Ei kun mitä oon höpissyt, dpo 13 oli pe ja tänään dpo 15 ja viiva vahvistunutNiinpämulla tänään pp 7 ja dpo 12!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei kun mitä oon höpissyt, dpo 13 oli pe ja tänään dpo 15 ja viiva vahvistunutNiinpämulla tänään pp 7 ja dpo 12!
Ei kun mitä oon höpissyt, dpo 13 oli pe ja tänään dpo 15 ja viiva vahvistunut![]()
Hyvä etten oo ainut sekoilijaItsehän sekoilin laskuissa myös, mulla oli torstaina dpo 11 ja tänään 14. Ja vahvistunut myös![]()
Hyvä etten oo ainut sekoilijajokohan mäki kohta uskaltaisin tonne lokakuisiin! Onkohan meillä siis sama laskettu aika? Mikä päivä sulla on?
Siis joku netin raskauslaskuri määritteli ton 18.10.Mä laitoin tän kierron pituudeksi 27 päivää niin sanoi että 18.10. mutta jos laskee 28 päivän mukaan niin sit ois 19.10.! Muistelisin että varhaisultrassa se sit tarkentui![]()
Kiitos tiedostaSivusta huutelen, että hoitoalkuisissa raskauksissa laskettu aika lasketaan ovulaatiosta, kun se on tarkasti tiedossaovispäivä on rv 2+0