Paleletko herkästi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuleeko sinulle herkästi kylmä vai onko päinvastoin aina kuuma?

Itse olen varsin palelevaa sorttia. Nytkin on villasukat jalassa ja pitkähihainen paita päällä, kun taas miehellä on t-paita ja shortsit. Sukkia hänellä ei ole lainkaan jalassa. Poikakin on tullut enemmän isäänsä. Vauvalla kun pitäisi olla yksi kerros enemmän kuin itsellä niin joskus kun poika oli vielä vauva oli itselläni yksi kerros enemmän kuin vauvalla. :hilarious: Poika oli aina ihan lämmin ja hiki tuli pienelle jos puki enemmän.
 
En palele. Usein mulla on kuuma, nukun vieläkin yöni ikkuna auki... :grin Raskauden myötä kyllä vähän satunnaisesti tullut kylmiä aaltoja. Oon sellainen tyyppi, että kädet ja jalat tuntuu aina kylmiltä muiden mielestä, mutta itse en huomaa mitään. Sitten on kuitenkin niin, että posket helottaa hyvin herkästi. Poika on ihan samanlainen. Oli pakko käyttää hänellä unipussia, kun peitot lensi aina. Nykyäänkin käyttäisin jos olisi kokoja, meinaan ei peitto pysy lainkaan ja joskus häviää pyjamakin yöllä :grin Itsekään en pysty pyjamassa nukkumaan, hiostaa.
En myöskään ole kesäihminen, koska kesäisin on käristyvä olo herkästi. Toisaalta myös palan nopeasti.
 
Mä oon oikee vilukissa.. Kun toiset paahtuu, niin mä saatan jäätyä
 
Takaisin
Top