Pakko saada..

Appelsiini, mehujää, tomaatti ja hernekeitto ♡ ♡ ♡

Sent from my GT-I9505 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä vetäsin tänään mars-patukan n. 20 sekunnissa, kun lähdin kaupasta..
Tuli pakottava himo. Omituista kertakaikkiaan.. Miksi kaikista maailman patukoista juuri mars-patukka?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kieltämättä Mars kyllä maistui :)
Olisi mennyt toinenkin.
Lähdetään tänään posottelemaan autolla 400km päähän viikonlopuksi, täytyy tankata bensan lisäksi myös mars-patukoita.
Mikähän siinäkin on, että kun ajaa, niin pitää koko ajan mussuttaa jotain.
Fiksumpi mussuttais porkkanoita..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Toi autoillessa syöminen vähän pelottaa mua, kun se töihin paluu on pian edessä. Vietän vajaan 2,5tuntia autossa per työpäivä, ja siinä ajassa ehtii kyllä syödä sitä sun tätä samalla kuluttamatta yhtään mitään... Pitää varmaan niitä naposteluporkkanoita hankkia kaveriksi? =)
 
Kartanon pinaattikeitto ja pommac. Kaikki suolanen nams ja suklaa yms, ei kiitos :S Samat himot ku edellisessä poikaraskaudessa. Alan kallistuu siihe et poika tulee :D
 
Mä löysin nyt uuden himon kohteen :grin Lidlin turkkilainen jogurtti,päälle hunajaa ja pakkasesta mustikoita.Tolkuttoman hyvää!Taidan ruveta tunkeen hunajaa joka ruokaan :p
 
Mä olen ennen syönyt pääasiassa kanaa, nyt ei uppoa yhtään, hajukin ällöttää! Mutta punainen liha, varsinkin nauta on aivan ihanaa ja kalaa tekee myös mieli normaalia useammin.
 
Aina kun näen tämän ketjun, rupeaa päässäni soimaan "jos haluu saada, on pakko antaaaa..." :smiley-angelic006

Tällä hetkellä on ihan hirveä himo rahkaan, sitä on pakko saada.... Mutta ei jakaa :happy112
 
Eilen siivosin koko illan hiki hatussa ja olis niiiiin tehny mieli palkita ittensä jääkylmällä siiderillä mutta ei. Hassua kun en normaalistikkaan juo kun ehkä sen yhden saunoessa tms. niin miten nyt voikin tehdä kovasti mieli :confused:
 
Samat kuin Redcatilla paitsi et appelsiini ei maistu :D Mikähän tuossa hernekeitossa viehättää ? Kiva syödä sitä kun tulee ilmaa mahaan XD

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olisin viime lauantaina isäni hautajaisten jälkeen, antanut oikean käteni pullollisesta viiniä.
Kyllä varmasti kesän aikana tulee kuohari ja roseviinihimotuksia vielä monta kertaa.. Puhumattakaan riista-aikana kunnon punkusta :wink
No vuoden päästä sitten. Ja joulunahan saa jo sitten herkutella glögillä ja portviinillä.
Sitä odotellessa :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mä ootan että saan tänään postiin saapuneen paketin kun siellä on äippävitamiinei ja herkkui jotka sain lahjaks... täl hetkel seisoisin vaikka päälläni jos sais keksejä esim tuc suolakeksei ja sit jotai täytekeksei. olin jo valmis alkaan leipoo jotai pannul paistettavaa leivonnaista itelleni mut sit huomasin ettei ol leivinjauhetta.
 
En pysty syömään mitään suolaista tai makeeta :D Meinaa välillä mennä vähän hankalaksi.. Kaikki makeet leivokset ym. ällöttää, samoin ihan tavallinen ruoka, koska tuntuu et siinäkin on liikaa suolaa vaikka oikeesti sitä on ihan normaali määrä. Eilen just kokkasin makaronilaatikkoa jota en maustanut mitenkään, oli ihan taivaallista :D

Mansikoita on tehnyt jo monta viikkoa mieli mutta en viittis ostaa ennen ku tulee suomalaisia myyntiin. Nektariineja on mennyt ihan hulluja määriä ja mehujää houkuttais tosi paljon. Lisäks on tullut joku outo himo lastenruokiin, spaghetti bolognese -Pilttiä on mennyt ties kuinka monta purkkia :D Liekö johtuu just siitä et se maistu kovin voimakkaasti oikeastaan millekkään. Ainiin ja porkkanaraaste on kans yks mitä voisin syödä loputtomat määrät.
 
Takaisin
Top