Paineen tunne lantiossa?

youngwoman

Satasella mukana keskusteluissa
Minulla on tämän päivän aikana lähes aamusta lähtien tuntunut kovaa painetta lantiossa. esikoista odotan ja raskausviikkoja tänään 37+1. Tälläistä tunnetta ei ennen tätä päivää ole ollut ja paine on alkanut iltaa kohden tuntua koko ajan kovemmalta. Neuvolassa olin viimeksi 4päivää sitten ja silloin neuvolatäti kehui että vauva on edelleen tosi ylhäällä niinkuin hän on ollut koko raskauden ajan, ihan kylkiluiden alla. Onko vauva saattanut tämän päivän aikana laskeutua alas? tai jopa jo kiinnittynyt? voikohan tälläinen enteillä synnytystä? harjoitussupistuksia on myös viime päivinä alkanut tulla enemmän kuin aiemmin.
Vähän tässä jännittää kun on tälläisiä epämääräisiä tuntemuksia, välillä myös pieniä kipuja että josko tästä nyt synnytys alkaa. kuitenkin olen toivonut että lapsi syntyisi seuraavan vuoden puolella ettei nyt sitten 31.12.2010 :)
 
Kuule, kannattaisko soitella neukkuun tai sairaalaan ja vaikka käydä siellä ennemmin kun tänne kirjotella? En usko, että nyt ihan synnyttämässä oot, mutta jos olo alkaa olla tukala ja et ite yhtään tiedä, missä mennään, kannattaa kysyä ammattilaisilta, eikä meiltä maallikoilta, joilla on erilaisia kokemuksia..
 
Enemmän olisin kiinnostunut kuulemaan muiden kokemuksia jos on samanlaisia. Neuvolassa olen kuitenkin juuri käynyt ja myös ultrassa vain n. viikko sitten tarjonnan varmistamiseksi ja myös silloin kaikki oli täysin kunnossa. Vauva liikkuu tosi vilkkaasti koko ajan joten en minä vauvan voinnista ole huolissani. Esikoistani kun vasta odotan niin halusin vain jakaa kokemukseni kun on tullut tälläisiä tuntemuksia joita en ole ennen tuntenut.
Jos pelkäisin jonkun olevan vialla ja oloni olisi sietämätön niin enköhän olisi itsekin ymmärtänyt hakeutua äitiyspolille.
 
Takaisin
Top