Sen verran, että jos sitä painoarviota ei ole niin voi olla ihan hyväkin ettei tiedä etukäteen mitä odottaa. Esikoisen koko oli täysi ylläri, samoin kuopuksen. Vaikka vielä synnytyksessä sanottiin että samaa kokoa tämä on kuin esikoinen, painoa oli kuitenkin 400 g enemmän kuin edellisellä kerralla. Olen kuullut todella monesta tapauksesta jossa painoarvio on heittänyt vähintään puoli kiloa vaavin painosta. Molempiin suuntiin. Niin että se siitä arviosta ja sen hyödystä. Mutta mulle se kilojen määräkin on jo hyvä tieto. Itseäni hirvittää kun tiedän kuinka ahdas vajaa 3,5 kiloinen oli, ja tästä on sokerit poukkoillut. Vauvojen painot yleensä kasvaa siten että ensimmäiset ovat pienimpiä, seuraavat vähän painavempia jne. Niin ja poltin tupakkaa edellisten odotusten aikana, tupakoitsijat saavat pienempiä lapsia, eli tupakoinnin lopettaminen, 3. lapsi ja sokereiden heittely UPS mikähän oli vaavin koko, edellinen oli 3460 g tai jotain. Pääsin äitiyspolille sokereiden vuoksi arvioon, tai kuka tietää mitä muuta ne katsoo kuin sykkeet vaavilta. Ja mua hirvittää, tämä aika on parin viikon päästä, ja olen alkanut jo hermoilemaan sitä. Terkka tuumasi että jos vaavi on jo silloin viikolla 36 iso, voisi olla että ne alkavat kypsyttelemään synnytystä varten jo silloin.