Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo näkyy kyllä selvä haalea viiva munkin silmiin!View attachment 148458Mulla oli keskenmenneistä ja esikoisesta heti siirron jälkeen menkkatuntemuksia ja rinnat pamahti silloin tosi kipeiksi pp3. Tänään siis pp4 eikä YHTÄÄN mitään tuntemuksia, ei vatsanseudulla eikä rinnoissa. Tiedän että ajoissa stressaan mutta aiemmin on ollut niin selkeitä niin alkaa tässä puntti tutistaTein äsken hätähousuna testin ja nyt mietin onko tuo viivanpaikka. Ovitrellesta 12 päivää eikä ole näkynyt moneen päivään testeissä.
Mulla prikulleen sama! Keskenmenneessä oli todella voimakkaat oireet heti alusta lähtien! Rinnat oli kosketusarat jo tässä vaiheessa. Nyt ei mitään sellaisia ole näköpiirissä.Joo näkyy kyllä selvä haalea viiva munkin silmiin!
Ja mulla siis vähän sama - kaikissa aiemmissa 3 kesken menneessä raskaudessa rinnat todella arat ja pinkeet jo ennen plussia. Mut nyt ei mitään. ei pienintäkään tuntemusta![]()
Haha eikäMulla prikulleen sama! Keskenmenneessä oli todella voimakkaat oireet heti alusta lähtien! Rinnat oli kosketusarat jo tässä vaiheessa. Nyt ei mitään sellaisia ole näköpiirissä.Mietin jo, että onko tää ihan normaalia, mutta toki tänään vasta 4+0, joten ei ihme. Ja monestihan oireet voivat vaihdella paljonkin raskauskohtaisesti.
Onnea!Mä kävin hCG-verikokeessa tänä aamuna ja tulos oli 306.En mä voi uskoa tätä vieläkään! Varhaisultra varattiin lokakuun loppupuolelle ja sitä nyt odotellaan.
![]()
IhanaaMä kävin hCG-verikokeessa tänä aamuna ja tulos oli 306.En mä voi uskoa tätä vieläkään! Varhaisultra varattiin lokakuun loppupuolelle ja sitä nyt odotellaan.
![]()
Mä fiilaan tätä! Nimimerkillä ens viikon ti olis varhaisultra ja tää reipas puolitoista viikkoa on menny hitaastiOnnea!Varhaisultran odotus on kyllä niiin piinallista. Mulla vielä 2 viikkoa (10.10.) ja tuntuu ettei aika kulu nyt ollenkaan. Ajatuksia ei saa pois asiasta, ja jännittää vaan niin paljon, että onko kaikki kunnossa vai eikö.
![]()
Tervetuloa klo 4 heräävien joukkoon!Ihana uutinen @Ixia86 ja onneaOlin eilen hysteerinen että oliko Ovitrellea sittenkin vielä kehossa ja testit joilla mittasin poistumista viallisia tms
Mutta viiva on tänään hyvin vahvistunut ei tarvinnut yhtään tihrustaa tai ottaa kuvaa tietyssä kulmassa nyt pp5
Ei mitäääään oireita edelleenkään. Tai no herään joka yö klo 4 ehkä sen voisi laskea.
Ainakin saadaan olla aamulla rauhassaTervetuloa klo 4 heräävien joukkoon!Mullakin on tää uus päivärytmi, tänään tosin nukuin jopa klo 4.45 asti. Mutta oikeasti aivan mahtavaa ja ihana uutinen, tarrasukkia miljoona!
![]()
Meillä ei tullutkaan siirtoa, ei selvinnyt sulatuksestaEi tähän(kään) suruun kyllä pysty mitenkään valmistautumaan, vaikka kuinka yrittää.
Pidän peukkuja kaikille teille plussanneille![]()
Voi ei, tuo on todella kurja ja yllättävä tilanne, halaus.Meillä kävi alkion kuukahdus kuukausi sitten ja oli kova kolaus, vaikka oli vielä yksi alkio, jonka saattoi sitten siirtää. Siitä alkiosta ei mitään lähtenyt, joten paluu lähtöruutuun (jos nyt niin voi sanoa, kun kyllähän näistä hoidoista jää kaikenlaista oppia käteen niin potilaalle itselleen kuin hoitoa suunnittelevalle henkilökunnallekin).
Onko teillä vielä pakkasessa alkioita vai tuleeko uusi hoito?
Tämä oli meidän viimeinen, joten paluu lähtöpisteeseen. Sinänsä aika kuvaavaa, tasan vuosi sitten me päästiin (vihdoin) ensimmäistä kertaa jonottamaan.
Onneksi ehditään saamaan vielä toinen kierros alkuun ennen kuin mulla rapsahtaa pyöreät mittariin