Painonmuutos 1. kolmanneksella -gallup

Paljonko painosi on muuttunut 1. kolmanneksella?

  • -3 kg tai enemmän

    Äänet: 4 10.0%
  • -2 kg

    Äänet: 2 5.0%
  • -1 kg

    Äänet: 3 7.5%
  • 0 kg

    Äänet: 10 25.0%
  • +1 kg

    Äänet: 3 7.5%
  • +2 kg

    Äänet: 11 27.5%
  • +3 kg

    Äänet: 2 5.0%
  • +4 kg

    Äänet: 1 2.5%
  • +5 kg tai enemmän

    Äänet: 1 2.5%
  • En tiedä / en tarkkaile painoani

    Äänet: 3 7.5%

  • Kaikki äänestäjät
    40

Mustikkamarja

Näppärä viestien naputtelija
Tammikuun äidit 2019
Kysely yllä (näkyy vain selaimella, ei sovelluksella)

Minä nyt innostuin näistä gallupeista :)

Miten teidän paino on nyt 1. kolmanneksella muuttunut?
 
Ihan vielä ei ole ensimmäinen kolmannes takana, mutta tää painonnousu on kyl mulle se vaikein asia nyt. Lihoin keväällä kovan stressin seurauksena useamman kilon, ja oma olomuoto ihan ällötti. Edellisessä raskaudessa kerrytin painoa 30 kiloa, josta osaa en tietenkään saanut koskaan pois (ja imetys muka laihduttaa, pah sanon mä!). Nyt siis lähtötilanne on huonompi, ja jos taas saan sen +30 kiloa, olen ihan jättiläinen :sad001 ja miten sitä sitten kahden lapsen kanssa edes jaksaa aloittaa mitään painonpudotusurakkaa... onneksi mies on ymmärtäväinen ja tsemppaa aina kaikessa.
 
Ihan vielä ei ole ensimmäinen kolmannes takana, mutta tää painonnousu on kyl mulle se vaikein asia nyt. Lihoin keväällä kovan stressin seurauksena useamman kilon, ja oma olomuoto ihan ällötti. Edellisessä raskaudessa kerrytin painoa 30 kiloa, josta osaa en tietenkään saanut koskaan pois (ja imetys muka laihduttaa, pah sanon mä!). Nyt siis lähtötilanne on huonompi, ja jos taas saan sen +30 kiloa, olen ihan jättiläinen :sad001 ja miten sitä sitten kahden lapsen kanssa edes jaksaa aloittaa mitään painonpudotusurakkaa... onneksi mies on ymmärtäväinen ja tsemppaa aina kaikessa.

Tunnen tuskasi! Mä lihoin vähän ennen esikoisen raskautta ja sen aikana yli 30 kiloa. Mulla tosin imetys laihdutti. Tai ehkä se 3h lenkkeily kun esikoinen nukkui vain liikuvissa vaunuissa. 20 kiloa sain pois. Sitten alkoi nukkua esikoinen hyvin ja imetys väheni. Ruoka maistui ja nyt painan jo saman verran kun viimeisilläni esikoisesta. Pelottaa, että jos tulee raskauden aikana taas yhtä paljon painoa kun viimeksi. Eihän tässä nahka anna periksi :banghead:
 
Ei oo vielä 1. kolmannes täynnä mut tähän mennessä ainaki 3 kg jo tullu. Oon kyl syönyt nyt ihan hullusti. Aluksi söin iltaisin tyyliin koko ajan jotain ja ruokavalio muuttunut hävettävästi vaan epäterveellisempään suuntaan raskauden alettua. Vähän liikaa nyt herkut maistuu.
 
Mä söin juhannuksena ku hevonen ja painoo ei oo tullu yhtää lisää, ehkä oikeestaa lähteny vähän pois.. Naapurin näin torstaina ni sanos et iha ku oisin laihtunu :D
 
Mulla oli kans tullu 10+5 neljä kiloa jo lisää ja se on tietysti aivan liikaa - painoa kun oli ihan tarpeeksi lähtöjäänkin. Tavallaan hyvä että sain tuosta vähän shokkihoitoa, nyt pitää oikeasti kiinnittää huomiota asiaan. Mun kokoisen ei tarvis saada kuin 10 lisäkiloa raskausaikana, muu on aivan turhaa ja todella vaikea saada aikoinaan pois. En ees mielestäni syö mitään paskaa, määrällisesti paljon toki. Mutta niin teen muutenkin kyllä..
 
Mulla taas toi vauva laihduttaa. Voihan se tietty olla etova olokin, että ei tee mieli syödä niin paljoa. Mulla on lähtenyt pari kiloa.
 
Mulla taas toi vauva laihduttaa. Voihan se tietty olla etova olokin, että ei tee mieli syödä niin paljoa. Mulla on lähtenyt pari kiloa.

Mulla kun ei ole mitään etovaa oloa ollutkaan, vain ainainen nälkä!! Ja mikään salaattihan ei riitä pitämään sitä poissa :confused: Nyt on kyllä pakko alkaa välttämään pahimpia houkutuksia, eli pizzat ja hampparit :banghead:
 
Takaisin
Top