Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
@Saaruski mennään tosi samoissa! Hain alkuviikosta 5päiväsen alkion kyytiin ja testi 3.11![]()
Voi apuaTestasin maanantaina Ovitrellen poistumista, näytti jo negaa. Tiistaina haamulaista ja tänään vahvistuvaa sellaista!Toistaiseksi siis lopputulos näyttää hyvältä. Toki aina alkuun voi tapahtua mitä vaan, joten katsellaan rauhassa. Mutta hyvillä mielin
Tsemppiä sinulle piinailuun!![]()
Toivotaan!Mahtavaa! Ihanaa kun on täysin samoissa vaiheissa meneviä
Toivottavasti meillä nyt tärppää
Jännää muuten miten nuo testipäivät vaihtelee vaikka siirto ollut lähes samaan aikaan. Mietin että miten sitä uskaltaa testata noin aikaseen kun siis mulle on laitettu ens viikon ke![]()
Miten muilla piinailijoilla menee?
Täällä kauhee turvotus, nälkä ja päänsärky, todennäköisesti johtuu tukilääkkeestä.. Kauheasti tekisi mieli jo testata mutta toisaalta ei haluaisi sitä pettymystänyt pp5
Vau! Onnea! Selkeä plussa jo viikon päästä siirrosta!Täällä virallinen testipäivä tiistai, mutta selvä plussa oli jo eilen. Ainoa oire on iltainen palelu ja pienoinen puristava tunne kohdun seudulla.
Löysin nyt tänne puolelle, kun meillä on ollut PAS-rumba käynnissä toukokuusta lähtien. Ensimmäiset kaksi siirtoa tehtiin peräkkäin kesä- ja heinäkuussa, sen jälkeen elokuussa todettiin kontrolliultrassa että mitään ei oo tapahtumassa siinä kierrossa, joten siirto peruttiin. Kierto venyikin sitten 65 päiväiseksi ja lopulta viime viikon perjantaina päästiin uudestaan siirtoon. Meillä on kaikki alkiot 5-päiväisiä ja käyneet läpi alkiodiagnostiikan perinnöllisen sairauden takia. Pakkaseen jäi vielä yksi terve alkio, mutta ne on kyllä huvennut vauhdilla. Nyt on pp 7 ja testipäivä olisi 31.10. Testasin jo tänään ekan kerran, koska en millään malta odottaa. Ja saatoin lopulta tehdä kolme testiäensimmäinen (One Step erityisherkkä) oli täysi nega, Apteekkarin testi näytti ehkä viivanpaikan testiajan sisällä, joka vahvistu myöhemmin, ja kolmas (joku perus RFSU) ei myöskään näyttänyt mitään. On tää kyllä kätevä tapa saada ittensä hulluks kun noita tuijottelee
mut onneks nyt on vielä aikasta, eli toivottavasti tulevan viikon aikana tilanne muuttuisi, eikä tarttis kuvitella viivoja.
Tosi paljon tsemppiä ja onnea kaikille, jotka piinailee!![]()
Ihanaa! OnneaTäällä virallinen testipäivä tiistai, mutta selvä plussa oli jo eilen. Ainoa oire on iltainen palelu ja pienoinen puristava tunne kohdun seudulla.
Huomaan että välillä alkaa ajattelemaan että ”tää on nyt ihan varma raskauden oire” kunnes palauttaa ittensä maan pinnalle, että oireet todennäkösesti vaan tukilääkkeestä.. Mua myös vähän stressaa se, että ajatteleeko asiaa jotenkin liikaa ja stressaantuu liikaa, vaikka kuinka yrittää pitää itsensä kiireisenäTässä vähän huolettaa, että onhan kaikki ok..ylianalysoi kaikkia oireita, yrittänyt tehdä kaikkea muuta (istuttanut tulppaanit ja vienyt puutarhakalusteet varastoon ja leiponut omenapiirakkaa) ja ajatella, että keskiviikkona sit testipäivä.
Tiistaina ja keskiviikkona oli kiinnittymiskipuja, keskiviikko aamuna oksettava olo, torstaina hieman tuntemuksia kohdussa, perjantaina ei oikeastaan eikä tänään. Turvotusta on ollut ja tänään tuli lievä päänsärky. Oon muistanut ottaa tukilääkkeet (terolut ja cyclogest) ja olen jättänyt nyt saunomisen ja liikunnan. Levännyt aika paljon. Oon lämpöjä testannut korvakuumemittarilla ja ei mitenkään erityisen korkeat ole, mikä vähän huolettaa. Ajattelen jotenkin, että niiden pitäs olla jo paljon yli 37 C...eehhhh..
![]()
Joo mulla ihan sama. Jotenkin sitä vaan stressaa, ainakin mielessä pyörii asia kokoajan. Mies on yrittänyt olla kannustava, että kaikki on hyvin. Ja mäkin yritän asennoitua, että keskiviikkona sitten. Mutta sitten menee 30 sek ja taas sama kela pyörii päässä...Huomaan että välillä alkaa ajattelemaan että ”tää on nyt ihan varma raskauden oire” kunnes palauttaa ittensä maan pinnalle, että oireet todennäkösesti vaan tukilääkkeestä.. Mua myös vähän stressaa se, että ajatteleeko asiaa jotenkin liikaa ja stressaantuu liikaa, vaikka kuinka yrittää pitää itsensä kiireisenä![]()
Tää testipäivien vaihtelevuus on kyllä hämmentävää. Meillä oli myös viime tiistaina pas ja testipäivä vasta 4.11. eli kaksi viikkoa siirrosta. En tajuu tätä logiikkaa.Vau! Onnea! Selkeä plussa jo viikon päästä siirrosta!
Mullakin ensi keskiviikko eli testipäivä on 8 päivää siirrosta eli kai sen pitäs sit näkyä jo, jos siis on näkyäkseen. Tuntuu itsestä vaan niin aikaiselta, oon aiemmin testannut ku menkat ollu 8 pv myöhässä ja 1 päivä myöhässä, en koskaan ennen sitä. Jotenkin se tuntuu helpimmalta ja luotettavammalta tehdä testi kun on jo vähän oireita jne tai tietää ettei voi olla raskaana niin valmistautuu siihen tulokseen jo kun tuntee kehon oireet. Mutta kai se on nyt uskallettavaajattelin ostaa muutamaa testiä tuon clearbluen monitorin lisäksi
![]()
mulle laitettiin myös testipäivä tasan kaksi viikkoa siirrosta. Onkohan tässä erona vaan onko julkisella vai yksityiselläTää testipäivien vaihtelevuus on kyllä hämmentävää. Meillä oli myös viime tiistaina pas ja testipäivä vasta 4.11. eli kaksi viikkoa siirrosta. En tajuu tätä logiikkaa.![]()
Missä teillä on hoito?Tää testipäivien vaihtelevuus on kyllä hämmentävää. Meillä oli myös viime tiistaina pas ja testipäivä vasta 4.11. eli kaksi viikkoa siirrosta. En tajuu tätä logiikkaa.![]()
Meillä KYS. Varmasti vaihtelee, mut ois kiva joskus kuulla perustelut että miten kenelläkin ne testipäivät on valittu.Missä teillä on hoito?Meillä OYS. Vaihteleeko yksiköstä riippuen?
Mä oon ollu hoidossa Tilkassa ja siellä tuntuu olevan testipäivä 14 päivän päästä vakiona toimenpiteestä riippumatta. Inseminaation jälkeen oli testipäivä 14 päivää inseminaatiosta, 2-päiväsen alkion siirron jälkeen oli 14 päivää siirrosta ja 5-päiväsen alkion siirron jälkeen oli 14 päivää siirrosta. Siellä ei siis oo ainakaan mitään merkitystä DPO, vaan taitavat helppouden vuoksi heittää vaan kaikkiin 14 päivää.
Ihan tottaMeillä KYS. Varmasti vaihtelee, mut ois kiva joskus kuulla perustelut että miten kenelläkin ne testipäivät on valittu.![]()