Pakastealkion siirto (PAS)

Noniin huomenna testipäivä mut testasinpa nyt jo negan alta pois ettei ennen töihiin lähtöä tuu isoin pettymys. Vaikka tiesin järjellä ettei nyt napannut niin pieni toive sitä kai jossain silti piileksii mielen perukoilla. Rankkaa. 😭 Mulla oli tässä siirrossa letrot alkukierrossa jotka sai aikaan sen että limis jäi tavallista ohuemmaksi, kaipa sekin voi vaikuttaa. Onko muilla kokemuksia että letrot ois vaikuttaneet näin?

Ootteko muuten jättäneet alkoholin kokonaan pois? Mietin että voisinko huomenna piristää itseäni juomalla yhden saunasiiderin vai pilaanko sillä heti seuraavankin siirron. 😩

Noniin huomenna testipäivä mut testasinpa nyt jo negan alta pois ettei ennen töihiin lähtöä tuu isoin pettymys. Vaikka tiesin järjellä ettei nyt napannut niin pieni toive sitä kai jossain silti piileksii mielen perukoilla. Rankkaa. 😭 Mulla oli tässä siirrossa letrot alkukierrossa jotka sai aikaan sen että limis jäi tavallista ohuemmaksi, kaipa sekin voi vaikuttaa. Onko muilla kokemuksia että letrot ois vaikuttaneet näin?

Ootteko muuten jättäneet alkoholin kokonaan pois? Mietin että voisinko huomenna piristää itseäni juomalla yhden saunasiiderin vai pilaanko sillä heti seuraavankin siirron. 😩
Mä oon just tänään lueskellut alkoholin vaikutuksista ennen PAS:a ja enkunkielisissä lähteissä näyttäisi pääviesti olevan että tutkimusnäyttöä ei ole löytynyt että "light or moderate drinking" vaikuttaisi sen onnistumiseen. Toki moni hedelmöityshoitoklinikka suosittelee alkoholista pidättäytymistä kokonaan hoitojen ajan mutta tää varmaan vaan just varmuuden vuoksi. Ite ajattelen että stressillä yms on myös negatiivista vaikutusta, ja se terveyshyöty mikä saadaan kun ottaa vaikka sen yhden tai kaks ja rentoutuu, pitää hauskaa ja ehkä vielä näkee kavereita voi hyvin olla isompi kuin sen parin lasillisen haitat. Kyllähän just jossain tutkimuksissakin välimerellinen ruokavalio maltillisine viinilasillisineen on todettu monia muita terveellisemmäksi.

Mä oon just tänään lueskellut alkoholin vaikutuksista ennen PAS:a ja enkunkielisissä lähteissä näyttäisi pääviesti olevan että tutkimusnäyttöä ei ole löytynyt että "light or moderate drinking" vaikuttaisi sen onnistumiseen. Toki moni hedelmöityshoitoklinikka suosittelee alkoholista pidättäytymistä kokonaan hoitojen ajan mutta tää varmaan vaan just varmuuden vuoksi. Ite ajattelen että stressillä yms on myös negatiivista vaikutusta, ja se terveyshyöty mikä saadaan kun ottaa vaikka sen yhden tai kaks ja rentoutuu, pitää hauskaa ja ehkä vielä näkee kavereita voi hyvin olla isompi kuin sen parin lasillisen haitat. Kyllähän just jossain tutkimuksissakin välimerellinen ruokavalio maltillisine viinilasillisineen on todettu monia muita terveellisemmäksi.
No näin mäkin jotenkin päättelisin että jos muuten en koko siirtokierrossa juo ja elän suht terveellisesti niin tuskinpa hyvin maltillinen määrä alkoholia yhtenä päivänä voi kaikkea kaataa.

Mutta ihana tää paikka kun voi pähkäillä asioita samassa tilanteessa olevien kanssa. ❤️

Huomenta ☺️
Pari kuukautta tässä taas meni hengitellessä pettymystä, siirto nro 6 oli sekin negatiivinen.

Aikas normaalia elämää suositellaan viettämään kierrosten välissä, joten kuten muutkin todenneet, tuskin yksi alkoholinhuuruinen ilta mitään pilaa😌 itse oon tosin huomannut, että jo pari kolme annosta riittää, enkä ole jaksanut valvoa kuin tyyliin kymmeneen😂

Vähän omanapailua ja varovaista onnea tässä nyt ilmassa!
Viikko sitten siirrettiin meidän toiseksi viimeinen, 6d alkio, ja tänään pp7/dpo13 näkyi aika selkeäkin haamu testissä 🥹 aiemmin on näkynyt jotain vasta dpo14-17, ja kaikki on mennyt kesken alkuvaiheessa.
Nyt on tukilääkkeitä tässä kierrossa myös enemmän, mahdollisuudet kun on tässä elämässä jo loppusuoralla: gonapeptyl siirron jälkeen, päivittäin on Asaa, inhixaa, lugestronia ja terolutia,
Oireita on ollut väsymys ja mahan sekaisuus, sekä satunnaiset vihlonnat, eipä juuri muuta tässä kohtaa🤷🏻‍♀️

Pitäkää peukkuja, että viiva vahvistuu ja sunnuntaina CB -testi näyttää postiiviista🤞🏼☺️
Tsemppiä kaikille💕

Huomenta ☺️
Pari kuukautta tässä taas meni hengitellessä pettymystä, siirto nro 6 oli sekin negatiivinen.

Aikas normaalia elämää suositellaan viettämään kierrosten välissä, joten kuten muutkin todenneet, tuskin yksi alkoholinhuuruinen ilta mitään pilaa😌 itse oon tosin huomannut, että jo pari kolme annosta riittää, enkä ole jaksanut valvoa kuin tyyliin kymmeneen😂

Vähän omanapailua ja varovaista onnea tässä nyt ilmassa!
Viikko sitten siirrettiin meidän toiseksi viimeinen, 6d alkio, ja tänään pp7/dpo13 näkyi aika selkeäkin haamu testissä 🥹 aiemmin on näkynyt jotain vasta dpo14-17, ja kaikki on mennyt kesken alkuvaiheessa.
Nyt on tukilääkkeitä tässä kierrossa myös enemmän, mahdollisuudet kun on tässä elämässä jo loppusuoralla: gonapeptyl siirron jälkeen, päivittäin on Asaa, inhixaa, lugestronia ja terolutia,
Oireita on ollut väsymys ja mahan sekaisuus, sekä satunnaiset vihlonnat, eipä juuri muuta tässä kohtaa🤷🏻‍♀️

Pitäkää peukkuja, että viiva vahvistuu ja sunnuntaina CB -testi näyttää postiiviista🤞🏼☺️
Tsemppiä kaikille💕
Voi että, pidetään sormet ristissä ja toivotaan viivojen vahvistumista! 😍🤞

Minulla inseminaatioissa letrot eivät oikeastaan ohentaneet limakalvoa, vaan aattelen että koska ovulaatio tuli aiemmin, niin limakalvo ei ehtinyt ihan kasvaa kunnolla. Mutta tosiaan, limakalvo jäi hyvin ohkaiseksi.

@Liise Voi ei, olen pahoillani 😭❤️‍🩹 En usko että yksi saunasiideri vaikuttaa mihinkään, varsinkin jos sen vaikutus on enemmänkin rentouttava.

@Minmar me ollaan sit samana päivänä haettu kyytille, mä testailin jo maanantaina selkeen negan mutta tänään ehkä erottuu jo toinenkin viiva 🥹 Ite en vielä tähän luota, pakko testata viel ainaki parina päivänä ennen virallista 🙈 Toivotaan että plussatuulet puhaltaa nyt ja viivat jatkaa sielläkin vahvistumista 😍🙏🏻

Hei minka merkin testejä teette ennen virallista testipäivää?🫣
Mulla on RFSU:n Early ja Pregcheckin perus liuskat yleensä käytössä. Ne on tuntunu luotettavimmilta. Sit jos ennen virallista testipäivää on ollu haamua/plussaa niin testipäivänä sitte vielä Clearbluen digi Pregcheckin lisäksi. 🤓
Raskauskeijun ilmaistestit on muuten ainaki ihan kökköjä.

Hei minka merkin testejä teette ennen virallista testipäivää?🫣
Ne mitä mä tein pp 9 ja pp11 oli rfsu early, ja oon alkanut nyt miettiä et sainko oikeesti ees haamuplussia vai oliko ne vaan viivanpaikkoja. Tai no se eka kyllä varmaan oikeesti oli haalea plussa, mutta se pp11 testiajan jälkeen luultavasti vaan viivanpaikka. Niin aloin miettiä että onko se omalle mielenterveydelle hyvä tehdä niitä jos herkästi saa jotain viivanpaikkoja mitä tihrustaa. 😅

Huomasin muuten, että nyt tässä toisessakin kierrossa oviskivut on jotain ihan omaa laatuaan punktion jälkeen! Ennen ei oo ollut kipuja lainkaan, mutta nyt melkein tulee tartuttua pilleripurkkiin😳

Ja @punktiopikkarit oon samaa miettinyt!

Eilinen meni vielä helposti, kun aatteli että tänään saa aloittaa cyclot, ja nyt ois vielä nää kolme päivää lusittavaa. Onneks maanantai tulee pian, ja sattumalta osu omalle vapaapäivälle siirto💗 viikonloppu menee töissä, joten eiköhän mee päivät nopeesti🤞🏻mutta pelot vaan nousee, että pääseekö siirtoon vai ei, jos kaveri ei kestä sulatusta, samalla kuitenkin jo oon tosi toiveikas. Meillä on parit juhlat tulossa (perhejuhlia onneks) ja en vaan voi olla aattelematta, että meillä on pieni salaisuus niissa mukana. Jotenkin ihana aatella sitä vaikka ei oo varmuutta jatkaako kaveri mukana pysymistä. Mutta silti, vitsi jos jatkaiskin🥺 melkein itkettää, että ollaan jo niiin lähellä meijän haavetta, mutta silti vielä niin kaukana.

Kroppa päätti näköjään, että pakkolomaa neidille tähän väliin😮‍💨 iski niin hirveen niskajumin, että purentalihakset on kanssa jumissa ja tuntuu, että hampaatkin siinä samassa😬 pelkkä oleminenkin sattuu, eikä mitään muuta kun panadolia saa vetää. Ai vitsi mä nautin!🤮 Luojan kiitos huomiselle sai ajan hierojalle, mutta eiköhän seuraavat pari viikkoa mee aika kevyellä liikkumisella, vaikka olin aatellu, että miten pystyn himmailee. Nyt ei tarvii pohtia.

Takaisin