Painonnousu

Painoa tullut nyt +11kg, silti saman kokoiset vaatteet menee kuin ennen raskautta. Tosin huomaan, että osa on mennyt reisiin :laughing002
 
Täällä +14kg. Reisiin ja takapuoleen menny kyllä tavaraa kun suurinosa housuista on nafteja tai jää jo polviin :eek:
 
Loppusuoralla +15 kg ekasta neuvolasta, reidet selkeesti keränny löllöä, pylly puolestaan pienentynyt kun lihakset tippuu...
 
Vaaka näytti tasan 80kg synnyttämää lähtiessä, eli +15,5kg tuli tässä raskaudessa painoo,iha tyytyväinen oon ku jäi normirajoihi :) saas nähä mitä vaaka näyttää jahka hu päästää kotii..
 
Mä taidan irrottaa vaa'asta suoraan patterit... :eek:
Ilmeisesti mulla jäi synnärille tasan vauvan verran kiloja ja loput ovat tulleet jäädäkseen, kun valitettavasti kuulun niihin ihmisiin joilla imetys ei vaikuta painoon yhtään. :rolleyes:
 
Mä taidan irrottaa vaa'asta suoraan patterit... :eek:
Ilmeisesti mulla jäi synnärille tasan vauvan verran kiloja ja loput ovat tulleet jäädäkseen, kun valitettavasti kuulun niihin ihmisiin joilla imetys ei vaikuta painoon yhtään. :rolleyes:

Ei tuossa vaiheessa vielä kannata vaipua epätoivoon! Imetys on vasta päässyt alkuunsa ja maitomäärät kasvaa.. :)
 
Raskauskiloja tuli kaikkinensa 12+ ja viikko synnytyksen jälkeen olin jo kilon päässä viime syksyn lähtöpainosta. En ihan osannu odottaa et näin nopeasti voi kilot karista mut omalla kohdalla imetys on näköjään todella tepsinyt. o_O

(Jo ennestään olematon takapuoli on lähteny valitettavasti siinä sivussa et kyykky- ym. treenit odottaa jossain vaiheessa. :grin)
 
Vastavirrassa, perustan tän ihan edellisiinkin kokemuksiin. :D
Ilmeisesti joillain ihmisillä on geeni, joka huolehtii siitä että keho varastoi rasvaa imetysaikana. Lähteenä tosin on Itu:n ryhmä, eli todenmukaisuudesta en tiedä... Selitys tuntui kuitenkin ihan lohduttavalta. :D
 
Kharou, mulla kävi myös noin ekassa raskaudessa. Paino nousi valtavasti, eli 22 kiloa (67->89 kg), ja synnärille jäi n. 15 kiloa, minkä jälkeen paino jumahti siihen 74 kiloon. Imetys ei laihduttanut grammaakaan - vaikka pikkuhiljaa kroppa "tiivistyi" ja vaatteet alkoivat mahtua päälle, ei paino tippunut enää yhtään niin kauan kuin imetin. Lopulta pääsin takaisin 67 kiloon, mutta vasta, kun imetyshormonit olivat kehosta poistuneet. En tiedä, onko tätä ilmiötä tieteellisesti todistettu olevan olemassa, mutta mm. neuvolassa ovat sanoneet, että joillekin käy näinkin, että imetys ei laihduta.

Huom - paino ei siis noussutkaan, eikä liikunta vaikuttanut. Syömisiä en toki yrittänytkään rajoittaa imetyksen aikana, muuten kuin herkkujen osalta. Millään ei vain tuntunut olevan painoon vaikutusta!

Tässä raskaudessa painoni nousi "vain" 18,5 kg, mistä on tähän mennessä (3 vkoa) lähtenyt 9 kg. Katsotaanpa, jääkö nämä kaikki imetysajan riesaksi taas, vai saisinkohan painoni edes siihen viimekertaiseen 74 kiloon (ja vanhat farkkuni mukavasti päälle).
 
Mulle tuli 14kg, mihin olen tosi tyytyväinen. Nyt 9 päivää synnytyksestä ja painoa on tippunut tasaisesti 7kg. Haluan tosin hoikemmaksi kuin ennen raskautta, joten vielä pitäisi keventyä 10kg. Toistaiseksi imetys näyttää tehoavan, mutta varmaan muutaman kilon päästä pitää jo alkaa liikkumaankin :D
 
Mulla tuli 7kg ja ne jäi oikeestaan synnärille.
Ylimääräistä on toki edelleen joten jotta oisin ihannepainossa niin 10kg pitäis pudottaa.
 
Ekassa raskaudessa 2006 lähtöpaino oli 62kg, synnärillä 75kg. 3kk ja paino oli 51,5kg. Imetin vuoden. Nyt tässä toisessa raskaudessa lähtöpaino oli 57kg. Olen vk 8 ja paino noussu 2kg. Saa nähä mitä tulee lisää, suuri toive että imetys toimisi toisenkin kohdalla.
 
Takaisin
Top