ansaki
Näppärä viestien naputtelija
Oon ollut aina talvi ihminen, rakastan lunta, pakkasta ja kaikkea mikä liittyy talveen! Mutta nyt oon tajunnut kuinka paljon ikävääkin tässä on, etenkin pakkasissa! Muuten jees jos EI tarvis autoilla!
On liukasta, lunta pyryttää niin ei näe mitään, pimeetä ja nyt nää kovemmat pakkaset, auto EI lähteny käyntiin! Tää viikko oli niin arpapeliä ton helkkarin masiinan kanssa! Ja nyt vasta tänä vuonna mää tajusin ja mieltymykseni talveen alkaa hiipua.
Tosin harrastukseni (lähes kaikki miellyttävimmät) liittyvät pitkälti talveen joten ehkä ne kuitenkin pitää fiilistä yllä, mutta miksi autoilu!
Onko muita joille talvi tuottaa henkisiä, fyysisiä tai psyykkisiä oireita?
Onko muita joille talvi tuottaa henkisiä, fyysisiä tai psyykkisiä oireita?

Mulle tuottaa tuskaa pelkkä katsominen lapsen talvivaatekasaan ulos lähdettäessä. Ennen tykkäsin talvesta mutta nyt vihaan laittaa pomppivalle 2 vuotiaalle kamalan kasan vaatteita niskaan sillä seurauksella että mulle tulee hiki. Kun pääsee ulos tulee luonnollisesti heti kylmä hien jälkeen.
Luisteleminen, pulkkailu ja lautailu on ihan kivaa. Ja kun lapsi on niin innoissaan talvesta, niin se vähän piristää. Mutta kyllä mä joka talvi ikävöin kesää! Helpottaa hieman, kun valo alkaa lisääntyä. 

Auto lähti tänään kotoa töihin, mutta eipäs lähtenyt (taaskaan) takas kotiin päin!