Pakastealkion siirto (PAS)

Mä tuun tänne kanssa aktivoitumaan kesän jälkeen. Paljon on plussia tullut ja pettymyksiäkin matkan varrelle, tsemppiä kaikille💗🫶

Päivittelin tonne salaiselle puolelle jo enempi, mutta lyhykäisyydessään meijän tilanne on se, että siirtoon mennään ja huomenna toivottavasti olis plussa päivä. Lauantaina ihan viimestään🤞🏻 saatiin pad-tulos joka nyt tätä siirtoa varjostaa, koska lääkäri ei osannut sanoa onko kroonista ensometriittiä vai ei. Oireita kun mulla ei oo ja tulos padista ei ollut selkeä. Jos nyt siirrosta ei plussaa tuu, vedetään taaaas yks välikierto jollon syön ab-kuurin ja sit palataan taas siirtelemään.
Nyt koitan ettiä jostain itsestäni positiivisuutta ja toivoa tähän siirtoon, vaikka pohdinkin teinkö oikeeta valintaa😮‍💨

@Kaipuu 16.8. Olisi testipäivä, 7päiväinen alkio siirrettiin. Julkisella myös ja TAYSissa käydään.

Tässä koko ajan tunnustelee oireita että tuntuuko jotain vai kuvittelenko vain 😅 Tämä odotteluvaihe on ollut itselle se haastavin vaihe. Muutoinkin olen ihan sysi surkea odottamaan mitään, saati näin isossa asiassa 🫣

Mä tuun myös piinailemaan, tosin saatan vähän rajoittaa hengailua täällä palstalla ettei se lisää stressiä 😅 viimeinen alkio siirrettiin, 4 päivän ikäinen varhainen blasto. Eli jos nyt ei nappaa (3 epäonnistunutta siirtoa takana joten usko ei ole vahva) niin uusi hoito edessä. 🫠 Mutta kuten pettymyksistä tähänkin mennessä, siitäkin sitten selvitään taas. 💪

Mä tuun myös piinailemaan, tosin saatan vähän rajoittaa hengailua täällä palstalla ettei se lisää stressiä 😅 viimeinen alkio siirrettiin, 4 päivän ikäinen varhainen blasto. Eli jos nyt ei nappaa (3 epäonnistunutta siirtoa takana joten usko ei ole vahva) niin uusi hoito edessä. 🫠 Mutta kuten pettymyksistä tähänkin mennessä, siitäkin sitten selvitään taas. 💪
Minulla on pakkasessa vielä 3 blastokystiä. Jos näistä en raskaudu, niin se oli siinä sitten. 😐

Takaisin