@punktiopikkarit Oih! Paljon onnea pienelle matkaan! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voii no toivottavasti se ei siellä liikaa kainostele tai neuvottele, haukkaa vaan kiinni ihan mihin vaan mikä näyttää kivalta :D@punktiopikkarit Okei, kiitos hyvä tietää!Mä sitten varmaan vien pikkualkion heti juhlimaan kohtuun pääsyä.
No kunhan nyt päästään sinne asti.
Eikö se alkio jatka jakautumista ja alkaa sitten tiedustelemaan kohdulta, että mihin kohtaan seinämää sitä olisi sopivaa kiinnittyä?!Tai että saisinko luvan tai jotain sinne suuntaan.
![]()
Ulkomaalaiset suositukset perustuvat usein siihen, että ko. toiminta ei ole tavallista. Eli tässä kohtaa luottaisin suomalaisiin suosituksiinNe ei tosiaan ees tarjoa mitään kipulääkettä, koska yleensä se on ihan täysin kivuton toimenpide. Mun pitää ehkä kysyä voisko mun tapauksessa saada jotain..
Mäkin siirron jälkeen varmistelin että voinko mennä normaalisti koiran kanssa lenkille ja vakuuttelivat että alkio ei sieltä mihinkään enää tipu että voi liikkua normaalisti.mua mietityttää se, kun sanoivat myös että voi saunoa ja käydä paljussa ekojen päivien jälkeen kun ei oo enää tulehdusriskiä, mutta kun on lukenut ulkomaalaisia lähteitä niin niissä sanotaan et saunaa ja lämpimiä kylpyjä pitäis välttää, että se lämpö ei ois hyvä.
Pitää ejkä tutkia vielä että onko tästä minkä verran oikeesti tutkimustietoa vai ollaanko ulkomailla vaan varovaisia.
Nyt oli kyllä niin mahtavasti muotoiltuOlin aamulla pakastealkionsiirrossa! Samassa huoneessa kun missä se punktio tehtiin, siinä taas jalat auki kohti biologien kioskin luukkua. Sieltä se tuli pikkiriikkisessä mehupillissä. Uskomatonta.
Virallinen testipäivä ens viikon lauantaina 30.5. :-)