Pakastealkion siirto (PAS)

@pitkätossu Tsemppiä huomiseen ultraan! Toivotaan, että sielläkin päästään siirtoon suunnitellusti ja sitä kautta jännittämään tulevaa! 🙏

Ja tiedän tunteen tuosta, miten pitkältä aika tuntuu kun kierrot vain alkavat ja menevät ohi. Samaistun. Mutta toivotaan, että meidän odotus palkitaan! ☺️
Kiitos! Hyvältä näytti ja nyt sit malttamattomana toivomaan plussaa ovistestiin.

Ja todellakin toivotaan, että odotus palkittaisiin ja mielellään nyt ihanalla joululahjalla! Toivotaan, että tuntemukset vatsalla enteisili tällä kertaa hyvää, eikä olisi vaan lääkkeen tekosia. 😁

Kiitos! Hyvältä näytti ja nyt sit malttamattomana toivomaan plussaa ovistestiin.

Ja todellakin toivotaan, että odotus palkittaisiin ja mielellään nyt ihanalla joululahjalla! Toivotaan, että tuntemukset vatsalla enteisili tällä kertaa hyvää, eikä olisi vaan lääkkeen tekosia. 😁
Jes huippua! ☺️ Mulla oli alkuun vatsa aika turvoksissa, epäilen että lääkkeet vaikutti. Nyt ei enää sellainen olo, mut juuri noita tuntemuksia vatsalla kyllä on joka päivä. Toivon vaan, että tällä kertaa onnistuisi! 😍

Hei, en tiedä onko tämä nyt oikea kanava, mutta meillä on huomenna se meidän eka PAS ja kun puhuin mun ystäville fiiliksistä, niin muutama sanoi, että maalailen piruja seinille.

Sanoin siis heille, että minua jännittää yms ja on todella toiveikas olo, että tää vois onnistua ekalla, ku kaikki on nyt menny niin hyvin ja putkeen. Mutta että samaan aikaan haluan kuitenkin myös tiedostaa sen, ettei tässä välttämättä saada jouluksi sitä kovasti toivottua positiivista testiä. Ollaan puolison kanssa yritetty 3,5v ja koen olevani vain realistinen tämän mun ajatuksen kanssa. Mutta miten te muut samaa polkua kulkeneet näette sen? Olenko minä negatiivinen vai realistinen, kun haluan tiedostaa molemmat mahdollisuudet? 😅

Minusta on uskomatonta olla vihdoin tässä siirtotilanteessa ja aion elää seuraavat viikot kuin olisin raskaana, kunnes toisin todistetaan🤞

@AMak Olin ekassa PAS:issa perjantaina ja tunnistan hyvin nuo ajatukset. Pyrin kaikin voimin pitämään sellaisen varovaisen toiveikkuuden aisoissa, kun se pudotus on aina ikävämpi, mitä enemmän on ehtinyt elättelemään toivoa. Ollaan myös yritetty reilut 3v ja siihen on niin monta pettymystä mahtunut, että epäonnistumisen mahdollisuuden tiedostaminen ei musta todellakaan ole pirujen maalailu seinälle, vaan silkkaa realismia.

Heippa, olen Tilkassa hoidossa niin osaako joku vastata: kun ilmoitan ovistestin plussan heille - lasketaanko se kyseinen vai seuraava päivä ovispäiväksi? Kun maanantai on se päivä kun ovulaatio ei saa tulla, jotta siirto ei osu viikonlopulle, niin tarkoittaako se että testin ovisplussa ei saa olla sunnuntaina vai maanantaina? 🤗💚
Edit. Eli mikä päivä on 1? Ovulaatiotestin plussan jälkeinen päiväkö? Jos alkionsiirto on päivänä 5.

Muokattu viimeksi:
@AMak Mulla on kaks Pas takana ja pakko sanoa, että ensimmäisellä kerralla olin varovaisen toiveikas ja ajattelin kun kaikki oli mennyt siihen saakka putkeen, että ehkä siirtokin onnistuu. Siirron jälkeen ilman mitää menkka tuntemuksia alkoikin sit yhtäkkiä uusi kierto ja testi oli negatiivinen.

Nyt kun viime viikolla tehtiin toisen kerran Pas - oon ollut todella toiveikas ja tietysti haluan, että uutiset vklp olisivat parhaat mahdolliset, mutta oon huomannut suojelevani itseäni olemalla realistinen ja tätä olen myös läheisilleni toitottanut. En halua, että muutkaan pitävät asiaa millään tapaa ”varmana” sillä nää Pas on vaan sellaisia ettei koskaan voi tietää etukäteen.
En halua luottaa liikaa ennenkuin näen ne kaksi viivaa / tekstin testissä et oon raskaana.

Toivotaan, että saadaan positiivisia uutisia joulun alla 🙏

Katariina123 minua myös huolestuttaa tuo, kun läheiset on niin toiveikkaita asiasta ja pelkään tässä käyvän niin, että mä vielä joudun heitä lohduttelemaan, jos tulee se negatiivinen tulos.😅

Tässä tulee varmaan se huono puoli, kun on kertonut muille tästä omasta hoitopolustaan. 😅 Vaikka minua on kovasti auttanut se, että saan heille puhua fiiliksistä ja ovat tukena❤️

@AMak Ymmärrän täysin mistä puhut ja uskon, että moni täällä olevista on kokenut samaa. Tai sitten tää on tällaisen erityisherkän ihmisen piirre, että miettii liikaa mitä toiset ajattelee ja miten toiset reagoi?😅 Mutta mulla on ollut vähän samat ajatukset.

Toivottavasti en myöskään sanonut mitenkään lannistavasti tuota kun meidän kohdalla ei heti onnistunut ekasta. Kyllä heitäkin on, joilla onnistuu, mutta juuri tuo realismi auttaa käsittelemään niitä pettymyksen tunteita kun ymmärtää ettei näin aina tapahdu ainakin omalla kohdalla.

Mulla alkaa olla jo kova halu päästä testaileen kun viime viikon ti oli PAS ja tulevana la on raskaustesti päivä. Toivon vain että nyt onnistuisi 🥺

Katariina123, Ei se lannistanut elä huoli!

Me ollaan nyt matkalla PASiin ja mulla on jo nyt malttamaton olo saada tietää lopputulos, joten ymmärrän hyvin sen halun testata! Aiotko kuitenkin odottaa testipäivään vai et?

Toivotaan kovasti sitä positiivista🤞✨

Okei mä sorruin tekee digitaalisen testin tänään 7pvä Alkion siirron jälkeen ja testi näytti yllättäen raskaana 1-2 😍😭 Mä en voi uskoa tätä! Toivon nyt vain, että hän pysyy matkassa.

Tarviikohan mun testata vielä uudelleen la aamuna? Onko kellään tietoa, silloin siis varsinainen testi päivä. Vai onko joku testannut jo aiemmin ja ilmoittanut silloin tuloksen diginä?

Okei mä sorruin tekee digitaalisen testin tänään 7pvä Alkion siirron jälkeen ja testi näytti yllättäen raskaana 1-2 😍😭 Mä en voi uskoa tätä! Toivon nyt vain, että hän pysyy matkassa.

Tarviikohan mun testata vielä uudelleen la aamuna? Onko kellään tietoa, silloin siis varsinainen testi päivä. Vai onko joku testannut jo aiemmin ja ilmoittanut silloin tuloksen diginä?
Onnea!! ❣️✨Me ainakin saatiin HUS Tilkasta ohje, että vain testipäivänä vaikka olisi positiivinen aikasemmin.

Hieno juttu, onnea!!♥️ Itsellä oli kans juuri viime tiistaina myös pas ja sorruin myös tekemään liuskatestin tänään, tyhjää näytti 😥 Nyt ei ole olo kauhean toiveikas! Lauantaina myös virallinen testipäivä. Juuri mitään oireitakaan ei ole. Menkkamaista oloa välillä. Onko sinulla @Katariina123 oireita ollut?

@Kyfi1234 Älä lannistu vielä 💕mä puhuin itselleni myös et jos on negatiivinen voi olla ettei ole vielä kiinnittynyt ja raskaushormoni arvot kohonneet. Oliko sulla myös mikä testi? Voisko toiset olla herkempiä ja näyttää aiemmin? Mulla oli clearblue näytöllinen..

Mulla alkoi sillon heti Pas jälkeen sitä pistelyä/polttelua/tuntemuksia alavatsassa ja ne loppui yhtäkkiä eilen. Eilen oli kokopäivän nälkä ja tavallista useammin pissahätä, nauroin tästä aiheesta ihan ääneen ja mietin voiko olla.

Tänään ihmettelin kun tuntemukset oli hävinnyt ja ajattelin itsekseen, et olisko kiinnittynyt et ne loppu / onko lopettanut kehityksen. Sit tein vaan testin ja hämmästyin. Ei todella ollut tänään mitään tietoa siitä et olisi positiivinen ennenkuin hämmästyksekseni testi näytti positiivista.

Odottelen nyt varmasti sitten la asti ja toivon että yhä silloin positiivinen. Yhtäkkiä tunne positiivisen testin jälkeen on muuttunut siihen, että pelkään luottaa siihen että kaikki menee hyvin ja tää ”itsensä suojelu” läheisiltä jotka tietävät hoidoista muistuttaa taas mua siitä, mitä jos kaikki epäonnistuukin eikä johda syntymään asti.

Mutta, yritän luottaa tähän ja tulevaan. Just nyt tuntuu hyvältä. Toivon että sielläkin vielä onnistuu 💕

Kiitos teille ihanat tsempeistä♥️ tää on ainut kanava, joka tietää mieheni lisäksi tilanteesta, kiitos kun olette! Mulla oli se Raskauskeijun sinisessä paketissa oleva liuskatesti, erittäin herkkä pitäis olla, mutta jatkan testailuja ja varaudun ikäviin uutisiin ja yllätyn positiivisesta. Ymmärrän täysin itsensä suojelun, ettei uskalla olla niin toiveikas. Muut ei vaan ymmärrä sitä!

@Katariina123 ihana uutinen, onnea!! 😍😍😍 Tuntuipa ihanalta lukea plussauutinen, luo vähän toivoa itsellekin.

@Kyfi1234 Paljon tsemppiä sinne! Ymmärrän lannistumisen tuossa kohtaa, mut saa vielä elätellä toivoa!

@AMak mun korvaan sun fiilikset kuulostaa kaikelta muulta kuin pirujen maalailuilta! Ihan mahtavaa, että uskallat olla toiveikas ja tietysti tämä jännittää.

Itse suhtaudun hyvin varovaisesti, jopa pessimistisesti. Kesällä kun alkiot pakastettiin ja kerroin kavereille, niin olivat meidän puolestaa niin iloisia ja itse vaan huolehdin, että mitä jos ne ei nyt tartu. En vaan mitenkään uskalla toivoa onnistumista, olen vaan tosi peloissani tulevastakin siirrosta. Koitan imeä teiltä toiveikkailta samaa asennetta! ❤️ Meillä tulossa toinen siirto tän viikon perjantaina.

Oon nyt ilmeisesti ottanut elämäntehtäväkseni haukkua ne raskauskeijun onestep liuskatestit, mutta oli taas pakko tulla valamaan toivoa 😅 eli ei kannata @Kyfi1234 menettää toivoa vielä, ne testit on oikeesti surkeita! Muka tosi herkkiä, mutta oman ja muidenki kokemusten perusteella ne näyttää tosi hailuraa vielä sittenki ku muut testit on jo selviä positiivisia, ja vahvistuu hitaasti.

@katariina123 paljon onnea plussasta! 😍 ja kaikille tsemppiä siirtoihin ja piinailuun!

Mä haluan sanoa mun Pas jälkeen nyt kun oon saanut vähän ajatuksiani kasaan, että mä olin just yksi heistä joka luki toisten positiivisia uutisia ja ajatteli, että toivottavasti meillä vielä onnistuisi. Pelkäsin saanko ovulaatiota kiinni ja kierrot tuntui osuvan aina väärille päiville / ovis jäi puuttumaan, mutta niin vain tänään olin myös yks niistä, joka ei uskonut että tuo testi vois olla positiivinen ja tässä sitä ollaan.

Toivon että on vielä lauantainakin positiivinen, mutta halusin vaan sanoa, että kyllä se teilläkin onnistuu! Jos ei tästä kierrosta niin mahdollisesti seuraavasta. ❤️
Uskon, että teilläkin vielä onnistuu, älkää luovuttako ja mäkin yritän luottaa tulevaan ja että kaikki jatkuu hyvin..

Takaisin