Pakastealkion siirto (PAS)

Mä otan terolutit ja lugesteronit aamuin illoin, 12h väliä. Pitäisköhän kokeilla jakaa terot vaikka just kolmeen 🤔 mullakin näitä pillereitä ja laastareita rupeaa olemaan niin itelläkin kalenterissa muistutus osasta 😆 täytyy tutustua tohon predisoniin ja kysyä lääkäriltä! Olitko sä julkisen vai yksityisen kautta?
En tiedä onko tämä vain joku mun juttu että kun jakaa niitä tasan niin pysyy hormonitaso samana koko päivän aikana? Yksityisellä me ollaan alusta asti ja vaikka maksaa niin en ole valittanut, saa palvelua priimana kyl.

Mä otan terolutit ja lugesteronit aamuin illoin, 12h väliä. Pitäisköhän kokeilla jakaa terot vaikka just kolmeen 🤔 mullakin näitä pillereitä ja laastareita rupeaa olemaan niin itelläkin kalenterissa muistutus osasta 😆 täytyy tutustua tohon predisoniin ja kysyä lääkäriltä! Olitko sä julkisen vai yksityisen kautta?
Kannattaa tehdä niinkun lääkäri määrää. 🤞

Eilen täällä vihlas vasemmalta munasarjoissa kovasti. Oliskohan kiinnittynyt… Väsyttää, mut varmaan nää tukilääkkeet vösyttää?

@Sandra84 Mä olin aivan tööt eilen illalla, mä siis en koskaan nukahda heti mutta eilen laitoin pää tyynyyn kun Ruotsi vs USAn toka erä loppui ja mies oli tullut 5 min myöhemmin laittamaan yökkäri päälle, enkä heränny siihen. Kuorsasin tyytyväisenä kuulemma :D Eilen tosiaan aloitin lääkkeiden otto ja oli tuo Ovitrelle naksautukset lisänä tällä kertaa. Googlasin nopeasti mikä se idea on, ja se siis voi huijaa vartaloa että ollaan raskaana ennen kuin oikeasti on (eli ennen siirtoa jo), siksi se boostaa progesteronin tuottoa ja varmaan helpottaa kiinnittymistäkin? En ole lääkäri mutta mulle tuo Dr. Gemini kertoi näin :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

@StellaMom Mulla on myös ollut tässä siirrossa ekaa kertaa ovitrellenaksut! Mä oon ymmärtänyt kans just noin. Ja että se antaa keholle viestin, ettei keltarauhanen surkastu. Mulla on tiputellut cyclojen läpi kaikki kolme siirtoa, joten nyt tuo mukana.

Nuo ovitrellenaksut on aiheuttanut kaikkia oireita, jotka vähän herättänyt toiveikkuuta. Samalla mietin, miksi tää neljäs siirto voisi onnistua, kun ei aiemmatkaan. 😖 Tänään on jo pp10, ylihuomenna ajattelin testata.

Mä oon piinaillut keskenäni, ajatellut, että jos en kirjoita minnekkään, niin tämä olisi vähemmän mielessä. Hah!! Arvatkaa onko toiminut.. Myös ollut mieli matalalla epäonnistuneista siirroista, eikä jotenkin voimia eläytyä muiden piinailuihin, vaikka oonkin täällä lukenut teidän juttuja ja toivonut parasta! 🙏

@Sandra84 Mä olin aivan tööt eilen illalla, mä siis en koskaan nukahda heti mutta eilen laitoin pää tyynyyn kun Ruotsi vs USAn toka erä loppui ja mies oli tullut 5 min myöhemmin laittamaan yökkäri päälle, enkä heränny siihen. Kuorsasin tyytyväisenä kuulemma :D Eilen tosiaan aloitin lääkkeiden otto ja oli tuo Ovitrelle naksautukset lisänä tällä kertaa. Googlasin nopeasti mikä se idea on, ja se siis voi huijaa vartaloa että ollaan raskaana ennen kuin oikeasti on (eli ennen siirtoa jo), siksi se boostaa progesteronin tuottoa ja varmaan helpottaa kiinnittymistäkin? En ole lääkäri mutta mulle tuo Dr. Gemini kertoi näin :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
Joo just näin. Mulla oli kans ovitrelle viikko ennen siirtoo. Kieltämättä kans vähän väsy painaa! Nuokuin eilen vaan sohvalla ja mies passas… 🥰 Nytkin väsyttää. Ai kauhee, sit kun toivottavasti olen raskaana, se päiväunen tarve on taattu… 🙈 toive elää….🤞
Lisäys: kun nyt oon laittanu cyclot niin tuntuu paikat jotenkin erilaiselta. Laskeeko joku kohdunnapukka sieltä?

Muokattu viimeksi:
@pitkätossu samaistun 100%. En itsekään halunnut tässä siirrossa ollenkaan piinailla just siksi kun kovat paineet onnistua ja epäuskoinen olo, että miten tämäkään onnistuisi.😔 Silti roikkunut täällä ja chattailut tekoälyn kanssa…😅 Toivotaan että saat viivat testiin ja hyvin oot jaksanut odottaa!

Mullakin tänään pp10 ja viivat kyllä vahvistuneet, mutta ei kuitenkaan tasavahvat. Oikea testipäivä on maanantaina. Mielessä painaa myös kkm joka tuli viimeks kun plussasin, että vaikeaa on nauttia tästä ja luottaa.😔 Pitää nyt vaan mennä päivä kerrallaan ja ajatella että tämä on parasta mitä voin tässä hetkessä saada.

@pitkätossu samaistun 100%. En itsekään halunnut tässä siirrossa ollenkaan piinailla just siksi kun kovat paineet onnistua ja epäuskoinen olo, että miten tämäkään onnistuisi.😔 Silti roikkunut täällä ja chattailut tekoälyn kanssa…😅 Toivotaan että saat viivat testiin ja hyvin oot jaksanut odottaa!

Mullakin tänään pp10 ja viivat kyllä vahvistuneet, mutta ei kuitenkaan tasavahvat. Oikea testipäivä on maanantaina. Mielessä painaa myös kkm joka tuli viimeks kun plussasin, että vaikeaa on nauttia tästä ja luottaa.😔 Pitää nyt vaan mennä päivä kerrallaan ja ajatella että tämä on parasta mitä voin tässä hetkessä saada.
Ihanaa, että siellä on vahvistunut viivat! 🙏 Paljon tsemppiä jännittelyyn ja toivotaan, että tällä kertaa menee maaliin asti. Todennäköisempää se on! 😊

Kiitos onnen toivotuksista!! Jospa nyt ekaa kertaa onnistuisi. 🥺 En oikein tiedä kauan noi ovitrellenaksut näkyy testissä, nii on ollut pakko malttaa odottaa 😬

Heissan taas tännekin!

Pientä taukoa tässä ollut, sillä tammikuun kierto osoittautui ”tyhjäksi”, eli en löytänyt ovulaatiota. Tietysti juuri se kuukausi, kun klinikka toteaa, että ei tarvita väliultrauksia. 😂 Tässä kuussa se ovulaatio löytyi kp16 eikä tarvinnut pistää irrotuspiikkiä.

Eilen sain alkion mukaan matkaan ja jätin illan jalkapallotreenit välistä (hyvä tekosyy 😉) ja lepäilin. Oli jostain syystä kauhea himo päästä joko hierontaan tai akupunktioon ja tälle päivälle löytyikin sitten sopiva aika akupunktioon. Sen jälkeen olenkin ollut aivan veto veks! Onko muilla vastaavia kokemuksia akupunktiosta? Oli minun ensimmäinen kerta neulottavana, vahva suositus kyllä!

Ensimmäinen PAS (joulukuussa) cyclojen kanssa oli aivan totaalisen hirveä, mutta iloiseksi yllätykseksi tämä kierto on mennyt ihan leppoisasti! Mitä nyt pieniä itkuja siellä täällä, mutta ei mitään verrattuna aikaisempaan. Niin se keho vaan tottuu…

Jos eilen oli siirto, on tänään varmaankin sitten pp1? Ei kyllä yhtään mitään tuntemuksia. Onko täällä tietämystä, että milloin julkisella (tarkemmin Hus) lähdetään tutkimaan tarkemmin miksei nappaa? Inssejä tuskin näihin laskuihin lasketaan mukaan, mutta tuntuu monelta epäonnistumiselta, eikä edes hailuraa posia ole koskaan näkynyt, niin pieni huoli on koko ajan taustalla.

Välikysymyksenä: onkohan mitään rajoituksia lentämiseen? Alkionsiirto oli tiistaina nytkö siis on pp2? Ajateltiin maaliskuun lopussa lähtee reissuun, parin kolmen tunnin lento… jos tää onnistuis!

Takaisin