Pakastealkion siirto (PAS)

Täällä testipäivä toi tullessaan positiivisen testituloksen. ❤️ Ensiviikolla pelonsekaisin tuntein varhaisultraa odottaen. Huoli on tällä hetkellä nostanut valtavasti päätään kun pientä rusehtavaa vuotoa ollut muutaman päivän ajan. 😭
Onnea plussasta!
Ymmärrn hyvin huolen. Mulla tässä raskaudessa (nyt 12+6) oli alussa viikon ajan pientä rusehtavaa vuotoa ja viikon tauon jälkeen vielä vaaleanpunaistakin. Siis juuri ennen varhaisultraa. Toivotaan, että sullakin olisi harmitonta vuotoa. ❤️

Täällä testipäivä toi tullessaan positiivisen testituloksen. ❤️ Ensiviikolla pelonsekaisin tuntein varhaisultraa odottaen. Huoli on tällä hetkellä nostanut valtavasti päätään kun pientä rusehtavaa vuotoa ollut muutaman päivän ajan. 😭
onnea plussasta💛 itsellä tullu kahessa raskaudessa ihan veristä vuotoa kolmisen viikkoa ja kaikki ok molemmissa💪🏽 tsemppiä ultran odotteluun! Varmasti pienellä kaikki hyvin🥰

Tänään hymynaama testiin 👌 toivon että mahutaan siirtoon ja siirretään meidän viispäiväinen huurunenä🥰🥰 onko kokemusta et miten cyglot aloitetaan? Klinikalta tieten kysyn manantaina mutta viimeks aloitin siirron jälkeen kun siirrettiin kaks päiväinen, mutta mites nyt jos onnistuu siirtää viispäiväinen. Siirtopäivänä vai aiemmin?

Kääk, aamulla tuli tieto, että mahdutaan siirtoon!!! Eli loppuviikosta haetaan meijän huurunenä :loudlycrying: en tiä miksi mutta jotenkin niin liikuttunut olo on ollu tästä kierrosta, toivon todella et vihdoin saadaan raskaus aluilleen ja toki loppuun astikin.
Muita PASiin menijöitä?

Meillä on tänään suunnittelukäynti ja heti seuraavasta oviksesta saataisiin ilmoittautua siirtoon. Mulla oli ovis just perjantaina, joten ajattelin kysyä, jos onnistuisikin jo tähän kiertoon. Pakkasessa on 5-päiväisiä alkioita, joten siirto olisi ke ja tukilääkkeet pitäisi aloittaa tänään illalla. Voi olla, että TYKSin lääkärit ei kuitenkaan tähän suostu 🙈

Meillä on tänään suunnittelukäynti ja heti seuraavasta oviksesta saataisiin ilmoittautua siirtoon. Mulla oli ovis just perjantaina, joten ajattelin kysyä, jos onnistuisikin jo tähän kiertoon. Pakkasessa on 5-päiväisiä alkioita, joten siirto olisi ke ja tukilääkkeet pitäisi aloittaa tänään illalla. Voi olla, että TYKSin lääkärit ei kuitenkaan tähän suostu 🙈
Eihän se ollut mikään ongelma lääkärille 😊 siirtoon siis keskiviikkona ja testipäivä 24.8.

Onko tässä ketjussa enää mukana sellaisia, jotka vauvan ovat pas:ista saaneet? Minua kiinnostaa tässä kohtaa vain, minä päivänä siirrosta olette ensimmäisiä havainneet raskausoireita? 😊

Onko tässä ketjussa enää mukana sellaisia, jotka vauvan ovat pas:ista saaneet? Minua kiinnostaa tässä kohtaa vain, minä päivänä siirrosta olette ensimmäisiä havainneet raskausoireita? 😊
2 lasta saatu PASista ja itselläni oli ainakin niin että niissä siirroissa kun onnistui niin olin kaikista pessimistisin enkä uskonut onnistumiseen.

Ensimmäinen raskaus oli erittäin oireeton ja alkuraskaudessa ainoa oire oli tummuneet ja suurentuneet nännipihat. Toisessa raskaudessa alkoi pahoinvointi noin viikolla 6. Mutta kummassakaan ei ollut testipäivään mennessä merkkiäkään siitä että olisi raskaana, raskaustesti oli ainoa mikä paljasti.

Ensimmäinen haamujen haamu on molemmissa raskauksissa saatu 5pv blaston siirrosta pp5, eli dpo10.

Vuoden kuluttua liityn aktiivisemmin tänne mukaan kun käytetään viimeiset 3 pakastealkiota toiveissa saada kolmas lapsi

Meidän esikoinen PASsista. Mulla oli pari päivää siirron jälkeen painetta ja vihlomista alavatsalla, minkä ajattelin olevan kiinnittymiskipua. Siitä meni pari päivää niin rinnat olivat arat ja turvoksissa. Pahoinvointi alkoi siitä noin viikon päästä. Myös nuo alavatsatuntemukset jatkuivat pitkään. Oli sellaista kihelmöintiä, mutta myös samanlaista kramppailun tunnetta kuin ennen menkkoja.

Mulla meni vatsa vähän sekaisin ja tuli pientä etovaa oloa joskus muutama päivä tai ehkä jopa viikko siirron jälkeen (siirrettiin blasto). Se pieni etova olo taisi johtua Teroluteista, joita söin viralliseen testipäivään asti, koska hävisi sitten vielä muutamaksi päiväksi ennenkuin varsinainen raskauden etova olo alkoi. Muutoin vatsan oireilu kyllä jatkui, että ehkä se oli kokoajan raskaudesta johtuvaa 😊

Mulla meni vatsa vähän sekaisin ja tuli pientä etovaa oloa joskus muutama päivä tai ehkä jopa viikko siirron jälkeen (siirrettiin blasto). Se pieni etova olo taisi johtua Teroluteista, joita söin viralliseen testipäivään asti, koska hävisi sitten vielä muutamaksi päiväksi ennenkuin varsinainen raskauden etova olo alkoi. Muutoin vatsan oireilu kyllä jatkui, että ehkä se oli kokoajan raskaudesta johtuvaa 😊
Okei, kiitos vastauksesta!

Mulla on Terolutit kanssa, mut en huomaa niistä mitään. Ainut normaalista poikkeava on, että vatsa on toiminut joka päivä siirrosta lähtien, kun normaalisti toimii 1-2/viikossa. Eli ehkä Terolut vaan auttaa mun vatsaa 😄

Mä just odotan meidän PAS-vauvaa... mulla ainoa raskausoire tosi pitkään oli kuukautiskivut 🤣 Alko vähän normaalia aiemmin, yleensä alkaa päivä ennen menkkoja... Nyt oli ehkä 7-8 päivää siirrosta, kun alko tuntumaan 🤭

Hei,
En tiedä onko tääl kuinka paljon taas uusia ja toivottavasti tuttuja nimiä ei näkyisi täälä..

Kesäinen keskenmeno söi vähä motivaatiota olla täälä palstalla mutta nyt taas uuteen yritykseen!

Kävin tiistaina lääkäriä moikkaamassa ja sieltä näytettiin vihreää valoa eli nyt etsitään ovista ja toivottavasti se löytyy sieltä. Onneksi pakkasessa on sekä 3D ja 6D alkiot nii siirto toivottavasti saadaan onnistumaan eikä tarvi murehtia että mikä pvä ovia plussa tulee

Täällä jännitetään toista pas:ia. 🙂 Ensi tiistaina olisi siirto ja tällä kertaa sain Terolutin lisäksi Cyclogestin, kun viimeksi oli tiputteluvuotoa tukilääkkeen aikana (pelkkä Terolut). Viimeksi tuli plussa, mutta neljän päivän päästä alkoi vuodot ja ei päässyt alkua pidemmälle.

Onko muilla ensi viikolla siirtoa? 🙂

Täällä jännitetään toista pas:ia. 🙂 Ensi tiistaina olisi siirto ja tällä kertaa sain Terolutin lisäksi Cyclogestin, kun viimeksi oli tiputteluvuotoa tukilääkkeen aikana (pelkkä Terolut). Viimeksi tuli plussa, mutta neljän päivän päästä alkoi vuodot ja ei päässyt alkua pidemmälle.

Mulla oli tänään ovistesti positiivinen ja keskiviikkona ensimmäiseen pas:iin😊

Mulla välkky hymynaama tänä aamuna.. eli huomenna oletettavasti ovis plussa ja saa maanantaina soitella klinikalle

Kääk, aamulla tuli tieto, että mahdutaan siirtoon!!! Eli loppuviikosta haetaan meijän huurunenä :loudlycrying: en tiä miksi mutta jotenkin niin liikuttunut olo on ollu tästä kierrosta, toivon todella et vihdoin saadaan raskaus aluilleen ja toki loppuun astikin.
Muita PASiin menijöitä?
Me haettiin kyytiläinen eilen ja testipäivä ois 28.8. 🤞🏻🌈

Mulle tehdään siirrot lääkkeelliseen kiertoon ja tukilääkkeinä Zumenon, Terolut ja Cyclogest.

Täällä 1 viikon ikäinen esikoinen juuri sylissä PAS.

Aluksi oli vaan painettu alavatsalla, mutta niin oli ekassa nega siirrossakin. Joskus oli ihan pieniä nippaisuja siirron jälkeen pp 5-7?, mutta niistä ei tiennyt yhtään onko tartunut tai menkat tulossa. Tottapuhuen enemmän mahdollisia oireita oli siinä ekassa siirrossa.

Olin positiivisen siirron aikana tosi tosi väsynyt, emotionaalinen mutta samalla vähän ylivireinen ja puuhaamassa kaikenlaista about heti siirron jälkeen.Se oli ehkä se isoin oire 🤔

Takaisin