Tuore artikkelimme kertoo paljain jaloin ulkoilun olevan erityisesti lapsen jaloille hyväksi. (Tästä artikkeliin.) Liikutko sinä tai liikkuuko lapsesi kesäisin ulkona paljain jaloin?
Meillä ei oikein kukaan hirveästi ulkoile paljain jaloin. Lähinnä harvakseltaan omassa pihassa. Mutta koska asutaan rivitalossa ja pientä pihaamme riivaa aiemman asukkaan istuttamat ruusut (tunkee lautojen välistäkin) ei siinä ylipäätään oleskella hirveästi. Kaduille en oikein uskaltaisi edes päästää lapsia paljain jaloin lasinsirpaleiden ym. varalta ja asfaltti varmaan liian karkeaa muutenkin tottumattomalle jalkapohjalle.
Meillä ei oikein kukaan hirveästi ulkoile paljain jaloin. Lähinnä harvakseltaan omassa pihassa. Mutta koska asutaan rivitalossa ja pientä pihaamme riivaa aiemman asukkaan istuttamat ruusut (tunkee lautojen välistäkin) ei siinä ylipäätään oleskella hirveästi. Kaduille en oikein uskaltaisi edes päästää lapsia paljain jaloin lasinsirpaleiden ym. varalta ja asfaltti varmaan liian karkeaa muutenkin tottumattomalle jalkapohjalle.