Vähän tässä kauhulla odotan, miten painon kanssa käy raskausaikana. Alkupaino on painoindeksin mukaan siellä lievän ylipainon puolella, joten ei todellakaan tarvisi kovin paljoa nousta. Mulla on muutenkin pieni ahdistus tämän koko painonnousun kanssa, kun taustalla on teinivuosien epämääräiset syömishäiriöoireilut ja siksipä hiukan pelottaa oma tuleva reaktio kilojen kertymiseen. Viimeisen vajaan parin vuoden aikana kun paino on noussut sen noin 8 kiloa erinäisistä syistä johtuen, eikä ole tehnyt oikein hyvää pääkopalle.
Toistaiseksi ei ole tullut raskaudesta lisää (saman kilolukeman sisällä siis mennään), mutta toisaalta mun paino heittelee ihan normaalitilanteessakin aika paljon päivän aikana, niin hankala arvioida - varsinkin kun en oikein tuosta taustastani johtuen tykkää punnita itseäni, enkä siis ihan tarkkaan tiedä alkupainoani.
Miten teillä muilla, joko raskaus on näkynyt vaa’alla? Entä aiempien raskauksien (jos niitä on ollut) kanssa, kuinka paljon tuli lisää ja missä tahdissa?
Toistaiseksi ei ole tullut raskaudesta lisää (saman kilolukeman sisällä siis mennään), mutta toisaalta mun paino heittelee ihan normaalitilanteessakin aika paljon päivän aikana, niin hankala arvioida - varsinkin kun en oikein tuosta taustastani johtuen tykkää punnita itseäni, enkä siis ihan tarkkaan tiedä alkupainoani.
Miten teillä muilla, joko raskaus on näkynyt vaa’alla? Entä aiempien raskauksien (jos niitä on ollut) kanssa, kuinka paljon tuli lisää ja missä tahdissa?