Pakastealkion siirto (PAS)

Kävin tänään meidän ekassa PAS folli/limis ultrassa ja limakalvo näyttää hyvältä, oli yli 1 cm paksu ja johtofolli oli 17 mm. Eli ovis on tulossa! ❤️🤩 Jes!
Kerrankin jotakin menee oikein, tässähän on ihan onnellinen fiilis.
Tänään sain ohjeet, terolutin ja cyclogestin käyttöön. Mulle on määrätty ovisplussasta kahden päivän päästä terolut 3 krt päivässä ja siirtopäivästä cyclogest 2 krt päivässä. Ihan uusia lääkkeitä mulle, saa nähdä mitkä oireet alkaa. Mitä teille on tullut?

Testaan ovulaatiota tänään neljällä eri testillä (oi joo kyllä, koska yöllä kaksi testiä näytti päinvastaista tulosta niin ostin lisää erilaisia testejä) ja jatkan testaamista vielä huomenna 🙈🤩
Ensi viikolla olisi sitten todennäköisesti PAS, alkaa jännittämään 🫢
Mulle tuli kova väsymys, kun Terolutiin lisättiin Cyclogest. Molemmat oli annoksella 1+1 noin kaksi viikkoa siirrosta testiin. Se kuulemma vaihtelee miten kelläkin cyclot imeytyy, mutta ilmeisesti itsellä hyvin, koska piti nukkua joka päivä päikkärit töiden jälkeen ja töissäkin ihan unessa 😂 mutta lyhyen aikaa sitä jaksaa 🙂

Mulle tuli kova väsymys, kun Terolutiin lisättiin Cyclogest. Molemmat oli annoksella 1+1 noin kaksi viikkoa siirrosta testiin. Se kuulemma vaihtelee miten kelläkin cyclot imeytyy, mutta ilmeisesti itsellä hyvin, koska piti nukkua joka päivä päikkärit töiden jälkeen ja töissäkin ihan unessa 😂 mutta lyhyen aikaa sitä jaksaa 🙂
Kiitos tästä tiedosta, osaan ottaa huomioon 😊 jännittää jo valmiiksi kuinka väsynyt sitä on töissä ja miten jaksaa 🙈...mutta jos hyvin käy niin palkinto odottaa 🤩

Meillä PAS luonnolliseen kiertoon ja 5-päiväisen alkion siirto perjantaina. Cyclogest alkoi eilen illalla eli DPO 2.

Voi että, alkaa varmaan jännittää jo 🙈💕 Ollaan aikalailla samoissa vaiheissa, jos mun PAS on maanantaina tai tiistaina. Ootko huomannu vielä cyclogestistä mitään vaikutuksia? Mulla on määrätty vasta siirtopäivästä cyclogest, toivottavasti ei liian myöhään ala mulla se.

Ilmoitin digihoitopolulle nyt, että ovis on käynnissä 🙈💕 Saa nähdä mitä he vastaavat, toivottavasti vastaavat tänään 👍😅

Kävin tänään meidän ekassa PAS folli/limis ultrassa ja limakalvo näyttää hyvältä, oli yli 1 cm paksu ja johtofolli oli 17 mm. Eli ovis on tulossa! ❤️🤩 Jes!
Kerrankin jotakin menee oikein, tässähän on ihan onnellinen fiilis.
Tänään sain ohjeet, terolutin ja cyclogestin käyttöön. Mulle on määrätty ovisplussasta kahden päivän päästä terolut 3 krt päivässä ja siirtopäivästä cyclogest 2 krt päivässä. Ihan uusia lääkkeitä mulle, saa nähdä mitkä oireet alkaa. Mitä teille on tullut?

Testaan ovulaatiota tänään neljällä eri testillä (oi joo kyllä, koska yöllä kaksi testiä näytti päinvastaista tulosta niin ostin lisää erilaisia testejä) ja jatkan testaamista vielä huomenna 🙈🤩
Ensi viikolla olisi sitten todennäköisesti PAS, alkaa jännittämään 🫢
Mulla myös siirroissa Terolut ja Cyclogest. Mulla näistä tulee väsymystä, unmetusta(!), vatsan ja rintojen turvottelua, rintojen arkuutta ja viluisuutta. Eli aika tyypillisiä raskausoireita. 🫣

Kyllä kroppa kestää! Siirron jälkeen pää ei meinaa kestää sitä, että noi oireet on niin helppo sekoittaa raskausoireisiin. Ihan ku ei muutenkin kuuntelis jokaista nippasua 🤣🙈
No niinpä, pitää jaksaa odottaa 14 pv ja sitten testaa niin saa luotettavan tuloksen...🙈

Mulla tuli myös viimeeksi cycloista liuta erilaisia raskausoireita. Jos nyt yrittäis pitää pään paremmin kasassa ja muistaa että oireet johtuu todennäköisesti tosta tukilääkkeestä😅

Voi että, alkaa varmaan jännittää jo 🙈💕 Ollaan aikalailla samoissa vaiheissa, jos mun PAS on maanantaina tai tiistaina. Ootko huomannu vielä cyclogestistä mitään vaikutuksia? Mulla on määrätty vasta siirtopäivästä cyclogest, toivottavasti ei liian myöhään ala mulla se.
Tähän mennessä ei ole ollut mitään oireita, mutta vasta toki kolmatta päivää nuo on käytössä. Viimeksi muistelen, että PMS-oireet oli kaameat ja paino nousi aivan holtittomasti. Voihan se olla, että oireiden syy oli kuviteltukin ja sellittyi ihan stressillä. Mene ja tiedä.

Oikein hyvin meni. Yksi sulatettiin ja siirrettiin, eli vielä 3 jäi pakkaseen:smiling face with heart-eyes:

Siirto kävi nopeasti ja kivuttomasti, ja kaikki näytti olevan just niin kun pitää tässä kohtaa kiertoa. Testipäivä 28.10.

Apua 😭❤️ Mä oon niin onnellinen sun puolesta tai teidän puolesta 💕 Kerro sitten kuinka testin kävi 😊

Kyytiläinen haettu matkaan 💕 ja siirto meni helposti ja oli täysin kivuton 👍😊
6 päiväinen blasto siirrettiin luonnolliseen kiertoon 🌻🥳

Gonapeptyl tuikattu nyt vatsanahkaan, syön 3 krt päivässä terolutia ja nyt tästä illasta alkaen 2 krt päivässä cyclogest puikot vielä lisänä. Paljon tukilääkkeitä ja tuo gonapeptyl tuli itselle yllätyksenä.

Mitenhän sitä tässä pystyy mitään tekemään, tänään aion ainakin vain levätä 🫠
29.10 testipäivä 🤩

Moikka,

Osaako joku sanoa Tilkan joulutauosta jotain tietoa?

Mulla todettiin keskeytynyt keskenmeno tuoresiirrosta ja torstaina olisi lääkkeellinen tyhjennys 😿 laskeskelen jonkinlaisena toivona tulevasta, milloin voisi olla sitten pas siirto.

Mun mielestä ne haluaa yhden tauko kierron, eli oisko se sit joulukuun menkoista? 🫣

Mun mielestä ne haluaa yhden tauko kierron, eli oisko se sit joulukuun menkoista? 🫣
Ne haluaa tämän tyhjennyksen, siitä seuraavat kuukautiset ja sitten siitä seuraavista saa ilmoittautua. Mietin vain kuinka se Tilkka on suljettuna joulun / uv:n aikana. No kyllä sekin selviää! Koitan vaan jotain aikajanaa luoda jo minkä avulla jaksaa katsoa paremmin eteenpäin 🙏

Apua 😭❤️ Mä oon niin onnellinen sun puolesta tai teidän puolesta 💕 Kerro sitten kuinka testin kävi 😊
Testasin maanantaina Ovitrellen poistumista, näytti jo negaa. Tiistaina haamulaista ja tänään vahvistuvaa sellaista! :smiling face with heart-eyes: Toistaiseksi siis lopputulos näyttää hyvältä. Toki aina alkuun voi tapahtua mitä vaan, joten katsellaan rauhassa. Mutta hyvillä mielin :Slightly Smiling Face:

Tsemppiä sinulle piinailuun! :red-heart:

Takaisin