Pakastealkion siirto (PAS)

Kysymys meille siirrettiin tänään 4BA alkio, joka selvisi sulatuksesta 100%. Mua jäi kuitenkin mietityttään, miksi sulautettiin ”huonompi alkio”? Meillä olis ollut muutamakin 5AA alkio ja 6AB. Lääkäri ei klinikalla vastannut kysymykseen, kuin että kaikki on hyviä.. Onkos muilla kokemuksia?

En tiedä syytä niin en tiedä onko tästä kokemuksesta mitään hyötyä, mutta me meillä sama tilanne. Taysissa hoidot, paljon alkioita ja osa 4-päiväisiä ja osa 5-päiväisiä. Meillä ei näistä tarkempia luokituksia tiedossa, mutta itse ajattelin, että 4-päiväiset on vähän ”huonompia” ja meille sanottiin, että ne siirretään ensin.

1000067557.jpg

Pakko laittaa tänne tämä, nyt halkean onnesta. Eilen pp9 ja tänään pp10. Tummunut ihanasti nyt myös tämä testi ❄️❄️

Siirto pitäisi olla tällä viikolla, mutta ainakin perjantaina limakalvo oli vielä aivan liian ohut. Huomenna on ultra ja nyt toivotaan ettei ovis satu tälle päivälle.
Mutta nyt aloin miettimään tällaista asiaa; Oon käyttänyt baby oilia liukasteena välillä, koska olen kuullut että se on ok. Eilen aloin kuitenkin miettimään, että voisiko sen käytöllä olla negatiivista vaikutusta esim tuohon limakalvoon...? Tekoäly vastasi että tästä voi olla haittaa ja öljy voi aiheuttaa esim tulehduksi ja vaikuttaa myös limakalvoihin. Oon tosi stressaantunut ja pelkään että oon nyt tehnyt tällä öljyllä haittaa siirrolle.

Olikos täällä ketään jolla yleensä on ollut siirroissa prolutex keltarauhastukena? Mitä teille on määrätty nyt kun prolutexia ei ole saanut apteekeista ja onko muilla lääkkeillä saatu riittävä taso?
Nää Prolutexin saatavuusongelmat on kyllä yks murheenkryyni. Mulla on myös ollut ja tammikuussa tuplattiin cycloannostus, kokemusta kokonaan korvaamisesta ei sit taas ole koska mulla oli siihen siirtoon vielä muutama piikki prolutexia jäljellä ja pistin ne juurikin siihen kiinnittymisen aikaan. Mutta raskaus ainakin jatkui ja tosiaan tyhjentyminen käynnistyi vasta lääkkeillä vaikkei raskaus sitten jatkunutkaan.

En tiedä miten suhtaudun seuraavaan siirtoon. Prolutexiä pitäisi tän hetken tiedon mukaan huhtikuussa taas saada, mutta sehän jää nähtäväksi onko oikeasti

Takaisin