lauranlainen
Oman äänensä löytänyt
Otan nyt esille asian, joka jostain kumman syystä on mulla hyvin pinnalla ajatuksissa... eli painonnousu raskausaikana.
Esikoisessa mulla nousi paino 28kg (!!!) ja samaa en halua uudelleen kokea. Pahinta oli että parhaimmillaan paino oli siitä jo -22kg, mutta karkasi nousuun ja nyt alkaessani odottamaan toista lasta, oli painoni normaalipainoni + 13kg. Nyt paino on noussut 4kg ja ollaan viikolla 21.
Paljonko teillä muilla on paino noussut? Olis kiva vaikka säännöllisesti kuulla neuvolassa mitatut nousut (viikkojen kera), jos täältä löytyy muita fanaatikkoja... :D
Esikoisessa mulla nousi paino 28kg (!!!) ja samaa en halua uudelleen kokea. Pahinta oli että parhaimmillaan paino oli siitä jo -22kg, mutta karkasi nousuun ja nyt alkaessani odottamaan toista lasta, oli painoni normaalipainoni + 13kg. Nyt paino on noussut 4kg ja ollaan viikolla 21.
Paljonko teillä muilla on paino noussut? Olis kiva vaikka säännöllisesti kuulla neuvolassa mitatut nousut (viikkojen kera), jos täältä löytyy muita fanaatikkoja... :D
+6,5 kg tullut plussasta lisää. Nyt juhannuksen jälkeen lähtenyt syömiset kyllä vähän käsistä ja liikunta ollut ainakin 1 kk ihan minimissään.. pitäs varmaan vähän tsempata molempien osalta. Eipä se paino nyt niinkään huoleta vaan se, et kunto tuntuu laskevan tosi nopeesti.. huolettaa, miten sen pienen jaksaa sitten työntää ulos.