Ok, kiitos tiedostaKyselin itse taannoin samaa ja sain vastaukseksi, että Husin labra on kokonaan kiinni vko 52 ja 1.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, kiitos tiedostaKyselin itse taannoin samaa ja sain vastaukseksi, että Husin labra on kokonaan kiinni vko 52 ja 1.
Hirveästi tsemppiä ja mulla on semmoinen fiilis, että plussaa näyttää ilmoittelethan heti tänneHuomenna testipäivä. Onko vinkkejä, miten valmistautua henkisesti testin tulokseen?
Ovisplussasta itse ovulaatio on vasta seuraavana päivänä, joten tuo ti on ihan oikein laskettuTein tönään positiivisen ovistestin (toista kertaa elämässäni ) ja tiistaina on 5 päiväisen siirto. Laskeskelin itse kyllä että siirto olisi osunut maanantaille, mutta laskenko nyt jotain sitten väärin...
Plussa tuli! Ei tätä voi edes uskoa todeksi. Meillä tuli siis ICSI-hoidosta vain 1 alkio, joka siirrettiin PAS:ina. Uskomaton fiilis.
Kiitos! Ja tsemppiä odotteluun. Täällä siirryttiin nyt odottelemaan varhaisultraa eli vaikka pääsisi tänne asti, niin edelleen odotellaan.Paljon onnee ️
Meillä taitaa siirtyä pas tammikuulle.. mut jos nyt jotain positiivista niin saan nauttii ainakin kylmäsavulohesta jouluna
Yhtä odotteluahan nämä hoidot muutenkin on, niin eipä tunnu missään vaikka tammikuulle siirtyisikin siirto
Onnittelut! Se on kyl uskomaton tunnePlussa tuli! Ei tätä voi edes uskoa todeksi. Meillä tuli siis ICSI-hoidosta vain 1 alkio, joka siirrettiin PAS:ina. Uskomaton fiilis.
Onnea!! Ja ihan liikuttui, kun luin tuon, että icistä yksi alkio. Meillä sama juttu ja odotan niin kovasti, että pääsis jo siirtämäänPlussa tuli! Ei tätä voi edes uskoa todeksi. Meillä tuli siis ICSI-hoidosta vain 1 alkio, joka siirrettiin PAS:ina. Uskomaton fiilis.
Onnea plussasta Meilläkin ivf:n ainut alkio tarttui ja huomenna rv 25+0! Joskus se yksi riittää!Plussa tuli! Ei tätä voi edes uskoa todeksi. Meillä tuli siis ICSI-hoidosta vain 1 alkio, joka siirrettiin PAS:ina. Uskomaton fiilis.
Äskeisessä viestissäni oli vahingossa kesken jäänyt ja lähettämätön vastaus tähän viestiin... Aargh, testipäivät! Ei olisi ollut mitään vinkkiä, vain myötätuntoa. Itse inhosin testaamista jatkuvien negojen takia ja olin PASin jälkeen ihan hermona.Huomenna testipäivä. Onko vinkkejä, miten valmistautua henkisesti testin tulokseen?
Hyvinkin!Huomentaa!
Kuvassa ylempi elisen ja alempi tämän aamun ovistesti. Mitä veikkaatte, kerkiääkö huomiselle tulla ovulaatiplussa digiin? Jos kerkiää niin päästäisiin siirtoon
Huomentaa!
Kuvassa ylempi elisen ja alempi tämän aamun ovistesti. Mitä veikkaatte, kerkiääkö huomiselle tulla ovulaatiplussa digiin? Jos kerkiää niin päästäisiin siirtoon
Mulla ei oo kuin 2 digitestiä jäljellä.. voi olla et illasta testaan toisen ja jätän toisen huomiselleKyllä varmaan :) mikset testaa jo nyt digillä?
No niin.. taitaa siirto olla tiistaina
No niin.. taitaa siirto olla tiistaina