Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Puhelimella selatessa on tuo Aurinkomatkojen mainos toooodella ärsyttävä!!! pitää hirmu tarkasti katsoa mistä kohtaa scrollaa. Kun tuohon mainoksen (joka peittää melkein koko näytön) sormi osuu, niin se samperin kuutio vain pyörii!! Haittaa käytettävyyttä tosi paljon!
Mä huutelen taas niitten arviointinappuloiden perään. Kaks viikkoa tulee just täyteen siitä, kun ne katos! Aika pitkä aika minusta korjata noin yksinkertaselta vaikuttava asia...
Jjjjep! Aivan samaa mieltä olen. :arghh: Teen parhaani kovisteluun täältä omasta päästä käsin!Hei taas! Arviointinamikoiden katoamisesta on jo puolitoista kuukautta aikaa! Eikös joku taho vois pikkuhiljaa kovistella palveluntarjoajaa korjaamaan asian? Ei luulisi olevan oikeesti iso asia niitä laittaa takas...
Hei! Onkos muilla tuon vau.fi:n etusivun raskausaikajanan laskeminen pysähtynyt? Mulla se on jämähtänyt rv11, vaikka on rv 13 menossa. Puhelimessa toimii kyllä viikkojen laskeminen vau.fi-sovelluksessa oikein!
Kiitos! :)
Kaksi viikkoa on ollut jumissa. Ei vaihtunut viikot sitten sen rv 11 jälkeen enään ollenkaan.
mikä vialla kun päivitin vau.fi appsin puhelimeen ja nyt sen viikot ovat sekaisin? Ei siis foorumilla vaan erillinen viikot ja päivät kertova apsi.
Ehkä ei kuulu tänne tämä kysymys?
Moikka Hertta17!
Pahoittelen, että vastaamisessa kesti - palasin juuri lomalta. Apissa oli joulukuussa ongelma, jota lomalle lähtiessäni korjattiin. Onko viikkojen näkymisessä edelleen ongelmia?
Tämä viestisi ainakin näkyy.Hei. Näkyykö kirjoitukseni enää muille? Ei ainakaan pysty kommentoimaan enää?
Ihan normaalisti pitäisi näkyä? Mitä tarkoitat ettei pysty kommentoimaan?Hei. Näkyykö kirjoitukseni enää muille? Ei ainakaan pysty kommentoimaan enää?