Painoarviot

jobbe

Vauhtiin päässyt keskustelija
tänne vois aina ultrien jälkeen niin halutessaan käydä kertomassa minkälaisen painoarvion on vauva saanut ja tietty sen päivän raskausviikot :)
 
Mä en muista paljon ne sano rakenneultrassa painoksi, mutta 4D-ultrassa rv 22+2 painoarvio tytsylle oli 461g.
 
Pallero, ei mulla oo merkattu neuvolakorttiin yhtäkään sikiön painoarvioo? Yhelläkään ultrakäynnillä kukaan ei oo merkannu mitään neuvolakorttiin... Omituista.. Ultrasta sai aina jonkun hienon lapun mukaan, mis oli viikot + joitain mittausarvoja, mutta ei painoarviota yhessäkään lapussa. Neuvolassa ne sit aina kattelee sitä lappua ja merkkailee siitä jotakin neuvolakorttiin.
4D-ultrasta sai sit hienon lapun, mis oli paljon tarkemmin selitetty kehitystä + oli painoarvio sekä siinä lapussa että kuvassa.
 
siis huolestuttaa että vauvasta tulee iso? vai mikä?
itse idotan innolla, viikon päästä ois ultra niin saas nähdä paljonko vauva painaa :)
 
Joo, huolestuttaa tuo koko ja kasvunopeus.. Odotettavaakin on että olisi isompi ku mulla on 2 tyypin diabetes.. Käytiin maanantaina 4D-ultrassa ja pakko sanoa että kyllä rahalla saa palvelua... Painoarvio oli siellä 900g että yhä ison kokoinen mutta mikä tärkeintä niin tämä lääkäri oikeasti näki vaivaa ja selitti mulle tilanteen sekä kertoi  miten voin itse vaikuttaa siihen asiaan...
 
rv 28+1 pienen miehen painoarvioksi saatiin 1144 g <3 vastaa viikkoja ja hienosti kasvanut, vaikka aluksi vähän siro olikin. tosin niin alussa millinkin mittausvirhe lääkäriltä selittää heiton :)
 
rv 27 painoarvio 1500g =( Kallon ja reiden mukaan 1300g mutta vatsanympäryksen mukaan 1500g ja sen ne merkkas neuvolakorttiinkin...
 
Takaisin
Top