Pakastealkion siirto (PAS)

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Anselmiina_
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Ihanaa @Lia87 ja hurjasti tarrasukkia matkaan đŸ€žđŸŒˆđŸ™ Voi kun olisi nyt vihdoin teidĂ€n vuoro!!! đŸ€žâœš

Mulla oli tĂ€nÀÀn ultra, siellĂ€ oli 16mm folli ja sain luvan laittaa irrotuspiikin tĂ€nÀÀn illasta. Sunnuntaina alkaa tukilÀÀkkeet ja ens torstaina olisi siirto! Niin jĂ€nnittĂ€vÀÀ đŸ„č✹
Onnea niin paljon! JĂ€nnittĂ€viĂ€ aikoja 💓😊😍

Hei! Nyt on kĂ€yty hakemassa kuuden pĂ€ivĂ€n ikĂ€inen vauvanalku matkaan. Ja ihme ja kumma niin nyt antoivat reseptin gonapeptyl injektiolle đŸ€©! Olin siitĂ€ tosi iloinen. TĂ€stĂ€ sitten lĂ€hdemme miehen kanssa suoraan Tukholman pĂ€ivĂ€risteilylleâ˜ș. Ja teen piston heti kun pÀÀsen hyttiin.
Ihanaa❀ Paljon onnea matkaan ja mahtavaa, ettĂ€ sait Gonapeptylin.

Ihanaa @Lia87 ja hurjasti tarrasukkia matkaan đŸ€žđŸŒˆđŸ™ Voi kun olisi nyt vihdoin teidĂ€n vuoro!!! đŸ€žâœš

Mulla oli tĂ€nÀÀn ultra, siellĂ€ oli 16mm folli ja sain luvan laittaa irrotuspiikin tĂ€nÀÀn illasta. Sunnuntaina alkaa tukilÀÀkkeet ja ens torstaina olisi siirto! Niin jĂ€nnittĂ€vÀÀ đŸ„č✹
Kiitos â€ïžđŸ˜! Toivon niin ettĂ€ nyt olisi sen aika!
Mahtavaa, ettĂ€ teillĂ€kin siirto lĂ€hestyy 😍! Ja oikein paljon plussatuulia! ❀

@Ness Moi, miten menee? ❀ Joko ootte valmiita torstain siirtoon? 😍 Ootte varmaan ihan tĂ€pinöissÀÀn đŸŒˆđŸ„łđŸ˜ŠđŸ‘ Muistan kun itsekin ihan vasta olin tuossa pisteessĂ€ eikĂ€ sitĂ€ voinut ajatella kuin siirtoa đŸ«ŁđŸ˜ƒđŸ˜„

@Saaruski kiitos kysymĂ€stĂ€ ihana 💕🙏 Joo siis jĂ€nnittÀÀ eka siirto tosi paljon! Ja on sellainen optimistinen olo, kun vihdoin ja viimein tuntuu, ettĂ€ meillĂ€ on edes mahdollisuus plussaan tĂ€mĂ€n taipaleen aikana🌈 Toki mitĂ€ tahansa voi tapahtua, mutta haluan pitÀÀ positiivista fiilistĂ€ yllĂ€ ❀ Ekstratwistin jĂ€nnitykseen tuo se, ettĂ€ meidĂ€n kolme varhaista blastoa jatkoviljellÀÀn keskiviikkona, joten sekin jĂ€nnittÀÀ ettĂ€ mitĂ€ niille kĂ€y đŸ˜…â€ïž Huomenna alkaa jo tukilÀÀkkeet niin saa nĂ€hdĂ€ millaista sivuvaikutusta niistĂ€ tulee, jos tulee 😆 Toivottavasti siellĂ€ on raskaus edennyt hyvin eikĂ€ vielĂ€ ole pahoja oireita 🙏✹

@Ness

No mulla tuli jo nyt radi (en ole ylipainoinen 😄) ja vĂ€syttÀÀ jne. Perusoireita mutta muuten ihan jees.

MitkÀ tukilÀÀkkeet sulle tulee? Mulla oli 2 vk terolut (alkoi oviksen jÀlkeen 2 pv pÀÀstÀ) ja siirrosta alkaen ollut cyclogest ja jatkuu 8+0 asti :)

TÀnÀÀn Pp6 ja selkeÀ nega testattu aamulla. TestissÀ pitÀisi nÀkyÀ jotain, jos olisi onnistunut. Ei tullut edes itkua, paitsi vÀhÀn kun puoliso halasi. Ennemmin vaan sellainen ei kiinnosta olo ihan kaikkea kohtaan. MeillÀ on vielÀ 1 alkio ja alkaa usko loppua. MitÀÀn vikaa ei ole, nytkin limakalvo oli hyvÀ ja progetasotkin tsekkasin, oli siirtopÀivÀnÀ 76 ennen aamun Cyclogestia. Oikea testipÀivÀ on vasta yli viikon pÀÀstÀ ja siihen saakka pitÀÀ tietenkin kÀyttÀÀ noita Cyclogesteja, jotka herÀttÀÀ mut yölllÀ ja aamulla aikaisin.

Nyt pohdin milloin haluan tehdĂ€ tuon seuraavan siirron. TĂ€tĂ€ siirtoa edeltĂ€vĂ€sti oon elĂ€nyt ihan ekstra terveellisesti. Mulla on kyllĂ€ muutenkin terveelliset elintavat, mutta nyt keskityin vielĂ€ enemmĂ€n ettĂ€ syön ravitsevasti, ei kahvia ja liikuntaa hieman kevennetymmin, siirron jĂ€lkeen vain joogaa ja kĂ€velyĂ€. TĂ€llĂ€ samalla kaavalla voisi vielĂ€ jatkaa, vaikka ei nĂ€ytĂ€kÀÀn toimivan
 toisaalta haluanko lĂ€hteĂ€ perheen luo joulunviettoon piinapĂ€ivinĂ€ ja skipata kaikki tarjotut viinilasilliset, mikĂ€ ei onnistu kysymyksiĂ€ herĂ€ttĂ€mĂ€ttĂ€. Toisaalta sitĂ€ seuraava kierto alkaisi heti joulun jĂ€lkeen ja ei ole varmin olo lĂ€hteĂ€ siihenkÀÀn, jos jouluna juotu muutama viinilasillinen ja syöty epĂ€terveellisemmin.

KÀvi myös mielessÀ, ettÀ kÀvisin ennen seuraavaa siirtoa ultrassa yksityisellÀ, vaikkapa Dextrassa. Jos sieltÀ saisi mitÀÀn ekstra apua, koska olo on niin epÀtoivoinen nyt ja haluan kÀÀntÀÀ kaikki kortit.

Nyt aion keittÀÀ itelleni aamukahvit ja lÀhteÀ kunnon raivotreenille.

@Kukkaa2 Voi ei :( MinkÀ ikÀinen alkio teillÀ siirrettiin? Ei kannata vielÀ ihan luovuttaa, testasin vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudestaan

@Kukkaa2 Voi ei :( MinkÀ ikÀinen alkio teillÀ siirrettiin? Ei kannata vielÀ ihan luovuttaa, testasin vielÀ parin pÀivÀn pÀÀstÀ uudestaan
5 pĂ€ivĂ€n alkio. Siirto oli omaan kiertoon ja lÀÀkkeenĂ€ vain Cyclogest. NĂ€in myös chat gpt kertoi 😅 ettĂ€ siis myöhĂ€inen kiinnittyminen on mahdollista. En vaan yhtÀÀn enÀÀ usko. Ainoan kerran kun oon tehnyt positiivisen testin, tein sen pp6 illalla ja sillon oli TODELLA haalea haamu, mutta pp8 jo selvĂ€ posi, ja tĂ€mĂ€ siis meni kesken myöhemmin. EiköhĂ€n tÀÀ ollut tĂ€ssĂ€.

TÀnÀÀn Pp6 ja selkeÀ nega testattu aamulla. TestissÀ pitÀisi nÀkyÀ jotain, jos olisi onnistunut. Ei tullut edes itkua, paitsi vÀhÀn kun puoliso halasi. Ennemmin vaan sellainen ei kiinnosta olo ihan kaikkea kohtaan. MeillÀ on vielÀ 1 alkio ja alkaa usko loppua. MitÀÀn vikaa ei ole, nytkin limakalvo oli hyvÀ ja progetasotkin tsekkasin, oli siirtopÀivÀnÀ 76 ennen aamun Cyclogestia. Oikea testipÀivÀ on vasta yli viikon pÀÀstÀ ja siihen saakka pitÀÀ tietenkin kÀyttÀÀ noita Cyclogesteja, jotka herÀttÀÀ mut yölllÀ ja aamulla aikaisin.

Nyt pohdin milloin haluan tehdĂ€ tuon seuraavan siirron. TĂ€tĂ€ siirtoa edeltĂ€vĂ€sti oon elĂ€nyt ihan ekstra terveellisesti. Mulla on kyllĂ€ muutenkin terveelliset elintavat, mutta nyt keskityin vielĂ€ enemmĂ€n ettĂ€ syön ravitsevasti, ei kahvia ja liikuntaa hieman kevennetymmin, siirron jĂ€lkeen vain joogaa ja kĂ€velyĂ€. TĂ€llĂ€ samalla kaavalla voisi vielĂ€ jatkaa, vaikka ei nĂ€ytĂ€kÀÀn toimivan
 toisaalta haluanko lĂ€hteĂ€ perheen luo joulunviettoon piinapĂ€ivinĂ€ ja skipata kaikki tarjotut viinilasilliset, mikĂ€ ei onnistu kysymyksiĂ€ herĂ€ttĂ€mĂ€ttĂ€. Toisaalta sitĂ€ seuraava kierto alkaisi heti joulun jĂ€lkeen ja ei ole varmin olo lĂ€hteĂ€ siihenkÀÀn, jos jouluna juotu muutama viinilasillinen ja syöty epĂ€terveellisemmin.

KÀvi myös mielessÀ, ettÀ kÀvisin ennen seuraavaa siirtoa ultrassa yksityisellÀ, vaikkapa Dextrassa. Jos sieltÀ saisi mitÀÀn ekstra apua, koska olo on niin epÀtoivoinen nyt ja haluan kÀÀntÀÀ kaikki kortit.

Mulle tulle tuli nĂ€in haalea positiivinen pp11/DPO16. Aiemmin en testannut, mutta tuskin olisi montaa pĂ€ivÀÀ aiemmin nĂ€kynytđŸ€”

Liitteet

• IMG_20250831_080148.jpg
    IMG_20250831_080148.jpg
    586.2 KB · Katsottu: 66
Mulle tulle tuli nĂ€in haalea positiivinen pp11/DPO16. Aiemmin en testannut, mutta tuskin olisi montaa pĂ€ivÀÀ aiemmin nĂ€kynytđŸ€”
Mun silmÀÀn tuo on jo selkeĂ€ posi ja uskon ettĂ€ olisi nĂ€kynyt aiemminkin.😊 Mutta yksilöllistĂ€hĂ€n tĂ€mĂ€ on. TĂ€ltĂ€ nĂ€ytti mun tĂ€hĂ€n mennessĂ€ ainoa posi pp6 illalla ja pp8 nĂ€ytti suunilleen samalta kuin tuo sinun testi.

Liitteet

• IMG_3809.jpeg
    IMG_3809.jpeg
    1.9 MB · Katsottu: 95

Olen pahoillani! 💔😱 Testi on toki tehty hyvin aikaisessa vaiheessa, ettĂ€ jos se vielĂ€ voisi positiiviseksi muuttua.
On niin ÀrsyttÀvÀÀ kun tekee kaikenlaista edistÀÀkseen siirtoa ja sitten tulee pettymys. Oon itse huomannut ettÀ surun tilalle on tullut sellaista kyynisyyttÀ ja viime negatestin jÀlkeen jopa vihaa.

Pohdin kans tuota joulun aikaa, koska viimeeksi inssi osui juuri tuolle ajalle niin sitÀ sitten jÀnnitteli ja loppu huipennus oli nega niin ei kaipaisi jouluun mitÀÀn extra kuormittavia juttuja tÀlle vuodelle.

Mul on kÀynyt mielessÀ kans jos kÀvisi yksityisellÀ ERA testissÀ tai tutkimassa, jos on jotain immuunijÀrjestelmÀssÀ.

Paljon voimia ❀!

@Kukkaa2 pahottelut negasta 💔 EhkĂ€ vielĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n jos odottaa, raskaudet voi kuitenkin olla toisistaan poikkeavia ja nĂ€kyĂ€ testeissĂ€ eri vaiheessa✹pidĂ€n teille vielĂ€ peukkuja pystyssĂ€ 🌈 Mutta ymmĂ€rrĂ€n hyvin ettĂ€ tulee sellainen olo, ettei testi enÀÀ muuksi muutu 😱 Toi on kyllĂ€ harmillista kun tekee itse kaiken voitavan terveellisistĂ€ elĂ€mĂ€ntavoista liikuntaan ym. ja silti tuntuu, ettei vaan nappaa. Tsemppihalit❀

@Saaruski mulla alkoi siis tĂ€nÀÀn terolut 2x aamuin ja illoin ja 1x cyclogest aamuin illoin. Kai nĂ€itĂ€ molempia kĂ€ytetÀÀn nyt sitten r-testiin asti. En kyllĂ€ tiedĂ€ vielĂ€ koska testipĂ€ivĂ€ on, varmaan torstaina sitten sen mÀÀrÀÀvĂ€t siirron yhteydessĂ€. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ nĂ€hnyt kovin monenlaista tukilÀÀkitys komboa ja aloituspĂ€ivÀÀ 😆 Tuntuu, ettĂ€ mulla on iso lÀÀkemÀÀrĂ€ jo heti alusta asti. Voisko sitten olla alhainen progearvo? Inssikierrossa se oli 30 ilman mitÀÀn lÀÀkitystĂ€. đŸ€·â€â™€ïž tsemppiĂ€ sinne radin kanssa, se on varmasti tosi raskas handlata kun joutuu vahtimaan syömisiĂ€ niin tarkkaan đŸ„ș

@Kukkaa2 pahottelut negasta 💔 EhkĂ€ vielĂ€ muutaman pĂ€ivĂ€n jos odottaa, raskaudet voi kuitenkin olla toisistaan poikkeavia ja nĂ€kyĂ€ testeissĂ€ eri vaiheessa✹pidĂ€n teille vielĂ€ peukkuja pystyssĂ€ 🌈 Mutta ymmĂ€rrĂ€n hyvin ettĂ€ tulee sellainen olo, ettei testi enÀÀ muuksi muutu 😱 Toi on kyllĂ€ harmillista kun tekee itse kaiken voitavan terveellisistĂ€ elĂ€mĂ€ntavoista liikuntaan ym. ja silti tuntuu, ettei vaan nappaa. Tsemppihalit❀

@Saaruski mulla alkoi siis tĂ€nÀÀn terolut 2x aamuin ja illoin ja 1x cyclogest aamuin illoin. Kai nĂ€itĂ€ molempia kĂ€ytetÀÀn nyt sitten r-testiin asti. En kyllĂ€ tiedĂ€ vielĂ€ koska testipĂ€ivĂ€ on, varmaan torstaina sitten sen mÀÀrÀÀvĂ€t siirron yhteydessĂ€. TÀÀllĂ€ on kyllĂ€ nĂ€hnyt kovin monenlaista tukilÀÀkitys komboa ja aloituspĂ€ivÀÀ 😆 Tuntuu, ettĂ€ mulla on iso lÀÀkemÀÀrĂ€ jo heti alusta asti. Voisko sitten olla alhainen progearvo? Inssikierrossa se oli 30 ilman mitÀÀn lÀÀkitystĂ€. đŸ€·â€â™€ïž tsemppiĂ€ sinne radin kanssa, se on varmasti tosi raskas handlata kun joutuu vahtimaan syömisiĂ€ niin tarkkaan đŸ„ș
Joo ihan totta, monenlaisia tukilÀÀkekomboja ollut tÀÀllĂ€. Varmaan hoitopaikasta riippuu ja jotenkin ne yksilöllisesti sitten katsoo mikĂ€ on kellekin parasta. MĂ€ en itse yhtÀÀn osaa sanoa mikĂ€ ero millĂ€kin keltarauhashormonivalmisteella on 😄 Onko sulle tullu vielĂ€ mitÀÀn oireita terolutista tai cyclogestista?

@Saaruski ei oo vielĂ€ tullut mitÀÀn oireita, mut luulis ettĂ€ ens viikolla alkaa jo nĂ€kymÀÀn jos jotain tulee 😅 varoittelivat klinikalla mielialavaihteluista ettĂ€ niitĂ€ voi tulla 😂 oliko sulla tukilÀÀkkeistĂ€ oireita ennen siirtoa?

Kiitos teille kaikille myötĂ€tunnosta.đŸ©· KyllĂ€ tÀÀ nyt ihan selvĂ€ nega on. PÀÀtettiin siirtÀÀ vika alkio heti perÀÀn, turhaa tĂ€tĂ€ pitkittÀÀkÀÀn. Cyclogestia pitĂ€isi kĂ€yttÀÀ vielĂ€ sunnuntai-iltaan. Onkohan kuinka paha, jos lopetan ne pari pĂ€ivÀÀ aikaisemmin. Tulisi ainakin menkat nopeammin ja siirto ei menisi ihan liian lĂ€helle joulua. Oikeasti tuntuu aivan turhalta kĂ€yttÀÀ niitĂ€.😔 LisĂ€ksi meillĂ€ on pieni viikonlopun ulkomaanreissu tulossa parin viikon pÀÀstĂ€. Ajattelin sitĂ€ varatessa ettĂ€ se piristĂ€isi, oli tilanne mikĂ€ vaan, mutta nyt ei oikein sekÀÀn kiinnosta.😓 LĂ€htöpĂ€ivĂ€ on just perjantai, jolloin olis ehkĂ€ mahdollisesti PAS ultra, mutta kaipa sitĂ€kin aikaa voi tarvittaessa siirtÀÀ.

@Saaruski ei oo vielĂ€ tullut mitÀÀn oireita, mut luulis ettĂ€ ens viikolla alkaa jo nĂ€kymÀÀn jos jotain tulee 😅 varoittelivat klinikalla mielialavaihteluista ettĂ€ niitĂ€ voi tulla 😂 oliko sulla tukilÀÀkkeistĂ€ oireita ennen siirtoa?
Mulla tuli terolutista hiusten lĂ€htöÀ ja kohtuun kova tunne mutta ei muuta. Toi hiusten lĂ€htö oli aika karmivaa 😃

@Saaruski kiitos kysymĂ€stĂ€ ❀ Siirto meni tosi hyvin, nyt on kyytilĂ€inen matkassa! Olivat eilen ottaneet meidĂ€n 3 varhaista sulamaan ja kaksi niistĂ€ oli tĂ€nÀÀn valmiita blastoja đŸ€© parempi siirrettiin ja toinen laitettiin pakkaseen ❄ Niin onnellinen, ettĂ€ 2/3 kehittyi 😍 Kolmas vaatii vielĂ€ viljelyĂ€, se ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kehity blastoksi sillĂ€ tuli niin hitaasti, mutta voi olla ettĂ€ se pakastetaan huomenna. Mun toive oli ettĂ€ edes yksi jatkaisi blastoksi, joten tÀÀ meni jopa paremmin mitĂ€ osasin kuvitella đŸ„č💕 TestipĂ€ivĂ€ on 1.12. joten nyt jĂ€nnĂ€illÀÀn
. 😅

@Saaruski kiitos kysymĂ€stĂ€ ❀ Siirto meni tosi hyvin, nyt on kyytilĂ€inen matkassa! Olivat eilen ottaneet meidĂ€n 3 varhaista sulamaan ja kaksi niistĂ€ oli tĂ€nÀÀn valmiita blastoja đŸ€© parempi siirrettiin ja toinen laitettiin pakkaseen ❄ Niin onnellinen, ettĂ€ 2/3 kehittyi 😍 Kolmas vaatii vielĂ€ viljelyĂ€, se ei vĂ€lttĂ€mĂ€ttĂ€ kehity blastoksi sillĂ€ tuli niin hitaasti, mutta voi olla ettĂ€ se pakastetaan huomenna. Mun toive oli ettĂ€ edes yksi jatkaisi blastoksi, joten tÀÀ meni jopa paremmin mitĂ€ osasin kuvitella đŸ„č💕 TestipĂ€ivĂ€ on 1.12. joten nyt jĂ€nnĂ€illÀÀn
. 😅
Voi ettĂ€, ihana kuulla ❀ Onnea niin paljon! đŸ’˜đŸ„łđŸ˜ŠđŸ‘

Takaisin