Pakastealkion siirto (PAS)

ON! Täällä oma kierto alkoi maanantaina, tyhjennysvuotohan tämä oikeasti on koska ehti kiinnittyä hieman, ja kyllä, tämä on ollut kivulias 3 päivää. Soitin eilen sitten varaamaan UÄ ensi viikolle ja silloin saan tietää yritetäänkö siirtää seuraava. Ovitrelleä tulen pistämään tällä kertaa koska se koko ovulaation metsästys meni liian jännittäväksi ja arveluksi.
Lääkäri varmasti kyselee mikä fiilis näin ekan positiivisen raskaustestin jälkeen on, ja siis tyhjä koska ehti jo ajatella että onnistui, ja samalla optimistinen koska se positiivinen siellä näkyi. Olen ymmärtänyt että se on hyvä merkki, nyt ei vaan kromosomit ollut oikein? Jos seuraava on samanlainen, onko sitten alkiodiagnostiikka seuraava vaihe? Täytän kohta 40 ja tämän jälkeen hyvät solut ovat vähissä...

Täällä kp8, suuntana PAS. Endometrium oli vielä ohut tänään ja Dextra ohjasi varaamaan maanantaille uuden ultrausajan kotikuntaani. Ovistestejä teen myös. Letrozol oli kp2-6 käytössä. Vielä ei ole ovis, isoin folli oli 9mm. Tähän saattaa vaikuttaa vielä se Ryeqo, jota otin vuoden loppuun piilevän endon kuivatukseen.

Aika jännittävää.

@StellaMom Suosittelen kyllä sitä PGT-A testausta, jos vielä joudutte ivf-hoitoon uudelleen. Aikaa tässä palaa ja meillä lähellä 40 ikävuotta olevilla ei ole aikaa. Munasolut vanhenee kans… Mä täytän jo 42 elokuussa. Mutta nyt vielä 41, ja olin vielä 38 kun tulin luomusti raskaaksi (kkm). Pitkä ja kivinen tie on tämä mulla/meillä ollut… 🙏🏻 Toivon sinne onnistumista! Ja kaikille muillekin!😍🙏🏻💪🏻

Liitteet

• IMG_7049.jpeg
    IMG_7049.jpeg
    160.7 KB · Katsottu: 9
Tänään pp7 (dpo12), kolmas PAS ja testissä on selvästi kaksi viivaa 😭🩷 Ensimmäinen hailura ilmestyi jo toissapäivänä, siitä on selvästi vahvistunut. JÄNNITTÄÄÄ aivan vietävästi, virallinen testipäivä vasta viikon päästä.
Ihanaa, paljon onnea 😍😍❤️ onko sulla jotain oireita? Kai munkin pitäs uskaltautua tekemään se testi piakkoin…

Ihanaa, paljon onnea 😍😍❤️ onko sulla jotain oireita? Kai munkin pitäs uskaltautua tekemään se testi piakkoin…
Kiitos ❤️ En nyt uskalla vielä hirveästi iloita, mutta yritän ajatella tän niin että kävi miten kävi, ainakin jotain siellä tapahtuu!

Onko sulla tietoa, kauan se ovitrelle näkyy testissä? Muistan että mulla joskus ainakin aika monta päivää, mutta se olikin ihan kokonainen piikki irrotukseen.

Kiitos ❤️ En nyt uskalla vielä hirveästi iloita, mutta yritän ajatella tän niin että kävi miten kävi, ainakin jotain siellä tapahtuu!

Onko sulla tietoa, kauan se ovitrelle näkyy testissä? Muistan että mulla joskus ainakin aika monta päivää, mutta se olikin ihan kokonainen piikki irrotukseen.
Niinpä ❤️

Mä en tiedä. Heräsin äsken käymään vessassa ja tein samalla sen testin ja on kyllä niin selvä positiivinen että en usko että voi olla niistä Ovitrellen naksuista 🧐 ja oireet ja tuntemukset on samanlaisia mitä oli esikoisen raskaudessa. Jatkuva nälkä, aaltoileva huono olo. Ja nyt yhtäkkiä myös tosi kuivat huulet, en yleensä käytä huulirasvaa mutta nyt ollut pakko. Pitää varmaan viikonloppuna tehdä uusi testi. Oliko niin että tänne oli ok laittaa kuva testistä?

Takaisin