paino

Täällä painoa on tullu jo melkein 20kg[8|]
Tosin mulla oli tullu siitä se 10kg jo raskaustestin ja ensimmäisen neuvolakäynnin välillä, joten siks ei varmaan oo hirveesti neuvolassa kiinnitetty asiaan huomiota. Sen jälkeen tullu sitten loput ja nytten joudunkin menemään sokerirasitukseen ja ties mihin. Mutta, en ole ottanut kiloistani stressiä koska olisin varmasti paljon ärtyneempi jos en sais syödä mitä milloinkin mieli tekee ja eiköhän ne kilot lähde sitten pois kun vauva tulee maailmaan ja on kaikkea puuhaa [:D] Kunhan ei nyt enää tästä vaan kovin lihoisi[:(]
 
Jep, reilu kymmenen kiloa tullut ja huomenna saan taas mennä kuuntelemaan valitusta kun on noussut lisää... Tullut joka kerta tosi paha mieli kun tulee sanomista painosta. Olin normaalipainoinen ellen hieman allekin ennen raskautta, ja jotenkin vaikea suhtautua siihen että joku huomauttelee painosta, kun koko ikäni olen "kärsinyt" siitä etten liho vaikka söisin mitä ja kuinka paljon (olen siis todellakin ihan yrittämällä yrittänyt lisätä painoa mutta se ei vaan ikinä noussut --kunnes tulin raskaaksi). Täytyy yrittää olla vaivaamatta päätään sen suuremmin, sokerirasitustestiin olen menossa joten selviää ainakin onko sen puoleen mitään ongelmaa. Liikun kuitenkin omasta mielestäni ihan tarpeeksi, ja herkkuja menee kohtuudella, joten en ymmärrä miten sen painon nyt edes voisi saada hallintaan. Eikä se edes olisi vaivannut minua eikä haittaa, mutta ihan hirveän paha mieli on tullut neuvolan takia, ei tee edes mieli mennä koko paikkaan. [:D]
 
[:(]
Mä sain tänään paasausta painonnoususta ja nyt kun katoin tota kiekkoa niin rv 24+2 ja 6 kiloa plussaa on ihan normaalia! Ärsyttää kun oikein häpeillen olin siellä et anteeks ku syön suklaata... ja kun kuitenkin painan edelleen kilon vähemmän kuin viime kesänä! (ehdin laihduttaa ennen raskaaksi tuloa)
sf mitta oli 24, siitä neuvolantäti ei sanonu mitään. en kyllä edes ymmärrä koko mittaa...[8|]
 
oon täällä iloinnut näistä raskauskilojen vauhdikkaasta poistumisesta...mulle tuli 19 kiloa [8|] mutta alle kaks viikkoa synnytyksestä kiloja oli lähtenyt jo 17 [:)] kunpa jatkuisi tuohon malliin ja lähtisi vaikka muutama omista kiloistakin poies kun niitä oli muutama liikaa ennen raskautta... 
 
Takaisin
Top