Paljonko pisteitä saat tästä testistä?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lavinia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lavinia

Sanavalmis juttuseppä
Antaako tämä testi kaikille neurologisesti normaaleillekkin isot pisteet, vai löytyikö vihdoin selitys omituisuudelleni? :D

Olen aina tuntenut etten kuulu joukkoon, sosiaaliset tilanteet on mulle vaikeita. Mieluiten kommunikoin kirjoittamalla kuin kasvotusten. Kaikenlaisia ongelmia on ollut muissakin asioissa (kouluttautuminen, parisuhde, arkiaskareet jne.) niin paljon etten ala niitä ainakaan vielä listaamaan.

Olen alkanut nyt tutkimaan tuota aspergerin syndroomaa, ja koko ajan enemmän kuulostaa minulta. Tein huvikseni tuon testin, se oli samaa mieltä kanssani. :hilarious: Voisi varmaan harkita tutkimuksiin hakeutumista.

"testipistemääräsi on 139 eli sinulla on todennäköisesti Aspergerin syndrooma."

Paljonko sinä sait pisteitä? Jos et tahdo kertoa tulosta tänne, olisin enemmän kuin kiitollinen jos laittaisit mulle yksityisviestiä. :)

Tosi iso kiitos teille jotka viitsitte tehdä testin! :) Arvostan kovasti.

http://www.xestia.net/testit/asperger.php
 
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 28 sekuntia ja testipistemääräsi on 78 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!
 
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 53 sekuntia ja testipistemääräsi on 83 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
 
Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 21 sekuntia ja testipistemääräsi on 72 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
 
3 minuuttia 95 oli pistemäärä eli ei ole. Toinen diagnoosi on itselläni kylläkin mikä liittyy "vilkkauteen".
 
Muokattu viimeksi:
4 minuuttia ja 10 sekunttia, 88 pistettä eli ei aspergeria.

Eihän tuo testi mitenkään varma ole, mutta varsinkin jos olet itsekin Aspergeria epäillyt, voisi olla hyvä ajatus käydä tutkimuksissa.
 
Eihän tuo testi mitenkään varma ole, mutta varsinkin jos olet itsekin Aspergeria epäillyt, voisi olla hyvä ajatus käydä tutkimuksissa.

Niinpä. Epäilin vähän, että jos nuo kysymykset oli jotenkin sellaisia että tosi moni sopii niihin raameihin, mutta nyt sain vähän perspektiiviä :) Jospa ensi viikolla soittaisi tk:hon ja alkaisi selvitellä juttuja.

Kiitos kiitos kiitos teille vastanneille! :notworthy
 
"Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 46 sekuntia ja testipistemääräsi on 77 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa" tässä mun "tuomio":)
 
118, eli testin mukaan piirteitä löytyy. Mitään diagnooseja ei itsellä ole, mutta asiantuntijoiden kanssa jutelleena olen ADHD tai vahvasti jtn sinnepäin. Itselläni adhd näkyy suorittamisena ja nopeutena, rutiinit todella tärkeitä... Ei siis ole keskittymis-tai oppimisvaikeuksia. Tai noh tää epäilty adhd on mahdollisesti vain osa mun persoonaa :D
 
118, eli testin mukaan piirteitä löytyy. Mitään diagnooseja ei itsellä ole, mutta asiantuntijoiden kanssa jutelleena olen ADHD tai vahvasti jtn sinnepäin. Itselläni adhd näkyy suorittamisena ja nopeutena, rutiinit todella tärkeitä... Ei siis ole keskittymis-tai oppimisvaikeuksia. Tai noh tää epäilty adhd on mahdollisesti vain osa mun persoonaa :D

Mulla on kans adhd, diagnoosin sain aikuisena. Sitäkin mietin, että minkä verran se voi aiheuttaa noita assi-piirteitä (eli vaikuttaa myös tuollaisten testien tuloksiin). Toisaalta minusta adhd ei selitä kaikkia minun outouksia.. Tai juuri nimenomaan, ei selitä minun outouksia :grinvaan tarkkaavuusongelmat ja levottomuuden tunteen yms.

Jännä että sulla näkyy suorittamisena ja nopeutena, ite taas oon tosi huono saamaan mitään aikaan ja lisäksi aika hidas tehtävissäni. Tuntuu epämukavalta jos pitää toimia vauhdilla eikä saa rauhassa ja hitaasti tehdä. Mutta niinhän ne eri häiriöt eri tavalla näkyy eri ihmisissä :) Minusta ei päällepäin ehkä näy adhd (add:n arvaisi kuka vaan) koska se levottomuus on lähinnä sisäistä ja sellaista vaeltelua, mutta psykiatrin mielestä se h:kin mulla on :rolleyes:
 
Joo, mullakin on toi levottumuus... sisäistä, mutta puran sen ulospäin. Eli vouhotan ja oon kaikessa mukana. Onneksi oon luonteeltani hirmu tarkka ja järjestelmällinen, eli paletti pysyy kasassa. Mun ns ongelma on vaan se loppuunpalaminen. Iän myötä oon oppinut tuntemaan omia rajoja ja hallitsemaan tätä mun pään kaaosta ja nykyään määritän nää ominaisuudet kyllä enemmän luonteeseeni :D
 
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 20 sekuntia ja testipistemääräsi on 62 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. :)
 
"Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 50 sekuntia ja testipistemääräsi on 78 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.

Asperger testin tulos vaihtelee asteikolla 53 - 159 . Tämä testi ei riitä lääketieteellisen diagnoosin tekemiseen!"
 
"Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 26 sekuntia ja testipistemääräsi on 101 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa."

:)

Hämmennyin ja jäin joksikin aikaa miettimään, että onko tossa lopussa joku kompa, kun pyydettiin painamaan "Lähetä" ja nappulassa luki "Tulokset". Mitäköhän tää kertoo... :wink
 
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 1 sekuntia ja testipistemääräsi on 77 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
:D
 
Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 56 sekuntia ja testipistemääräsi on 98 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. :)
 
Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 4 sekuntia ja testipistemääräsi on 83 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1477512713.035898.jpg
 
Takaisin
Top