Pakastealkion siirto (PAS)

Tein tönään positiivisen ovistestin (toista kertaa elämässäni 🥳) ja tiistaina on 5 päiväisen siirto. Laskeskelin itse kyllä että siirto olisi osunut maanantaille, mutta laskenko nyt jotain sitten väärin... 🤔
Ovisplussasta itse ovulaatio on vasta seuraavana päivänä, joten tuo ti on ihan oikein laskettu 👍

Plussa tuli! Ei tätä voi edes uskoa todeksi. Meillä tuli siis ICSI-hoidosta vain 1 alkio, joka siirrettiin PAS:ina. Uskomaton fiilis. ❤️

Paljon onnee ❤️⭐🌟

Meillä taitaa siirtyä pas tammikuulle..🤔 mut jos nyt jotain positiivista niin saan nauttii ainakin kylmäsavulohesta jouluna 😅

Yhtä odotteluahan nämä hoidot muutenkin on, niin eipä tunnu missään vaikka tammikuulle siirtyisikin siirto 😑🙃

Paljon onnee ❤️⭐🌟

Meillä taitaa siirtyä pas tammikuulle..🤔 mut jos nyt jotain positiivista niin saan nauttii ainakin kylmäsavulohesta jouluna 😅

Yhtä odotteluahan nämä hoidot muutenkin on, niin eipä tunnu missään vaikka tammikuulle siirtyisikin siirto 😑🙃
Kiitos! Ja tsemppiä odotteluun. Täällä siirryttiin nyt odottelemaan varhaisultraa eli vaikka pääsisi tänne asti, niin edelleen odotellaan. 😅

Huomenna testipäivä. 😳 Onko vinkkejä, miten valmistautua henkisesti testin tulokseen?
Äskeisessä viestissäni oli vahingossa kesken jäänyt ja lähettämätön vastaus tähän viestiin... Aargh, testipäivät! Ei olisi ollut mitään vinkkiä, vain myötätuntoa. Itse inhosin testaamista jatkuvien negojen takia ja olin PASin jälkeen ihan hermona.

Onneksi tuli plussa sinulle! 🥳

Huomentaa!

Kuvassa ylempi elisen ja alempi tämän aamun ovistesti. Mitä veikkaatte, kerkiääkö huomiselle tulla ovulaatiplussa digiin? Jos kerkiää niin päästäisiin siirtoon 🙏

Moks. On se illasta tehtävä digi. Voi plussan jo tälle päivää lykätä 😊

Liitteet

• 20231125_072434.jpg
    20231125_072434.jpg
    1.5 MB · Katsottu: 66
  • 20231125_081505.jpg
    20231125_081505.jpg
    1 MB · Katsottu: 58
  • 20231125_132906.jpg
    20231125_132906.jpg
    862.1 KB · Katsottu: 54
Muokattu viimeksi:
Huomentaa!

Kuvassa ylempi elisen ja alempi tämän aamun ovistesti. Mitä veikkaatte, kerkiääkö huomiselle tulla ovulaatiplussa digiin? Jos kerkiää niin päästäisiin siirtoon 🙏

Kyllä varmaan :) mikset testaa jo nyt digillä?

Takaisin