Olen vain yhden kierron kokenut, mutta ei ollut tiputteluvuotoja cyclojen ja terojen läpi, eli tukilääkitys on kyllä kohdillaan. Mulla on ovitrelle naksautukset vielä tänään ja sunnuntaina jos tänään päästään siirtoon. Mä ajattelen ihan samalla tavalla mutta sen lisäksi: jos en kirjoittele hyviä tai huonoja uutisia, jos en anna itselleni lupa ajatella hyvää niin en pety yhtä helposti mutta kyl se pettymys sieltä tulee yhtä helposti kuin ennenkin. Tässä kierrossa ero on se, että tiedän miten siirto menee ja tiedän mitä oireita oli viimeksi ja miltä tuntuu kun oireet poistuvat. Yks asia mitä jäin viime PAs kierron jälkeen miettimään oli sellainen salaman nopea mutta lyhyt iskevä kipu mun kyljessä päivä sen jälkeen että sain positiivisen raskaustestin. Mietin että oliko se joku merkki siitä että ei onnistunut
Mulla siis Ovitrelle irroituspistoksena mutta tämän lisäksi kuusi naksahdusta pistän 2 päivää ennen siirtoa, siirtopäivänä ja 2 päivää siirron jälkeen, eli microdosing. Se pitäisi auttaa kiinnittymistä tai huijaa vartaloa raskautumisesta hieman aikaisemmin. Se toki aiheuttaa sitä että raskaustestiä ei voi tehdä heti dpo 11-12 kuten viime kierrossa, et se menee varmaan hieman pidemmälle.
Mullakin tuo cyclojen imeytyminen tuntui erilaiselta noin viikko siirron jälkeen, ensin oli hyvin sotkuista ja sitten se väheni se mömmö joka tuli ulos takas tms. ehkä myös kun ovislima loppuu niin se kuiva kausi imee tavarat paremmin.
Rehellisesti, itse en suunnittelisi mitään lentoja. Et tiedä mitä tukea tarvitset jos olet raskaana. Jotkut menee ihan ilman tukea, toiset oksentaa itsensä sairaalaan asti. Silloin en välttämättä haluaisi olla jossain Espanjassa missä ei ole tietoa sairaalan menetelmistä ja heillä ei ole helposti saatavilla sun tietoja. Mutta kaikki toki tekee niin kuin itse haluavat, minä ajattelen näin

Toivottavasti vatsaoireet kertovat onnistumisista !!