Pakastealkion siirto (PAS)

Tänään kävin kurkkaa Kannasta onko kirjausta jo eilisestä ja olihan siellä! Siirretyn alkion luokitus oli 4AB mikä googletuksen perusteella on tosi hyvä!

Tänään oli myös gonapeptylin pisto, mutta jäin miettimään, että mihinkäs tuo nyt sit vaikuttaa? Kiinnittymiseen kai?

Mä oon myös höpötelly alkiolle, että tarttuisi tiukasti kiinni. Kai tässä jotenki höperöksi on muuttumassa 😂😅

Pp1

Kiitos kaikille ihanista tsempeistä♥️ lauantaina virallinen testipäivä ja edelleen näyttää negaa testit. Kiitos kun kerroitte että ne sinisen paketin testit on surkeita. Niitä on tullut muun tilauksen yhteydessä, niin käytinpähän pois. Ostin tänään näytöllisen testin ja taidan säästellä sen lauantaiksi! Tämä on ensimmäinen pas meillä, joten ei liikaa kannata lannistua, jos ei onnistu ensimmäisestä. Täytyy yrittää palauttaa itseni maan pinnalle välillä asian suhteen, että tämä on vasta ensimmäinen pas. Vielä on kaksi pakkasessa tästä ensimmäisestä ifv:sitä. Koko ajan olo, että menkat alkaisi. Toivottavasti enteilisi jotain muuta🙏

Mitenköhän muuten, jos PASista (luonnolliseen kiertoon) tulee nega, onkohan seuraavaan siirtoon mahdollista päästä heti seuraavassa kierrossa? Olettaen toki, että siirtopäivä ei osuisi joulutauolle tai muuten väärälle päivälle.

Heips,
Uskoisin että kyllä! Itsellä ainakin jatkui ihan normaalisti heti seuraavasta kierrosta, tosin sit osu ovis väärälle päivälle ja siirtyi sen vuoksi..

@Maria2 Meillä ainakin mennyt juuri noin, että seuraavaan kiertoon suunniteltu taas siirtoa!

Mulla on nyt toisen PASin alkio matkassa mukana! Eikun odottamaan. Testipäivä vasta tapaninpäivänä, mutta aion kyllä testata jo aiemmin. Jos aattona näyttää negaa, niin lasi lohdutusviiniä herkkuruokien kanssa on tarpeen!

Hei taas. Tämä viikko on ollut tunteiden vuoristorataa. Tiistaista asti olen testaillut ja negaa näyttänyt. Tänä aamuna sain haaluraplussan ja ryntäsin töistä suoraan tekemään nyt iltapäivällä digitestin, joka näyttää "raskaana 1-2". Huomenna virallinen testipäivä🥹♥️. Minulla ei ole juuri mitään tuntemuksia ollut, menkkamaista kipua vain. 2,5 odotuksen jälkeen ensimmäinen plussa merkitsee paljon, vaikka miten kävisi tässä. TE, rakkaat vertaisystävät, olette ensimmäisiä kelle kerron tästä. Haluan luoda toivoa kaikille! Olen hämmentynyt!

Onnea @Kyfi1234 plussasta! 😍
Ihan herkistyin tästä uutisesta, joskus se plussa näköjään haluaa pitää jännityksessä!
Ihania plussatuulia täällä nyt menossa, toivottavasti tulee meillekin päin! 🤞

Ihan mahtava uutinen @Kyfi1234 !! Kylläpä pääsi sut yllättämään! 😍😍

Milloinkas muut piinailijat aikoo testata? Mä ajattelin viikon odotella siirrosta ja perjantaina sit testailla. Jotenkin mulla on ollut jo etukäteen lannistunut olo, vaikka välillä mieleen hiipii toive.

@Kyfi1234 Huippua ja onnea sinnekin!😍 Me mennään nyt hyvin samassa tahdissa. Uskon, että ne mun tosi nopeet tuntemukset alavatsalla oli kiinnittymisestä johtuvia tuntemuksia ja mulla varmaan kiinnittäminen tapahtui vaan tosi nopeasti ja siks raskaushormonia alkoi erittyä niin ajoissa! Hämmennyin kyllä itse kans siitä, että niin aikaisin plussasin ennen varsinaista testipäivää.

Ihana lukea teidän juttuja täältä , saa nähdä kauanko rutinoituneena näitä luen vielä vaikka positiivinen testitulos tulikin jo. Tää kanava on ollut kyllä tosi iso tuki tällä matkalla! Toivon että muutkin plussaa ja toivotaan, että meillä @Kyfi1234 menee kaikki hyvin loppuun asti ja saadaan pienet ensivuonna syliin asti 🥺💕

Vähän tyhmä kysymys, mut onko väliä syökö folaatti vai foolihappo lisää? Siis monissa valmisteissa on folaattia eli käsittääkseni eri muodossa, mut onko tähän jollai jotain ammattilaisen näkökantaa? ☺️ kiitos jo etukäteen!

Itsellä on täällä menossa todelliset piinapäivät. Viikonloppuna mun Oura huusi, että nyt on jotain kroppaa kuormittavaa meneillään. Ehdin jo hetken kuvitella, ku lämmöt oli tosi korkeat ja oli myös kaiken maailman juilimisia alavatsalla. Maanantaina Oura ei kuitenkaan enää sanonut mitään, tänään lämpö oli vain +0,1 ja ei enää mitään tuntemuksia, ei yhtään mitään. Sunnuntaina olisi testipäivä, mutta jotenkin olen nyt jo heittänyt toivon tämän suhteen. Menkatkaan ei varmaan ala ennen kuin lopettaa tukilääkkeen, niin pakko odottaa sinne sunnuntaihin tätä "tuomiota".

@AMak kunpa noi ouran huutelut lupaisi hyvää! Oot kyllä kärsivällinen testin kanssa, toivottavasti saisit hyvä uutisia sunnuntaina!

Täällä on testattu eilen pp6 negatiivinen. Itkuksi meni, vaikka vähän on vielä aikaista. Hankala uskoa, että se tosta enää muuttuisi.

Takaisin