellinen suoja, tosin maailman toiselta reunalta... Jos kiinnostaa niin vilkaiskaa www.ekskincare.com. Siinä ei ole mitään ylimääräistä ja suojakerroin 50. Toistaiseksi ollaan oltu tyytyväisiä tähän :cool:

Mutta siis kotimaisista marketeistakin löytyy laveran aurinkovoiteita, ne on ollut tähän asti meidän valinta ja vähän helpommin saatavilla :grin
 
Takaisin
Top