Pakastealkion siirto (PAS)

Niin just, eli julkinen teilläkin. No onpa jännä että on erilaiset ohjeet. Voiko toi Gonapeptyl antaa virheellisen plussan jos testaa liian aikaisin?
Ovitrelle muistaakseni antoi mutta gonapeptylistä en oo varma..

Tääl voisi joku fiksumpi huudella tai tarvii katsoa mitä Google kertoo 😅

Ähh, tämän päivän uässä löytyi n.1cm mittainen polyyppi ja tuleva siirto peruttiin. Onko muilla kokemuksia tämmöisestä? 1-2kk sisällä poisto. Miten se poisto tehdään? Tuleeko siitä sairaslomaa ja milloin pääsee siirtoon? En älynnyt kysyä. Miten tämä polyyppi on voinut nyt ilmaantua toukokuun puolivälin jälkeen kun mukamas ei muissa ultrissa näy?
Multa löyty kans syksyllä polyyppi. Poisto oli tosi helppo kesti ehkä 5 minuuttia ja samassa kierrossa tuli elämän eka plussa! Se kyllä meni myöhemmin kesken, mut mulle jäi hyvä mieli poistosta!

Multa löyty kans syksyllä polyyppi. Poisto oli tosi helppo kesti ehkä 5 minuuttia ja samassa kierrossa tuli elämän eka plussa! Se kyllä meni myöhemmin kesken, mut mulle jäi hyvä mieli poistosta!
Oliko siihen kiertoon siis siirto vai luomuna plussa?

Moikka pitkästä aikaa ☺️ Toivottavasti täällä on ollut kevään jälkeen paljon onnellisia tapahtumia 😍

Sellaista kyselen, että onko jollain ryhmäläisellä todettu pysyvää fosfolipidi vasta-aine -hommaa? Ja jos, mitä verenohennuslääkettä on määrätty, muita kokemuksia?
Itsellä testattiin tuo kesäkuussa, kun takana 4 siirtoa joista 1 kemiallinen ja 2 keskenmenoa😕 Kaikki 3 vasta-ainetta yllättäen positiivisia, kontrollitesti pysyvästä tuloksesta vasta syyskuun puolella 😬 jännittää ja ahdistaa, myös mahdolliset taloudelliset lisäkustannukset painaa mieltä, vaikka onnekkaasti vielä loput hoitokierrokset julkisella tehdäänkin.
Tsemppiä kaikille ☺️💕

Meille ei suotu vauvaa tästä siirrosta, puhdas nega siis. 🥺 Mites @Roosali ja muut piinailijat jakselee?
Yrittää keksiä tekemistä itselleen 😅 tänään dpo10 ja eilen käyty keskustelu puolison kanssa et joko voi testata.. nii ei kuulemma..
Sitä saa testata vastata ens viikon keskiviikkona kun on testi pvä.
Mulla olis yks pregtestin testi kaapissa ja se huutelee mun nimeä!

Yrittää keksiä tekemistä itselleen 😅 tänään dpo10 ja eilen käyty keskustelu puolison kanssa et joko voi testata.. nii ei kuulemma..
Toi on paha kun ne testit polttelee siellä kaapin perukoilla. Mikä fiilis? Onko mitään lupaavia oireita?

Toi on paha kun ne testit polttelee siellä kaapin perukoilla. Mikä fiilis? Onko mitään lupaavia oireita?
Ei mitään 😅🤣

Toisin esikoisesta 8v ei ollut "mitään" eikä muissa kesken mennessä.
Harva se pvä miettii että oliko toi kiinnittymiskipu alkaako menkat.. 🙄

Jotenkin itseä ärsyttää ettei muuta oikein osaa ajatella.
Et vinkkejä otetaan vastaan miten saada huijattua ajatuksia muualle 😅🤣

Ei mitään 😅🤣

Toisin esikoisesta 8v ei ollut "mitään" eikä muissa kesken mennessä.
Harva se pvä miettii että oliko toi kiinnittymiskipu alkaako menkat.. 🙄

Jotenkin itseä ärsyttää ettei muuta oikein osaa ajatella.
Et vinkkejä otetaan vastaan miten saada huijattua ajatuksia muualle 😅🤣
Tuttu fiilis, enkä kyllä oikein vinkkejäkään osaa antaa. Me alotettiin jopa remppa, mut sitäkin tehdessä koko ajan kuulostelin vointia ja mahdollisia oireita. 😆 Ehkä se vaan kuuluu asiaan, kun on niin isoista jutuista kyse. Tsemppiä piinapäiviin, kyllä ne sieltä päivä kerrallaan kuluu. 🫶🏻

Tuttu fiilis, enkä kyllä oikein vinkkejäkään osaa antaa. Me alotettiin jopa remppa, mut sitäkin tehdessä koko ajan kuulostelin vointia ja mahdollisia oireita. 😆 Ehkä se vaan kuuluu asiaan, kun on niin isoista jutuista kyse. Tsemppiä piinapäiviin, kyllä ne sieltä päivä kerrallaan kuluu. 🫶🏻
Joo meilläkin remontti käynnissä 😅 koska miksi tyytyä yhteen projektiin🤣
Tavoite olis saada kk sisään kellarista pelihuone ja kuntosali..

Tänää tulee ilppi miehet laittaa uudet ilpit ja ens viikonlopp7putöis isäni ja appiukkoni tulla jeesaa laittaa levyjä seinään..

Mulla on kans ensi keskiviikkona testipäivä 🤭 Tänään DPO13, mutta yritän kestää sinne saakka.

Meille ei suotu vauvaa tästä siirrosta, puhdas nega siis. 🥺 Mites @Roosali ja muut piinailijat jakselee?
Harmi jos testi näyttää negaa :( testasikko digillä vai?

Ei tunnu nyt yhtään hyvältä sano et meillä tää 2. PAS tuotti plussan… hyvin pessimistinen olo vielä kun viivat aika hailuroita näihin päiviin verrattuna mutta on vähän vahvistunu. Tiiän monen vuoden kokemuksesta et tää viesti ei välttämättä tunnu hyvältä lukea ja se on todellakin sallittua 💛 tsemppiä ja myötätuntoa tässä aallokossa kaikille! Palaan häntä koipien välissä jos niikseen tulee. Olette kaikki äärimmäisen vahvoja ja rohkeita ja olen hyvin kiitollinen että jaatte kokemuksi ja fiiliksiä täällä. Ei olla kukaan yksin💚

Harmi jos testi näyttää negaa :( testasikko digillä vai?

Ei tunnu nyt yhtään hyvältä sano et meillä tää 2. PAS tuotti plussan… hyvin pessimistinen olo vielä kun viivat aika hailuroita näihin päiviin verrattuna mutta on vähän vahvistunu. Tiiän monen vuoden kokemuksesta et tää viesti ei välttämättä tunnu hyvältä lukea ja se on todellakin sallittua 💛 tsemppiä ja myötätuntoa tässä aallokossa kaikille! Palaan häntä koipien välissä jos niikseen tulee. Olette kaikki äärimmäisen vahvoja ja rohkeita ja olen hyvin kiitollinen että jaatte kokemuksi ja fiiliksiä täällä. Ei olla kukaan yksin💚
Voi kuule, elähän höpsi! Jokaiselle tätä tietä taapertavalle toivoo niitä onnistumisia! Ne tuo myös toivoa omalle polulle. 🫶🏻 Ihanaa että teille tuli plussa, nyt toivotaan että siellä on tahmaiset tarrat töppösissä. 🥹

Me tehtiin herkkä testi, perinteinen viivallinen. Oli kyllä niin valkoinen ku olla voi. Ei haamun haamuakaan siitä voinut edes hyvällä mielikuvituksella nähdä. Pettyneitä toki ollaan, mut nää on näitä mille ei itse voi mitään. Eli katse kohti uutta kierrosta. 🤞🏻

Voi kuule, elähän höpsi! Jokaiselle tätä tietä taapertavalle toivoo niitä onnistumisia! Ne tuo myös toivoa omalle polulle. 🫶🏻 Ihanaa että teille tuli plussa, nyt toivotaan että siellä on tahmaiset tarrat töppösissä. 🥹

Me tehtiin herkkä testi, perinteinen viivallinen. Oli kyllä niin valkoinen ku olla voi. Ei haamun haamuakaan siitä voinut edes hyvällä mielikuvituksella nähdä. Pettyneitä toki ollaan, mut nää on näitä mille ei itse voi mitään. Eli katse kohti uutta kierrosta. 🤞🏻
Kiitos kauniista sanoista! se on kyllä totta, että täältä lukiessa onnistumistarinoita välillä se tsemppas itseäkin, että kyllä tämä tästä. Kaikki tunteet sallittuja. Tätä olen toitottanut itsellenikin...
Okei, seuraavaa kierrosta kohden :red-heart:

Meillä on testipäivä ensi tiistaina. Vielä ei ole tiputtelua ollut, niin ainakin paremmin mennyt kuin ensimmäisessä siirrossa 🙂 tukilääkkeet nyt paremmat.

Alavatsassa nipistelyjä tuntuu päivittäin, kohta selviää kuin käy. Vähän jännittää se, jos tulee plussa, niin tuottaako oma keho progesteronia riittävästi, jos lääkkeet lopettaa testiin 😬

Meillä on testipäivä ensi tiistaina. Vielä ei ole tiputtelua ollut, niin ainakin paremmin mennyt kuin ensimmäisessä siirrossa 🙂 tukilääkkeet nyt paremmat.

Alavatsassa nipistelyjä tuntuu päivittäin, kohta selviää kuin käy. Vähän jännittää se, jos tulee plussa, niin tuottaako oma keho progesteronia riittävästi, jos lääkkeet lopettaa testiin 😬
Me saatiin onneksi tähän yritykseen pidempi pätkä tukea saanko jatkaa sitä RV 12 asti 🤔
Kun kesän alussa olevassa siirrossa lopetin lääkityksen sit plussaan.

Muutamaan kertaan miettinyt miksi sitä ei vaa voisi jatkaa kaikilla vähä pidempää jos siitä ei ole hattaaaan?🤔

Toisaalta myös mietin että tuleeko tästä edes plussaa kun ei ole juuri oireita 🤣

Takaisin