Pakastealkion siirto (PAS)

@Saaruski kiitos kysymästä ❤️ Siirto meni tosi hyvin, nyt on kyytiläinen matkassa! Olivat eilen ottaneet meidän 3 varhaista sulamaan ja kaksi niistä oli tänään valmiita blastoja 🤩 parempi siirrettiin ja toinen laitettiin pakkaseen ❄️ Niin onnellinen, että 2/3 kehittyi 😍 Kolmas vaatii vielä viljelyä, se ei välttämättä kehity blastoksi sillä tuli niin hitaasti, mutta voi olla että se pakastetaan huomenna. Mun toive oli että edes yksi jatkaisi blastoksi, joten tää meni jopa paremmin mitä osasin kuvitella 🥹💕 Testipäivä on 1.12. joten nyt jännäillään…. 😅
Onnea ja tsemppiä piinapäiviin! Toivotaan että pieni tarraa tiukasti kiinni 🥰

Joo oli! 😊❤️ Kiitos kysymästä! Jännitti ihan sikana mennä ja ultraaminen aloitettiin heti, ja sieltä paljastui sykkeellinen kaveri 🩷 se oli vaan niin uskomatonta, että aloin itkeä! 😭 nyt pystyy jo käsitellä asiaa, että yksi etappi takana 😄 😊
Oi ihanaa, onnea! 😍 kyllä tuo on vaan niin iso helpotus, kun saa tietää että siellä oikeesti kasvaa joku ja oikeessa paikassa 🙏🏻❤️

Ihanaa @Lia87 , onnea niin paljon!! ❤️ 😍

@Ness koska sulla on testipäivä? Oon taustalta käynyt kuikuilemassa näitä ketjuja välillä, voi kun sinnekin saataisiin viimeinkin se plussa 💕

Edit / Ei kun nyt huomasinkin aiemmasta viestistä että 1.12.! Aiotko odottaa sinne saakka?

Tänään sain elämäni ensimmäisen plussan raskaustestiin 😍🌟❤️! Oli niin pelottavaa tehdä testiä! Ja oli jo mielessä että sieltä se nega piirtyy mutta tulikin kaksi vahvaa viivaa.

Vau miten ihana uutinen, paljon onnea! 💕 Kuulostikin lupaavalta mitä kerroit tilanteesta! 😊 Kaikkea hyvää jatkoon!

Jospa perästä tullaan jossain vaiheessa. ❤️🙏

@Misa täällä vielä vähän puntaroin, että testaanko huomenna ja/tai lauantaina kun on pp8/9. Mulla on lauantaina juhlat, niin olis kiva tietää vähän sinne mennessä mikä tilanne kun tarjolla kaikkea perus jouluisaa, skågenit, kalat ym. Tai sit toinen vaihtoehto on testata su/ma… Varmaan teen päätöksen huomenna aamulla 😆

@Ness okei! Fiiliksen mukaan ❤️ Mulla on nyt tän ketjun sähköposti-ilmoitukset päällä, niin en missaa mitään. 🤭

Ihailen kaikkia teitä jotka pystyvät odottamaan noin pitkälle! Mulla kesti kantti pp5 asti, ja sitten oli ihan pakko testata jo. 🙈 Vannoin kyllä että jos uudestaan mennään siirtoon, niin en testaa niin aikaisin, mutta saapa nähdä jos vielä jossain kohtaa siirretään pakkasesta alkiota, pystynkö.

@Misa joo kaipa se huomenna tai viimeistään lauantaina pitäisi näkyä, jos plussa on 😅 On kai sitä aina pieni mahdollisuus, että ei näy jos myöhäinen kiinnittyjä, mutta kai aika epätodennäköistä. Kuinka pian sulla näkyi plussa testillä?

@Misa joo kaipa se huomenna tai viimeistään lauantaina pitäisi näkyä, jos plussa on 😅 On kai sitä aina pieni mahdollisuus, että ei näy jos myöhäinen kiinnittyjä, mutta kai aika epätodennäköistä. Kuinka pian sulla näkyi plussa testillä?
Silloin pp5 näkyi, mutta piti vielä käyttää mielikuvitusta. Pp6 oli jo selkeämpi haamu 🙂

Onnea @Lia87 niin paljon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Vihdoin ja viimein! Oli todellakin teidän vuoro 😍😍😍😍😍😍😍😍
Kiitos onnitteluista! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍 ! Ja plussatuulia sinne! Toivon niin pian kuulevani iloiset uutiset sieltä ❤️❤️❤️!

Ihanaa @Lia87 , onnea niin paljon!! ❤️ 😍

@Ness koska sulla on testipäivä? Oon taustalta käynyt kuikuilemassa näitä ketjuja välillä, voi kun sinnekin saataisiin viimeinkin se plussa 💕

Edit / Ei kun nyt huomasinkin aiemmasta viestistä että 1.12.! Aiotko odottaa sinne saakka?
Kiitos! 😍❤️
Vau miten ihana uutinen, paljon onnea! 💕 Kuulostikin lupaavalta mitä kerroit tilanteesta! 😊 Kaikkea hyvää jatkoon!

Jospa perästä tullaan jossain vaiheessa. ❤️🙏
Kiitos ! ❤️❤️ oli yllätys vaikka joitain oireita olikin. Toivon niin että pian teilläkin on iloisia plussauutisia ❤❤️!

Onnea hirmuisesti @Lia87 !! 😍🥰❤️ oon käyny aina välillä kurkkiin että ilmotteleeko kukaan teistä siirroissa olleista testituloksia, ihana lukea että oli plussa tullut 🥰 ehkä se oli nyt sit se gonapeptyl joka teki taikojaan 😉

Mulla on limakalvo ollut aina ok, viimeksikin vissiin 12 mm. Mutta käsittääkseni siinä tärkeintä on se rakenne (? korjatkaa, jos oon väärässä), että se on kolmikerroksinen tms. eikä niinkään paksuus?
Mulla on kans tosi pulleet limakalvot 12-14 mm jopa ja 14 mm tarttu ensin mut sit irtos : (
Viimeks oli sitten ohuempi kun söin vähemmän estrogeenia ja PAS:ssa oli limakalvo 7.8-8.5 mm tasoa ja nappas hyvin! Nyt siirrosta raskaana ja kohta alkaa 9. vko! Pahoinvointia on pitkin päivää ja syöminenkään ei oikein auta. Ehkä toivottavasti menis kohta ohi. Edellisissä rakauksissa ei oo ollu näin napakkaa pahoinvointia, onneks en oksenna kumminkaan.
Oon menossa NIPT:n pian ja huomenna on jo neuvolakin. Varhaisultrassa kävin ja siellä pieni sydän tikitti kivasti : )
Mikä sun tilanne on? Menitkö Pas:oon?
t. Buga

Tosi paljon tsemppiä ja onnea testailuun @Ness jos testaat tänään! ❤️🙏

Mä elän täällä muiden kautta tällä hetkellä kun itellä on vaan odottelua kun on vasta just tuulimunan lääkkeellinen tyhjennys takana, jonka onnistuminen ei edes tunnu vielä selvältä. Tuskin siis siirtoa ainakaan 2-3 kuukauteen. Tässä välissä toivon niin että muille tulee hyviä uutisia ja niitä on aina ihana lukea! ✨

Meillä tuli myös PASista plussa tänään dpt8/dpo13 🥹🥹🥹❤️❤️ vielä haamua näyttää, mutta voi kun tämä pysyisi kiinni ja lähtisi vahvistumaan 💕

IMG_2153.jpeg

Takaisin