Palautetta ja ideoita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miramaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en pysty sovelluksella lukee tai kirjoittaa mun tekemii ketjui(hin).. Selaimen kautta onnistui, mutta käytän melkeinpä ainoastaan sovellusta.

Ei myöskään onnistu kuvien lisäys kumpaakaan kautta, niin voin vaikka laittaa kuvankaappausta sähköpostilla.

Täälläkin kuvien lisäämisongelma alkoi eilen jo hyvissä ajoin iltapäivällä. Ongelma on siis tosiaan systemaattisesti viikonloppuisin.
Ja siis sama error-ilmoitus täällä tulee kuin kuvankaappauksessa, jonka Mielipidekysymys laittoi.

Mä en pysty sovelluksella lukee tai kirjoittaa mun tekemii ketjui(hin).. Selaimen kautta onnistui, mutta käytän melkeinpä ainoastaan sovellusta.

Tuolla meidän salaisten helmikuisten 2016 ryhmässä ei pysty toinenkaan lukemaan just mun luomia ketjuja. Outoa. Kaikki muut toimii normaalisti..

Kiitos kaikille palautteista sekä leipälapiolle kuvista. Todella ikävää kaikin puolin kun nyt on näin paljon häikkää. :sad001 Pistän taas IT-tuelle viestiä. Taitaa vain olla IT-tuella kiirettä. Itse en pysty tekemään muuta kuin hätyyttelemään IT-tukea ja toivomaan että saavat pian korjattua.

Kiitos kaikille palautteista sekä leipälapiolle kuvista. Todella ikävää kaikin puolin kun nyt on näin paljon häikkää. :sad001 Pistän taas IT-tuelle viestiä. Taitaa vain olla IT-tuella kiirettä. Itse en pysty tekemään muuta kuin hätyyttelemään IT-tukea ja toivomaan että saavat pian korjattua.

Semmoiset terveiset sinne IT-tuelle että näin isosti vaikuttavat ja pitkään meidän riesana olleet ongelmat soisi olevan suhteellisen suuri prioriteetti niiden kiireiden keskellä. Ainakin jos foorumilaisten toivotaan pysyvän täällä.

Ärsyttää kun ei pääse lukemaan kaikkia seuraamiaan ketjuja. Osa toimii ja sit on näitä...
Jaa,... eipä voinutkaan lisätä kuvaa....

Ja koskakohan sovelluksella saisi reagoitua muutoin kuin tykkäämällä? Tai että puhelimen omat hymiöt toimisi?

Pistää kyllä ihmetyttää, että miten pieni porukka se IT-tuki on ja että mitä muuta ne tekee, jos ei tämmösiä KAUAN vaivanneita ongelmia pystytä korjaamaan..? Tää foorumi on monille naisille (ja joillekin miehille) ainoo vertaistuen paikka elämän ehkä isoimmissa muutoksissa, niin on kyllä todella ikävää, ettei käyttömukavuuteen suoraan vaikuttavia asioita saada korjattua, eikä EDES selkeitä virheitä ja ongelmia selvitetä. Ja ymmärrän täysin, ettet sinä Vargynja pysty mitään tekemään, mutta oisiko sinne IT-tukeen tai ehkä jonnekin korkeemmalle taholle vielä jotain suoraa palautteenantoväylää? Ilmeisesti he eivät foorumia itse lue, edes tätä ketjua? Turhauttavaa tämmösen aktiivikäyttäjän vinkkelistä jatkuvasti samoista ongelmista raportoida.

Sitä mäkin oon ihmetelly, kun ongelmat on jatkunu pitkään eikä mitään tapahdu. Tää häiritsee ja ärsyttää varmasti monia.

Minä veikkaan, että tietokannasta on tila loppu, lisää ei haluta ostaa, koska tietokantatila on todella kallista ja arkena joku rassukka käy putsaamassa tietokantaa päivittäin, jotta se toimisi edes arkena.

Tai vaihtoehtoisesti porukka on niin tumpeloa, että eivät saa keksittyä, mikä tietokantaa jatkuvasti korruptoi.

Sinänsä olen tuon ylemmän vaihtoehdon kannalla, koska Shravani123 testaillessaan kolme viikkoa sitten laittoi foorumille tällaisen kuvan, jossa näkyy mielenkiintoista tietoa.

Edit: Otin tämänkin kuvan pois siltä varalta, että se aiheutti ongelmia appissa.

Muokattu viimeksi:
Viesti tuli tuplana.

Mutta siis ymmärrän, etteivät sivuston omistajat halua maksaa hirveitä summia kuussa foorumin palvelimista, etenkin kun käyttäjät natisevat mainoksista, jotka ovat varmaankin se isompi tulojenlähde. Pakko kuitenkin sanoa, että meille tilattiin vau-kirjan kirjoja useampi paketti, ja ihan puhtaasti tämän foorumin ansiosta. Muuten en olisi niitä tilannut edes kokeillakseni. Joten kyllä tämäkin foorumi tuottaa omistajille tuloja muillakin tavoilla.

Muokattu viimeksi:
Mua ei ainakaan häiritse se, että niitä mainoksia ylipäätään on, vaan se, että ne mainokset on jotenki ihan päin pyllyä, kun aiheuttavat niin paljon ongelmaa sivun latautumiseen, esim sen viimisen hyppäyksen vielä siinä vaiheessa, kun on kuvitellut oottaneensa tarpeeksi kauan mainoksia ja klikkaa haluamaansa keskustelua ja se siinä kohti vielä kerran sivu pomppaa aiheuttaen hutilyönnin. Ei näitä ongelmia oo aina ollu. Tuo kuvien lisäämisen jatkuva takkuileminen on sitten ihan oma lukunsa.

edit. Ja mikä lie ongelma nyt tuolla sovelluksen puolella, kun enemmänkin nyt porukalla tietyt keskustelut ei suostu aukeemaan. Jos tämmöstä foorumia halutaan ylläpitää, niin se pitäisi pystyä tekemään kunnialla!

Ei muakaan mainokset häiritse ja on tullu joskus niitä katsottuakin mutta just se ongelma sivujen latautumisessa ärsyttää.

Kuvia ei pysty lisäämään ja usea ketju ei aukea ollenkaan, mukaan lukien tämä ketju. Käytän sovellusta androidilla.

Minäkin latasin taas vaihteeksi sovelluksen puhelimelle, enkä löytänyt ketjua, joka ei aukeaisi... Mitä kautta menette ketjuun, jospa se riippuu siitä mitä klikkailee?

Minä menin tuolta Selaa-kohdasta, kun se tuntui suorimmalta reitiltä.

Ei ole väliä, mitä kautta ketjuihin yrittää mennä. Kesäkuisten 2015 salaisessa ei enää aukea sovelluksella juuri mikään ketju..

Oletko kokeillut poistaa sovelluksen (ja putsata sen jämätkin pois) ja sitten asentaa uudestaan? Minulla ei ole iPhonea, joten en tiedä, miten tuo tehdään sillä. Androidilla osaisin kyllä.

Edit. Ei kannata kokeilla sovelluksen poistoa, nyt tuli minunkin appista virhe.

Muokattu viimeksi:
Tällainen herja.

Edit. Kuva poistettu, koska direct image -napilla lisätyt kuvat estävät ketjun näkymisen appilla.

Muokattu viimeksi:
Tällainen herja.

Edit. Tuosta ylemmästä tuli appilla herja, joten luulin, ettei se tullut läpi.

1502606302858.jpg

Muokattu viimeksi:
Joo koko sovellus sekoilee mulla tällä hetkellä. Näyttää ettei viestit tuu ja sitte tuleekin monta kertaa. Tätäkään ketjua en saanut enää sovelluksella auki.. Enkä montaa muutakaan. Ja just samaa herjaa kun suskilla.

Takaisin