AamuElokuun
Puuhakas puhuja
Liisi82, kyl sitä itekki viime raskaudessa lyllersi jo todella aikasi. Vielä ei oo ketää kommentoinu kävelytyyliä, niin ei voi tietää kävelläänkö täälläki muumi mammamaisesti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samat fiilikset täällä nyt 20+0. Jos tietää miten katsoa niin tiukoissa vaatteissa voi jo näyttää vauvamasulta, mutta voi myös näyttää vain keskivartalolihavalta kun mulla on reilusti ennestään mahankohdalla löllöä :D Lisäksi vuorokaudenaika vaikuttaa edelleen reilusti. Itse ja mies nähdään kyllä muutokset mahassa mutta löysemmillä vaatteilla saa vielä hyvin peittymään ja tiukemmissakin tosiaan on erehtymisenvaraa vielä reilusti :D Täällä kans odotellaan että olisi selkeämpi vauvamasu :)Mä vaan odotan, että raskaus näkyy enemmän! Tällä hetkellä (19+3) ollaan sellaisilla viikoilla, että näytän vaan keskivartalolihavalta Kun on omasta takaa vähän pehmikettä niin vatsa ei näy kunnolla vaan on jotenkin sellainen ympäripyöreä pömppis. Kohta se onneksi alkaa näyttää raskausvatsalta niin ei tarvii olla niin "lihava" enää
Oi voih... visiin osa painosta mennyt sisäreisiin kun nyt kun on mahtavat mekko kelit niin mun sisäreidet hankaa yhteen ja tekee muuten kipiää onko kellään mitään konstia kun sukkikset tähän hankaukseen? Haluan olla ilman housuja, ne painaa painoa tullut 2kg lähtöön... rv 20+6