Pakastealkion siirto (PAS)

Meillä oli tänään PAS. Jotenkin oli ihanat lääkäri ja hoitaja tänään, jäi hyvä mieli siitä. Lupasivat varhaisultrankin polilta, jos raskaus alkaa. Toiveikas olo taas.🤞🏼 Ensi viikon lauantaina virallinen testipäivä, mutta aion kyllä testata jo aiemmin.😅

Onko muita samassa aikataulussa?

Selvisi myös äsken, että olen ottanut Terolutia väärin eli 6h välein vaikka pitäisi ottaa 8h välein.😬 Toivottavasti ei ole pahasti vaikuttanut mihinkään.. Miten tekisitte vaihdon, kun ajattelin ottaa jatkossa 7, 15 ja 23? Mietin siis, että otanko tänään vielä vanhaan tapaan iltatabletin klo 20 vai venyttäiskö lähemmäs tuota klo 23?
Heippa!

Täällä piinaillaan ja kuulostellaan oireita. 6.3 oli alkion siirto ja testipäivä on 17.3
Pää menee ihan hullua vauhtia että välillä on tosi hyvä fiilis ja sitten tulee taas pelko ja epäilys :/ Tää terolut 6 tunnin välein on mille ihan uutta 😱😱 Mitä ihmettä, apua! Mä olen siis ottanu 1 aamulla ja 2 samaan aikaan illalla. 😰 En oo siis saanut erillistä ohjetta että pitäis ottaa toisin

Heippa!

Täällä piinaillaan ja kuulostellaan oireita. 6.3 oli alkion siirto ja testipäivä on 17.3
Pää menee ihan hullua vauhtia että välillä on tosi hyvä fiilis ja sitten tulee taas pelko ja epäilys :/ Tää terolut 6 tunnin välein on mille ihan uutta 😱😱 Mitä ihmettä, apua! Mä olen siis ottanu 1 aamulla ja 2 samaan aikaan illalla. 😰 En oo siis saanut erillistä ohjetta että pitäis ottaa toisin
Ota vain saamasi ohjeen mukaan. Keltarauhastukea määrätään erilailla eri paikoissa ja eri ihmisille 🙂 Joillain menee vain aamuin illoin ja joillain voi olla päivälläkin annos. Joillain myös eri valmisteita samaan aikaan. Mullakin ollut juuri noin terolutia 1 tabletti aamulla ja 2 illalla ja lisänä cyclogest.

Heippa!

Mulla sama, että välillä on tosi toiveikas olo ja seuraavassa hetkessä epätoivo iskee, että ei tää onnistu kuitenkaan. Onneksi nämä tunteet ja ajatukset ei vaikuta tulokseen.😅

Mulla on siis 3 kertaa päivässä määrätty tuo Terolut ja siksi ilmeisesti 8h välein ois paras. Kysyin polilta, ja ei oo kuulemma ihan niin tarkkaa onneksi, mutta aion nyt jatkossa ottaa kuitenkin sen 8h mukaan. Mutta sulla oma ohje ja varmasti oot ottanu ihan oikein!😊

Huomenta 👋🏻 täällä myös piinaillaan.

Meneillään Pp3/dpo9. Keskiviikkona siirrettiin viimeinen 5d alkio (jäi 2*6d), näytti olevan luokiteltu 3BB:ksi, mutta ainakin Redditissä oli monia, joilla juurikin tuo ”hieman huonompi” oli tuonut onnistuneen raskauden, siinä missä paremmat eivät ole tarttuneet tai ovat menneet kesken.

Vielä ei ole oikein tuntemuksia, parina päivänä vihlonut vähän vasemmalla puolella, ja jos jotain erilaista edelliseen nega-kiertoon nähden, niin Cyclogest tuntuu imeytyvän huomattavasti paremmin/ käytännössä katoaa🤷🏻‍♀️
Onko muut huomanneet tämän osalta eroja?

Takaisin