Painon nousu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nennahh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt minä tunnen oloni ihan norsuksi, kun kaikki muut kaksosodottajat pysyvät ihan mallin mitoissa koko raskauden.. :( :D

Elaffyyy mitääää eiiiii!!!!! Ja mä taas aloin huolestuu saakmä jotain minivauvoja, ku ei paino nouse. O.o Ja siis alussa mua hirvitti mahdollinen painon nousu. Nyt taas oon ihmetellyt kun ei nouse. Ja hei usko pois mä en tod.oo missään mallin mitoissa. Varsinkin ku 3 raskaus 4vuodessa :D

Herranjestas.. tänään oli neuvola 31+2 ja painoa tullut vikan kk:n aikana n.5kg!!! Alkuraskaudesta tähän saakka tuli 4,5kg... kiva o_O

Mut on punnittu viimeksi 22+ jotain viikoilla neuvolassa, ens viikolla olis seuraava punnitus ja sillon 30+1. Jänskättää. Mä vaan olen katsonut edellistä neuvolakorttia ja kotipuntaria ja ainakin toistaiseksi mennään maltillisemmin ton painon kanssa kuin viimeksi. Tuomiopäivä sitten ens torstaina :)

Mulla ei oo paino noussu, kun vaa 3.5kg, ja rv 30+0. Neuvola tätsy totes et ei niit kiloi nyt tarvi keräilläkkää :D mulla nyt on aina ollu, ettei paino nouse, ja muutenki oon kauheen pikkunen. Ja punnitus on siis joka neuvola käynnillä ollu ja ensimmäisen ja toisen neuvolakäynnin välillä lähti painoa n. 2kg pahoinvoinnin takii, ni ihan hyvin sit on kuitenki noussu :)

Mullakin alkuun paino laski ja viikolla 16/17(en muista) neuvolalääkäri oli huolissaan että syönkö riittävästi.. Ei vaan silloin maistunut mikään makea. Nyt taas herkut uppoaa. Ja näkyy vaa'alla.. Nyt 28+2 ja painoa tullut n. 4.2kg (kahdessa viikossa 1kg, sitä ennen maltillisemmin), kun tuolloin lääkärissä olin -200g lähtöpainosta...

Olenko minä ainoa, jolla paino noussut kaksinumeroisen luvun verran? :D Kiva juttu.. Miten te muut saatte painon pidettyä noin hyvin? Ei jokainen voi olla lähtöpainoltaan ylipainoinen!

Mulla on aiemmissakin raskauksissa tullut tätä tahtia painoa ja lopputuloksena ollut 17 ja 14 kiloa.. Että loppua kohden otan kyllä kiinni.. :D

Mulla on noussu +10kg, ylikin. Sf-mitta yläkäyrien yläpuolella. En oo ylipainoinen. Odotan yhtä. Juu kiitos kysymästä, ei oo kivaa.

En sitä alkuperästä lukemaa tiiä, mutta eka neuvolasta noussut n. 4 kg, välillä vähän enemmän ja sit se tipahti takasin, nyt taaas vähän noussut.. Mutta tässähän on vielä 10 viikkoa hyvää aikaa kerätä painoa. Ja olin tosiaan ennen raskauttakin jo ylipainonen, että ei tarvi noussakkaan kovin. Sitä imetysdieettiä sitten ootellessa!

Juu täälläkin yksösodottaja +12,5 kg..aiemmissa tullu maks 10 kg..juu ei oo kivaa kerätä kiloja mut kai niistä eroon pääsee :bored:

Puolustaudun kyllä sen verran, että mulla oli jo ekassa lrineuvolassa 7+4 iso kohtu viikkoihin nähden, lääkäri oli ennen ultraamista varma että oon paljon pidemmällä :D

mä taas oon ollu aina hieman alipainonen.. kouluaikanaki terkkarit oli huolissaa, et onks mul syömishäiriö tmv. no ei ollu, mut ei vaa paino lisäänny :D mut en valita, parempi näin

Elaffy mulle on tullut jo 17 kg :D ja tiedän että hyvin lähtee pois raskauden jälkeen. Mies hieroi mun jalat ja selkää tässä yks päivä, seuraavana aamuna -3 kg ja sen kyllä huomas yölläkin kun tyhjenin turvotuksesta :D

Mulle tullu aika keskimääräsesti painoa :) noin kahdeksan kiloa ja viikkoja 29+5. Viime raskaudessa tuli yhteensä 16 ja nekin lähti ihan itsestään niin en ole huolissani näistäkään:)

Täällä olis nyt +4kg ihan alkutilanteeseen verrattuna, tosin siitä alkutilanteesta paino lähti laskusuuntaan kun ruokaa ei vaan tehnyt mieli silloin..

Takaisin