Painon ja kehon muutokset

Mikä ihme noita neuvolan vaakoja tosiaan vaivaa, ne on säännöstään sen +2kg verrattuna koti vaakaan..:bored::arghh::banghead:
 
Vähästäkin tuntuu valittavan Catielen neuvolatäti!o_O Täällä viimesin mittaus vko 21+6 näytti 7 kg plussaa alkutilanteeseen ja täti ei asiasta sanonut puolta sanaa..! Että kait sitte ookoo... Tietty jos olet tyyliin 150 cm pitkä ni sitte..? Muutenkin tuntuu neuvoloilla ja niiden tädeillä olevan kovastikin eri "rajat" noille painovalituksille jne..
 
Meilläkin neuvolassa näyttää 2 kg enemmän kuin kotivaaka! Paino noussut omasta mielestä aika paljon (7 kg lähtöpainosta), mutta siihen ei ole kyllä puututtu neuvolassa ainakaan vielä....
 
Täällä painoa tullut hurjasti parin viimeisen kuukauden aikana. Jossain vaiheessa olin neljä kiloa miinuksella, nyt tullut jo kuusi kiloa lisää lähtöpainoon. Terkkari oli sitä mieltä, että hormonit vain toimivat mun kohdallani näin, koska syömistä olen yrittänyt tarkkailla. Kunpa tätä saisi jotenkin rajoitettua, mutta tuskin onnistuu...

Musta tuntuu siltä, että masu on jo aivan jättimäinen. Sf-mitta neuvolassa 21 cm. Ei ollut esikoiseta noin paljon vielä tässä vaiheessa (22+4).
 
Mulla taisi olla sf 20 cm vko 21+6, ja on kyllä ihan tarpeeksi kokoa!:woot:
 
Kyllä mullakin näyttää +2kg enemmän ku kotona mut mä mittaan kotona painon aamulla ennen ku oon mitää syöny ja ilman vaatteita ni tottakai se vaikuttaa. Mulla oli sf mitta RV 22+ 26cm ja tänään RV 26 niin sf edelleen 26cm. Ensin oltiin yläköyrien yläpuolella ja nyt käyrillä taas. Esikoisesta huiteli kans missä sattuu mut pieni mun mahani oli.
 
Mulla oli sf-mitta rv 22+2 26cm. Mut mulla onkin kaksoset ja toi lukema ei oo relevantti monikkoraskauksissa. Esikoisesta mulla oli 22+4(?) 20,5cm. :D
 
Mulla esikoisesta sf-mitta oli 24+0 24cm (jonka jälkeen lähettiin huitelee yläkäyrän yläpuolelle tai siis 25+ ollu viel yläkäyrällä 25cm ja siit nousu) ja nyt 22+0 20cm että vähä pienempänä ainaki eka mittauksen aikana :)
 
En uskalla mitata... kahdesta ymmärrettävästi masu kasvaa. Itsellä viimeisen kuukauden aikana vatsa kasvanut jotenkin aivan valtavaksi. Nyt jo on tukala olo istuessa. Esikoisesta vatsa levisi jotenkin sivuille suht rauhalliseen tahtiin, mutta nyt pullistuu ulos kuin ilmapallo. Poikavatsa. Tuon vatsan vielä kestäisi, jos takamus ei leviäisi samaan tai vielä nopeampaan tahtiin. Ilmeisesti mun kroppa vaan kerää imetysvarastoja näin. Saisipa jo laihduttaa. Tekisi mieli jättää koko imetys väliin, kun viimeksi maltillinenkin laihdutus vaikutti maidontuloon. Kadehdin niitä, joilta imetys sulattaa raskauskilot.
 
Mullaki on nyt viimisen kuukauden, tai parin viikon aikana maha kasvanu yhtäkkiä ja reilusti! Ihmisten katseet töissä on ajoittain jopa kiusallisia :wideyed:
Aamulla kävin vaa'alla ja 10kg tullut normaalipainoon. Balacenian innottamana äsken mittasin mahan ja se on tasan 100cm :D Ei auta kun toivoa ettei maha kasva ihan jäätävän kokoseksi :nailbiting:
 
Täällä Sf 26+0 25cm. Yläkäyrän ja keskikäyrän keskellä mennää. Esikoisesta jo huideltiin yläkäyrän yläpuolella. :)
 
Mulla tullu nyt n 10kg ekasta neuvolasta [emoji58] hyi ku on jo omasta takaa kiloja! Ja mittasin myös huviks äsken mahaympäryksen ni 112cm [emoji16] rv28+2
 
Mistä kohti mittasitte? :) Mä sain 84-91cm, tuo isompi mitta lonkkaluiden päältä.
 
Takaisin
Top