Pakko saada..

Karyam

Jostain jotain jo tietävä
Mitä mielihaluja ruokien ja juomien suhteen? Onko jotain päivittäin toistuvia vai epäsäännöllisiä? Mitä ne ovat?

Jos saisit nyt ihan mitä vaan, mitä tekisi mieli?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Fetajuusto ja mangopiimä :grin Molempia menee ihan hervottomat määrät päivittäin.
 
Mulla ei mitään vielä tällä kertaa, mutta viime raskaudessa tykkäsin syödä säilykemandariinejä ja mehujäätä :)

Satsa, mitä on mangopiimä?!? Kuulostaa.... eksoottiselta :p:grin
 
Mulla ei ollut mielitekoja ollenkaan vissiin edellisessä raskaudessa. Toivottavasti ei tässäkään kamalasti tule! :p Tai sopii jos se on jotain kukkakaalia tai porkkanaa....
 
Täällä on piimä. Tekee todella hyvän olon mahaan, lie johtunee siitä että alkaa koukuttamaan. Katsotaan kauanko sitä jaksaa juoda :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mun on tosi vaikee keksiä mitä tekis mieli. Mikään ei oikein maistuis, mutta sitten kun jotain keksii niin sitten sitä on pakko saada. Eilen se oli kylmä maitokaakao. :P


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sandy Valiolla on ollu nyt jonkun aikaa mangon ja mustikan makusta piimää.Mä en tavallisesta piimästä tykkää yhtään mut toi mango..omnomnom :grin
 
minttu eri muodoissa ( jäätelö, tee ) voisin varmaa sellasenaaki syödä. lisäks jogurtti ois kova sana, marjat ja hedelmät (kohta pääsee poimii puusta tuoreita viikunoita ja rypäleet kasvaa kans kivasti. myös appelsiini limsa on namia ja ikävä kaupan vettä.
 
Mangopiimä kuulostaa kyl hyvältä! Mäkään en piimästä muuten tykkää, mutta tota vois kokeilla. Valiollakohan se oli ennen mango-appelsiini-maitojuomaa, se oli tosi hyvää! Nyt en ole pitkään aikaan nähnyt sitä missään kaupassa.

Mulla ei siis mitään erityisiä ruokahimoja - tai no jugurtteja mä syön muutenkin aika paljon...
 
Voi kun tekisikin jotain mieli!! Mutta kun ei tee mieli mitään :sad001 Ruuan valmistus muille on kammottavaa. Ei puhettakaan että voisi kuvitella syövänsä jotain muuta, kuin rahkaa, kaurapuuroa tai leipää..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
minä pistin tänää tilaukseen jogurttia et mies tois jogurttia, inshaAllah metsämarjajogurttia, ei mansikka jogurttii ku se on liian makeeta.
 
Täällä muumilimsa on ruvennut koukuttaa aika paljon :grin joisin sitä varmaan kokoajan jos sitä vaan olis :oops:
 
iines appelsiini limsa ois kova sana nyt mulle mut unohin pistää tilaukseen no josko sen jogurtin sais että tulee kalsiumii :)
 
Kartanon pinaattikeitto, raejuusto ja suolapähkinät.

Viime raskaudessa heräsin miltein joka yö juomaan maitoa kokonaisen litran. Päivisin imuttelin pillillä tölkin sitä ihme iskukuummennettua hyla maitoa joka on makeaa. Aina ruuaksi oli pinaattikeittoa ja jälkkärinä mangopilttiä.
Kerran jopa itkin kaupassa kun hyllyssä oli vain yksi ainut mangosose. Kävi jotenki sääliksi sitä yksinäistä raukkaa muiden joukossa ja vein kotiin enkä missään nimessä raaskinut syödä sitä :D
Jälkeenpäin luin että runsas maidon ja pinaatin syöminen saattaa vaikuttaa vauvan painoon.. Yep, 4110g jäbä tuli :D
 
mulla oli esikkoa oottaessa aikalailla sekaravinto eikä mielitekoi ollu, mä oikeest edelleeki muute ihmettelen miten esikko oli 4396g syntyessää. saas nähä millai tapaus tämä on syntyessään toivoisin sellast 3500-3900g vaihteeks... nykyää on kasvispainotteinen, toki kananmunaa, välillä kalaa, kanaa ja harvoin lihaa. hedelmiä saa usein onneksi mut maitotuotteet on kortilla jostai syystä.
 
Takaisin
Top