Palautetta ja ideoita!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miramaria
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Puhelimella selatessa on tuo Aurinkomatkojen mainos toooodella ärsyttävä!!! :shifty: pitää hirmu tarkasti katsoa mistä kohtaa scrollaa. Kun tuohon mainoksen (joka peittää melkein koko näytön) sormi osuu, niin se samperin kuutio vain pyörii!! Haittaa käytettävyyttä tosi paljon!

Äh, kuulostaa ärsyttävältä! Laitan terveisiä eteenpäin mainosporukalle! :pompus:

Mä huutelen taas niitten arviointinappuloiden perään. Kaks viikkoa tulee just täyteen siitä, kun ne katos! Aika pitkä aika minusta korjata noin yksinkertaselta vaikuttava asia...

Mä huutelen taas niitten arviointinappuloiden perään. Kaks viikkoa tulee just täyteen siitä, kun ne katos! Aika pitkä aika minusta korjata noin yksinkertaselta vaikuttava asia...

Niin sitä luulisi. :shy: Ongelma on palveluntarjoajan puolella, joten meidän omat IT-henkilömme eivät saa ongelmaa korjattua, vaan joudumme odottamaan edelleen palveluntarjoajan reagointia. :sad001

Hei taas! Arviointinamikoiden katoamisesta on jo puolitoista kuukautta aikaa! Eikös joku taho vois pikkuhiljaa kovistella palveluntarjoajaa korjaamaan asian? Ei luulisi olevan oikeesti iso asia niitä laittaa takas...

Hei taas! Arviointinamikoiden katoamisesta on jo puolitoista kuukautta aikaa! Eikös joku taho vois pikkuhiljaa kovistella palveluntarjoajaa korjaamaan asian? Ei luulisi olevan oikeesti iso asia niitä laittaa takas...
Jjjjep! Aivan samaa mieltä olen. :arghh: Teen parhaani kovisteluun täältä omasta päästä käsin!

Hei! Onkos muilla tuon vau.fi:n etusivun raskausaikajanan laskeminen pysähtynyt? Mulla se on jämähtänyt rv11, vaikka on rv 13 menossa. Puhelimessa toimii kyllä viikkojen laskeminen vau.fi-sovelluksessa oikein!

Kiitos! :)

Hei! Onkos muilla tuon vau.fi:n etusivun raskausaikajanan laskeminen pysähtynyt? Mulla se on jämähtänyt rv11, vaikka on rv 13 menossa. Puhelimessa toimii kyllä viikkojen laskeminen vau.fi-sovelluksessa oikein!

Kiitos! :)

Kuulostaapa kummalliselta! Kauanko se on ollut jumissa? Onko muilla käynyt näin? o_O

mikä vialla kun päivitin vau.fi appsin puhelimeen ja nyt sen viikot ovat sekaisin? Ei siis foorumilla vaan erillinen viikot ja päivät kertova apsi.

Ehkä ei kuulu tänne tämä kysymys?

mikä vialla kun päivitin vau.fi appsin puhelimeen ja nyt sen viikot ovat sekaisin? Ei siis foorumilla vaan erillinen viikot ja päivät kertova apsi.

Ehkä ei kuulu tänne tämä kysymys?

Moikka Hertta17!

Pahoittelen, että vastaamisessa kesti - palasin juuri lomalta. Apissa oli joulukuussa ongelma, jota lomalle lähtiessäni korjattiin. Onko viikkojen näkymisessä edelleen ongelmia?

Heinäkuussa alkanut ALE mainos vähentää käyttömukavaatta kun käyttää IOS käyttöjärjestelmää ja selailee mobiililaitteilla nettisivustoa. Heittää aina sivun yläosaan, ei näe suoraan mistä kommenteista joku on tykännyt ja joutuu joka toisella klikkauksella sulkemaan mainoksen erikseen.

Mainoksen esilletuominen voisi hoitaa käyttäjäystävällisemmin eikä pakottamalla mainosta mahdollisesti kymmeniä kertoja päivässä selaajan näytölle pakottaen sulkemaan.

Takaisin